|
Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Angerfist Bass-D & King Matthew Chosen Few D-Spirit Darkraver Endymion Evil Activities G-Town Madness Gizmo Headbanger Human Resource J.D.A. Jeroen Flamman Lars Masochist Neophyte Outblast Panic Paul Elstak Promo Re-Style Rob & Mc Joe Serial Killaz Shadowlands Terrorists Stanton Uzi Vince Waxweazle weet niet of hier veel liefhebbers zijn, maar gaat er misschien nog iemand van jullie hier heen? ik wel iig, erg vette line up voor dat geld ![]() Laatst aangepast door The6thgate : 18 April 2005 om 17:04 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
maar begrijp ik het goed dat het dragen van lonsdale kleding wel verboden is bij dat soort evenementen?
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
nee dat is niet verboden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
goed initatief
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
mischien kom ik wel.. Best goedkoop, goede line-up en lekker dichtbij
![]()
![]() |
#6 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
pfff, de beste old-skool hardcore dj staat er niet eens bij.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ik hoor vaak verhalen dat veel gasten, die Lonsdale dragen op hardcore partys, zich ook gedragen als nazi's.... lijkt mij beter om gewoon bij elk feest zulk geklede lui te weren, dat gebeurt hier steeds vaker.
|
![]() |
![]() |
#12 |
veteraan
|
![]()
je gaat mij niet vertellen dat dat lonsdale niets met racisme te maken heeft....de lui dragen het express, juist om te provoceren ... en als je dan teksten van rotterdam terror corps of neophyte hoort ...
![]()
![]() |
#13 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik weet wel over welke nummers jij het heb, maar dat heeft gewoon iemand gemaakt, en dan Neophyte of RTC ervoor gezet om het zo makelijker te verspreiden via toen nog kazaa. 4 jaar geleden droeg ik en vele duizenen met mij al Lonsdale voordat het iedere dag in de media kwam. Tegenwoordig draag ik het niet meer omdat nu inderdaad veel mensen het dragen om stoer over te komen,en ik wil niet dat worden aangezien voor "lonsdale-jongere" sommige daarentegen dragen het wel nogsteeds. |
||
![]() |
![]() |
#14 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
Volgens mij bestaat er iig in dat wereldje nog een grote ontkennings sfeer. En het mag dan natuurlijk inderdaad wel een select groepje zijn wat het inderdaad weer verpest voor de rest. Anyway, ik ben ook nog altijd van mening dat mensen zichzelf in hokjes plaatsen... dus dat helpt het ook niet echt.
![]() |
![]() |
#15 |
Aachen TSV
|
![]()
Dat zijn natuurlijk dooddoeners, als je je niet verdiept in de teksten en dan gaat zeggen dat die gasten nog in de 'ontkenningsfase' zitten. Duidelijk een geval dat de stigmatiserende teksten uit de media maar voor zoete koek neemt.
Natuurlijk zitten er ook neo-nazi's tussen, maar hebie je wel eens verdiept in de teksten van Eminem en al die rotzooi? Dat gaat mijns inziens vaak heel wat verder dan teksten die onder Neophyte en RTC op internet te vinden zijn.. Edit: overigens wordt Lonsdale in Engeland veelal gedragen door 'kakkers' en in Italië eigenlijk door iedereen, tot de putjesschepper aan toe..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ik kan er eigenlijk nog niet goed over meepraten wanneer het om grote hardcore feesten in de rest van het land gaat. blijft bij mij meestal beperkt tot kleinere regionale feesten ivm reisafstand. hier merk ik op een opstootje hier en daar na weinig van nazi uitlatingen. het is net zoals met buitenlanders. een deel verpest het voor de rest. die teksten van neophyte en rtc die genoemd worden zijn idd niet van hun, maar dat is al gezegd door red_scorpion. of het feest een grote flop wordt betwijfel ik eigenlijk. moet idd nog zien of er wat van de lineup overblijft. het zal wel genoeg bezoekers trekken en t lijkt me dat het gewoon een feest zoals gebruikelijk zal worden. tzal voor mij in elk geval mn eerste grote feest worden met wat grotere reisafstand ![]() Laatst aangepast door The6thgate : 19 April 2005 om 12:23 |
|
![]() |
![]() |