|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
wie speelt er hier allemaal in een groepje? en vertel er maar iets meer over... (naam, wat muziek...)
ik speel jammer genoeg niet iets groepachtig, maar zou het wel graag doen! |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
een band?
ja een gay emo band a la jimmy eat world meets alkaline trio en een trash / oldschool band a la panic meets cut the shit beide drum en het is allebei niet zo serieus eigenlijk.. geen tijd voor (daarbij woon ik nu 6 maanden niet in Nederland dus repeteren we niet zo vaak ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ik nog niet, ben al een tijdje bezig met iets te regelen maar kom niet verder dan mezelf (=gitarist) en een drummer...
bij ons op school zitten namelijk voornamelijk harpisten, klassieke pianisten, cellisten, bugelisten, hoe t ook allemaal heet... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik drum in Saints of the Death-Cult, en we maken vrij stoere stoner-rock, maar ik weet eigenlijk niet of we echt bestaan
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
zit in een rock/punk bandje ala the bronx, genaamd Roy Bahnhof. niet zo lang gezig en gaat nog niet echt hard
ook in Thanks to the girl samen met anemic, suppersnelle harde oldschool/trashpunk over meisjes, ligt nu dus even stil wegens een drummer die in zweden zit in beide 'zing' ik met een beetje mazzel ga ik na de zomervakantie een metal bandje beginnen ala acacia strain, norma jean, cult of luna, lijkt me wel gaaf |
![]() |