|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ben jij iemand die twee weken lang op het spaanse strand gaat liggen of meer iemand die bergen gaat beklimmen, kanoen, weetikveelwatnogmeer...
mensen die twee weken lang aan het strand liggen snap ik niet zo goed. Lig je twee weken op het strand en dan...? heb je nog niks van het land gezien... wij doen altijd een soort mix van musea afstruinen en strakke dingen doen ![]() ![]() En verder dingen als kanoen, bergen beklimmen, wandelen of fietsen...in noorwegen hebben we zo'n gletsjer beklommen, dat was echt tof ![]() Nouja...wat doe jij dus 't liefst in je vakantie? |
![]() |
![]() |
#2 |
Amanda
|
![]()
uhmm... hier is het dus 3 weken lang in Turkije:
strand/zwembad douchen uiteten winkelen ergens wat drinken enzo slapen en dat dan 21 dagen lang.. oja en meestal gaan we wel 1 dag op excursie ofzo, lekker heel de dag lam op een privé bootje zonnen of actief op jeepsafari of quadrijden ![]() en ik hoef niet veel van turkije te zien.. heb het al gezien ben er al te vaak geweest dat ik de tel kwijt ben geraakt 2x alanya 3x marmaris 1x bodrum 1x bitez 1x kusadasi 1x side 1x antalya 1x manavgat 1x gümbet en ik vergeet vast nog wel ene paar dingen dusss ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ik ga dit jaar alleen maar naar Parijs, en dat wordt dus: shop til you drop! En naar het graf van jim morrison, de eiffeltoren en het louvre.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Wij zijn hier meer 'erop-uit' luitjes, binnen Nederland dus
![]() Heb nu ook al teveel dingen gezien, geen zak meer aan. Maar vorig jaar en dit jaar naar Disney in Parijs, da's wel lachen! We blijven ook alleen in het park zelf, want de jongens willen niet naar Parijs.. Best wel jammer eigenlijk, want ik zou best nog weleens naar de Eiffeltoren willen. |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
2 jaar terug in italie zijn we echt super actief geweest en vorig jaar in hongarije alleen maar in de zon gelegen en uit omdat daar niks te doen was verder.
dit jaar in rhodos wordt het overdag aan het strand of zwembad liggen en af en toe de oude stad van rhodos bekijken en 's avonds op stap. verder wil ik graag duiken en op jeepsafari maar aangezien beide 45 euro kosten ga ik denk ik voor 1 van de 2 Laatst aangepast door The6thgate : 17 March 2005 om 08:55 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
meestal alle dagen wandelen in de bergen... en dan toch een dag naar een stad.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik hou eigenlijk niet zo heel erg van op vakantie gaan. Ik ben het ook al 2 jaar lang niet meer geweest, maar als ik op vakantie ben dan ben ik zo iemand die het liefste overdag een beetje op het strand ligt en 's avonds een beetje gaat stappen. Niet veel bijzonders en ik denk ik niet dat ik bepaald creatief ben met het inrichten van mijn vakantie
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
Ik plan nix voor een vakantie.. zodra ik daar ben zie ik vaak wel.. ligt heel veel aan het weer enzo..
![]()
![]() |
#9 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik ga stedentrips doen. Heb in ieder geval al iemand die mee wilt naar Berlijn. Wil verder nog naar Londen, Brussel, Parijs en Praag. Dus even kijken hoe ik dat ga doen
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Als ik met vrienden ga dan is het wel zo leuk om lol te hebben, relaxed naar het strand te gaan, uit te gaan, etc. Maar vaak wil ik ook wel zoveel mogelijk van de omgeving zien, al zal ik daarin niet zo extreem zijn als ik met anderen op vakantie ga
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
Ik chill em als de motherfuck tijdens vakanties ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Personelijk vind ik het altijd heerlijk om de cultuur van een plekje te proeven en om stadjes e.d te gaan bekijken. De tourist uithangen dus. Maar dat is gedeeltelijk ook zo omdat ik altijd blaren van de zon krijg, dus het strand is geen pretje voor mij.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
ik houd van culturele, redelijk actieve vakanties..
