|
Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Op 06/04/05 is er een megaparty in Pier 19 (brouwersvliet, Antwerpen) met 2 top dj's in 1 van de meest gekende partylocations in Antwerpen. tickets kosten €5 vvk, en zijn bij mij te verkrijgen. kassa €7. wie gaat er allemaal met mij mee?
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() PM volgt |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Aachen TSV
|
![]()
Hijs een propper, dus je kunt alleen bij hem kaarten kopen en dan naar binnen gaan hé.
Ik laat deze nog even staan voor het geval er misschien daadwerkelijk mensen heen gaan ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
hij?
de naam zegt vodkababe en als je dan dat profiel bekijkt: Code:
Geboortedag December 31, 1985 Geslacht vrouw Biografie studente fotografie en feestbeest Plaats Antwerpen |
![]() |
![]() |
#5 |
Aachen TSV
|
![]()
Ohw, sorry
![]() (hobby: slapen)
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
zo roddelen over mij, en 't is inderdaar een haar
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
en kben geen propper, maar ik ben fotograaf, (student) en heb foto's getrokken voor de flyer. en ik zou het héél leuk vinden als er veel volk zou komen. dus allen daarheen.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Aachen TSV
|
![]()
6 april is op een woensdag joh. Sowieso hebben jullie rare dagen; maandag is in Verzus altijd het drukste, voor mij onmogelijk om er dan heen te gaan :-S
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
probeer het toch
![]() ![]() |
![]() |