Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 March 2005, 15:45   #1
Jamiel
Guest

Standaard Flashbacks

Vaak hoor je op de radio een oud nummer, en dat doet je dan aan een bepaald moment denken. Of je komt ergens langs waar je lang niet bent geweest en het doet je in 1 keer ergens aan denken uit de periode dat je daar wel vaak ben geweest. Noem eens een paar dingen en vertel waar je dan aan denkt

Ik denk iedere keer als ik langs de oude markt van Enschede loop, aan de leuke tijd tijdens kerst afgelopen jaar en uitgaan in 2003. En tegelijkertijd een minder leuke tijd, omdat m'n vriend daar z'n knie had verdraaid tijdens het schaatsen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 15:47   #2
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

als ik op het damrak in amsterdam loop doet me dat altijd weer denken aan dat ik naar neergehoekt ben.
als ik Jimmy Eat World hoor denk ik altijd weer aan date met amber <3 .
als ik bepaald nummer van Hoobastank hoor moet ik weer denken aan me ex.
en er zijn nog wel meer, maar moet ik ff denken
Oud 6 March 2005, 17:08   #3
sJur
Guest

Standaard

uhm.....bij robbie williams nummers aan overleden kennisen/familie etc.
en verder weet ik het ff niet
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 17:19   #4
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
als ik op het damrak in amsterdam loop doet me dat altijd weer denken aan dat ik naar neergehoekt ben.
Door die zwerver?

Ik als ik Zelda speel en ik kom in de Forest Temple moet ik altijd even aan een leraar van mn basisschool denken Verder niet echt iets geloof ik
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 18:01   #5
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Door die zwerver?
ja
Oud 6 March 2005, 18:26   #6
Atjeuh
Amanda

Atjeuh's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Bij een nummer van metallica (nothing else matters) moet ik aan een overleden kennis denken
Als ik hier over de markt loop in Den Bosch heb ik meerdere leuke dingen, hier heb ik erg hard gelachen met een vriendin van mij die ergens in was geweest met de kermis en toen een groep voorbij gangers heeft ondergekotst Ook hebben we hier 's nachts food-fight lopen houden met aantal mensen.
Als ik hier langs een kruispunt fiets vlakbij mijn huis moet ik steeds ook aan een speciale dag denken... 22-09-04
Oud 6 March 2005, 18:28   #7
appelshampoo
Guest

Standaard

Bij I Would Stay van Krezip denk ik altijd aan mijn eerste vriendje en als ik langs een bepaalde boom fiets ook, want daar was onze eerste echte kus.

Have you ever been mellow van de Party Animalsdenk ik aan mijn beste vriendje van vroeger die dood is gegaan.. het liedje werd gespeeld op de begrafenis.

Bij Within Temptation - Ice Queen denk ik altijd aan een bepaald moment met een ex toen we ergens waren in een gebouw waar zomers jeugdiets was en op de schommel dat liedje heel hard mee zaten te zingen.

Bij Katja Schuurman - Wereldmeid denk ik terug aan de tijd dat ik net op voetbal kwam en mee mocht doen met de grote meisjes, ik vond het heel erg eng. Waarom dat liedje daarbij hoort weet ik niet.

Als ik langs de lerarenparkeerplaats loop denk ik aan mijn beste dinnetje en alle joints die we daar vorig jaar hebben gerookt.

Als het mooi weer is en ik kijk naar buiten op school vanuit het raam dan denk ik aan de watergevechten die we vroeger op het grasveld hadden.

Als ik versgemaaid gras ruik denk ik aan alle vroege zaterdagmorgens waarop ik moest voetballen.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 20:33   #8
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Als voetbal op TV kijk denk ik vaak terug aan de mooie voetbal tijden en vraag ik mezelf af waarom ik nou echt gestopt ben AARGH
Oud 6 March 2005, 23:08   #9
Jamiel
Guest

Standaard

Oh ja nu je het zegt! Ik heb heel lang op city-jam gezeten ( soort streetdance ), en dat waren altijd zulke leuke tijden Alleen op een gegeven moment kwam er een andere dansleraar en toen was het niet meer leuk omdat er toen allemaal van die typische R&Bmeiden eraan mee gingen doen en dan kom je op de achtergrond te staan ( die meiden kenden die leraar van uitgaan e.d. ).

maar als ik op tv luitjes zie die voor zo'n spiegel zulke oefeningen aan het doen zijn, mis ik het wel heel erg
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2005, 09:43   #10
Alpha
FORE!!!

Alpha's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

iedere keer als ik voorbij een bepaald kruispunt in DB fiets moet ik aan 22-09-04 denken
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2005, 10:47   #11
Sanne
Whooohooo

Sanne's Avatar

Standaard

Ik heb het vooral met liedjes..

Als ik Moby - why does my heart feel so bad& Phill Collins- we fly so close hoor moet ik denken aan de crematie van Houke

Als ik liedjes hoor van bandjes die ik met Paul heb gekeken, dan denk ik weer aan die leuke avond

Alanis morrisette - head over feet doet me denken aan toen ik met Paul kreeg

Whitney houston - I will always love you stond op toen mijn ouders me vertelde dat ze gingen scheiden en als ik dit nummer hoor heb ik ook meteen een dipje
Oud 12 March 2005, 17:07   #12
volumeknopje
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Bij I Would Stay van Krezip denk ik altijd aan mijn eerste vriendje en als ik langs een bepaalde boom fiets ook, want daar was onze eerste echte kus.
Bij I would stay van Krezip denk ik aan een verschrikkelijke afgang bij een soort muziekavond op school waar we met de hele klas dat nummer moesten zingen

Bij die hele fijne nieuwbouwwijk die ze hier in de buurt aan het bouwen zijn denk ik aan hoe fijn ik het altijd vond door de polder te fietsen vroeger enzo. En bij het zien van dat voetbalcomplex dat ze daar bouwen aan de knal die ik twee jaar terug tegen mn voet kreeg wat einde sport betekende.

Zo kan ik nog wel ff doorgaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2005, 18:44   #13
annomeisje
Guest

Standaard

Als ik langs met de bus langs de oude flat van mijn vader rij moet ik toch altijd aan hem denken .
  Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2005, 19:34   #14
Terube
Guest

Standaard

in mn slaap komt alle noemenswaardige history langs...
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2005, 20:41   #15
fasty
Guest

Standaard

als ik hardcore hoor
denk ik aan mn ex
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels