|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
architect of life
|
![]()
Het jaar zit er bijna op. Wat waren de hoogte- en dieptepunten dit schooljaar? Wat is je bijgebleven en heb je het gevoel dat je daadwerkelijk iets bijgeleerd hebt (en niet alleen op gebied van kennis)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Absoluut hoogtepunt: Van mn drugsverslavingen af! (applaus graag, dat streelt mijn ego)
Dieptepunten: Ik doe nog steeds geen zak |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
heel dit schooljaar was een groot dieptepunt..
![]() |
#4 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
schooljaar was neutraal,
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
hoogtepunt: als begeleider mee naar werkweek
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amanda
|
![]()
Dieptepunt: heel het jaar niet overmogen vanwege slechte cijfers etc terwijl ik dus wel mn best doe
Hoogtepunt: Dat ik er nu wel weer goed voorsta en dus waarschijnlijk gewoon over mag naar havo 5 een ander hoogtepunt was dus het kamp van Havo 4 ![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Eigenlijk was het qua school dit jaar zeker een hoogtepunt, de omgang met leraren is een stuk beter gegaan. Ook met cijfers wel ok.
Ik ben er dit jaar niet 1 x uitgestuurd, terwijl andere schooljaren het minstens 3x per week was. ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
schooljaar was normaal
ook al waren er wel een paar flinke dieptepuntjes en altijd heb k wel gezeik maar je went er aan normaal jaartje duz |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Hoogtepunt: met school naar Frankfurt en mijn tweede rapport.
![]() dieptepunt: die nachten waarin ik doorwerkte voor school, niet had geslapen. Al die keren dat ik niet heb gepland. Die keren dat ik te laat kwam en me de volgende ochtend moest melden om 08:00u. De dagen dat ik naar school kwam terwijl ik vrij had.. etc. etc. |
![]() |
![]() |
#11 |
FORE!!!
|
![]()
vind school eigenlijk altijd al een dieptepunt
hoogtepunt zijn eigenlijk de vakanties ![]() ontopic: kan niet echt een hoogtepunt en dieptepunt bedenken ...
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
veel dieptepunten dit jaar, dat kan toch haast niet goed zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
Het was echt een heel leuk schooljaar, veel leukere klas en leerkrachten dan de voorbije jaren. Alleen was het wel veel zwaarder...
Het dieptepunt was/is de wiskunde... We hebben dus nog één examenreeks te gaan, en ik ben echt bang voor het proefwerk van wiskunde... ![]()
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
beetje neutrale boel allemaal
hoogtepunt is dat ik trug wat meer zelfvertrouwen heb gekregen en m'n persoonlijkheid wat meer vorm heeft gekregen ook dat ik mister x uit m'n kopje heb gekregen en me best wel goed geamuseerd heb dit jaar en goeie punten haal zonder er iets voor te doen! dieptepunt is dat ik me af en toe doodergerde aan m'n klas en bijgevolg helemaal stil viel. enum, ja dat is het wel... |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Hoogtepunt(en):
Ben er door, mits weeral eens geen inzet; toffe stage gehad (voetbal KSK Beveren België); veel vakantie... Dieptepunt(en): Bij eerste rapport al direct appart geroepen door mijn klastitularis, die wist te zeggen dat ik moest kiezen tussen verder gaan met school of stoppen (omdat mijn houding slecht was, grappig); weeral eens een meisje dat overleden is op ons school aan kanker, erg triestig ![]() klasgenoten da strevers waren, kan ik niet tegen. Eindelijk van die klas vanaf ![]() |
![]() |