|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
X!NK X!NK X!NK X!NK X!NK X!NK X!NK X!NK X!NK
Op pinkstermaandag 16 mei wordt er een wandeling georganiseerd tvv De Limburgse Mediclowns aan en in De Soeverein in Lommel. Dat zijn de mensen die in de Limburgse ziekenhuizen ongeneeselijke of langdurig zwaarzieke kinderen gaan bezoeken. Dit gaat gepaard met veel randanimatie zoals wedstrijden, luchtkastelen, kindergrimme, kinderdisco, optredens van de Limburgse Mediclowns, swingen en springen met Annick, drank en eetstanden, en ook X!NK Xink is de jongerengroep die vorig jaar mochten deelnemen aan eurosong4kids, nadat deze in Belgie het songfestival voor jongeren hebben gewonnen. Maak kans op gratis inkomtickets voor Xink! ![]() Hoe kun je aan gratis kaarten raken? U doet mee aan de wandeltocht tvv de Limburgse Mediclowns en zoekt voor tenminste 12 euro aan sponsors Er is ook een kleurwedstrijd. De mooiste 5 tekeningen winnen een kaart van X!NKJe kunt gratis een kaart winnen als je de kleurwedstrijd wint Alle info kan u natuurlijk vinden op de website www.kids4mediclowns.be Indien u nog vragen hebt kan u altijd terecht op dit emailadres Met vriendelijke groeten, De organisatie X!NK X!NK X!NK X!NK X!NK X!NK X!NK X!NK X!NK ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
goed initiatief, maar wel cross-post
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Sorry, ik vind het echt een nep-band. Op TV lieten ze gewoon een cd'tje draaien, en die koters stonden lukraak op hun drumstel en gitaar te jensen.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
krrraak
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Guest