als ik ergens ben wil ik het liefst met de mensen daar praten en een beetje de cultuur zien. Mijn vakanties zien er meestal als volgt uit: 3 weken zeilen (fietsen, tenminste dat ben ik dit jaar weer van plan) en dan de rest een beetje zelf invullen. dan bevind ik me overal en nergens.. |
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
ik vind t leuk om t een beetje af te wisselen: Overdag op het strand zonnen, zwemmen, sporten (watersport/beachvolley), 's avonds lekker eten, terrasje pakken, winkelen, uitgaan en sommige dagen lekker wat cultuur opsnuiven door naar een mooie stad in de buurt te gaan of zoiets dergelijks.
![]() |
#16 | |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]() Citaat:
Rhodos... *Herinneringen* ![]() Echt zalig om op vakantie te gaan naar daar!! Wrs gaan wij in de zomervakantie ook terug naar Rhodos, ik hoop het echt! Als wij op vakantie gaan (we gaan altijd ofwel naar Griekenland, Rhodos dus, daar ben ik ondertussen al een keer of 6 geweest, ofwel naar Tunesië, waar ik toch ook al een keer of 4 geweest ben), gaat er een groot deel van de vakantie naar aan het zwembad + strand liggen, we bezoeken de stad, gaan wat eten, drinken, winkelen, ... Niet echt actief dus, maar in ieder geval actief genoeg! ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
vakantie vieren
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
architect of life
|
![]()
Wij doen vanalles en nog wat.
Vorig jaar zijn we naar de Atlantische kust geweest en na drie dagen was ik het strand al beu ![]() En natuurlijk, hetgeen ik het liefste doe, stadjes/steden bezoeken. En 's avonds spelen we dan meestal een spel in de vakantiewoning of als er iets te doen is in het dorp/op de camping gaan we daar ook wel eens heen.
![]() |
#19 |
veteraan
|
![]()
ìk combineer mijn vakantie het liefste met relaxen maar daarbij een enorme hoeveelheid aan cultuur etc.
Ik vind het zo zonde van je geld om naar een ver oord te gaan, om daar de hele dag met je reet op het strand te gaan liggen terwijl je dat in scheveningen ook kunt doen ![]() desnoods in Frankrijk. Maar als ik mij naar Turkije of Griekenland zou begeven zou ik toch eerst die historische shizzle daar gezien moeten hebben voor ik daar uberhaupt over na zou gaan denken..., maarja dat is maar mijn mening ![]()
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
het hele idee dat ik mn vakantie moet inrichten staat me niet aan ik leef bij de dag, en al helemaal op vakantie.
1x loret de mar 1x salou 1x benidorm 1x peniscola 1x titisee 1x tietsjerkstradeel verschillende keren naar duitsland en belgie ook een keer naar frankrijk we gingen elke jaar op vakantie, alleen sinds de euro lukt het nietmeer. |
![]() |
![]() |
#21 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
Het is niet zo dat we zeggen: en de zoveelste juli gaan we naar daar, dat gaat zo lang duren, dit, dat en dat kunnen we daar zien, de dag erna gaan we dat doen ...
![]() |
![]() |
#22 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
Ik ga dit jaar naar mexico.. En dan gaan we 1,5 week een rond reis maken, cultuur ding bekijken enzo.. En 1 week heerlijk relaxen op het strand en helemaal niks doen..
En daarna ga ik nog naar salou en daar ga ik alleen maar heen om uit te gaan, op het strand te liggen en dom te doen.
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
ik ga iig niet 2 weken op het strand liggen
ook haat ik megatouristische kutdorpjes, grote steden daarentegen vind ik dan weer niet zo erg ookal zijn er veel touristen. ik ga het liefst een beetje mountainbiken,eten, voetballen, wandelen, skateboarden.. beetje actiever doen dan normaal.. maarja dat is de laatste jaren er niet van gekomen.. deze zomer Hultsfred Festival (S) Roskilde Festival (DK) en 2 weken naar Estland in het kader van een uitwisseling.. en dan 1 augustus beginnen met mn stage.. |
![]() |
![]() |
#25 |
veteraan
|
![]()
ohja..en schoolloos natuurlijk
![]()