Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Party Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd.

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 18 April 2005, 16:52   #1
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard [25 juni 2005-Eindhoven] Hardcore United

Citaat:
HARDCORE UNITED
Zaterdag 25 juni 2005
22.00 - 07.00
Beursgebouw Eindhoven
Pre-sale: 25, -

Hardcore deejays en producers bundelen hun krachten tegen racisme en discriminatie op uniek hardcore evenement !! De laatste weken is het waarschijnlijk niemand ontgaan. Het begrip “Lonsdale jongeren” is in de media en politiek dagelijkse kost. Hierbij wordt regelmatig een link gelegd tussen de zogenaamde Lonsdale jongeren, racisme en hardcore muziek. Dit schiet bij de echte hardcore liefhebber natuurlijk meteen in het verkeerde keelgat. Alsof iedereen die hardcore luistert of met Lonsdale loopt extreem rechtse denkbeelden zou hebben ...

FUCK THAT !!!!......lees verder
Line-up:

Angerfist
Bass-D & King Matthew
Chosen Few
D-Spirit
Darkraver
Endymion
Evil Activities
G-Town Madness
Gizmo
Headbanger
Human Resource
J.D.A.
Jeroen Flamman
Lars
Masochist
Neophyte
Outblast
Panic
Paul Elstak
Promo
Re-Style
Rob & Mc Joe
Serial Killaz
Shadowlands Terrorists
Stanton
Uzi
Vince
Waxweazle

weet niet of hier veel liefhebbers zijn, maar gaat er misschien nog iemand van jullie hier heen?

ik wel iig, erg vette line up voor dat geld

Laatst aangepast door The6thgate : 18 April 2005 om 17:04
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2005, 19:20   #2
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

maar begrijp ik het goed dat het dragen van lonsdale kleding wel verboden is bij dat soort evenementen?
Oud 18 April 2005, 19:21   #3
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

nee dat is niet verboden
Oud 18 April 2005, 19:28   #4
appelshampoo
Guest

Standaard

goed initatief
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2005, 19:29   #5
x-lizz-x
Lid

x-lizz-x's Avatar

Standaard

mischien kom ik wel.. Best goedkoop, goede line-up en lekker dichtbij
Oud 18 April 2005, 19:31   #6
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
nee dat is niet verboden
uitlokkertje dus.
Oud 18 April 2005, 19:32   #7
The Phit
Guest

Standaard

pfff, de beste old-skool hardcore dj staat er niet eens bij.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2005, 21:05   #8
Red_Scorpion
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
maar begrijp ik het goed dat het dragen van lonsdale kleding wel verboden is bij dat soort evenementen?
Alleen als het de kleuren rood, wit en blauw bevat!

Citaat:
De opbrengst van het evenement zal gedoneerd worden aan de stichting Landelijk Bureau ter bestrijding van Rassendiscriminatie (LBR) .
Goh wat zijn ze weer politiek correct allemaal . Bestrijding van rassendiscriminatie, rot toch op zeg
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2005, 21:28   #9
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xlizzx
mischien kom ik wel.. Best goedkoop, goede line-up en lekker dichtbij
hehe dan ga ik eens opletten of ik jou zie rondlopen
Oud 18 April 2005, 21:41   #10
Red_Scorpion
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
hehe dan ga ik eens opletten of ik jou zie rondlopen
Je ziet dr niet, de helft van de dj's komt vast niet (leuk ook die namen van de dj teams erbij! zeker bang om voor racist uit gemaakt te worden als je niet op het lijstje staat) en het feest wordt 1 grote flop.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2005, 21:51   #11
The Phit
Guest

Standaard

ik hoor vaak verhalen dat veel gasten, die Lonsdale dragen op hardcore partys, zich ook gedragen als nazi's.... lijkt mij beter om gewoon bij elk feest zulk geklede lui te weren, dat gebeurt hier steeds vaker.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2005, 21:58   #12
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Standaard

je gaat mij niet vertellen dat dat lonsdale niets met racisme te maken heeft....de lui dragen het express, juist om te provoceren ... en als je dan teksten van rotterdam terror corps of neophyte hoort ...
Oud 18 April 2005, 22:17   #13
Red_Scorpion
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
ik hoor vaak verhalen dat veel gasten, die Lonsdale dragen op hardcore partys, zich ook gedragen als nazi's.... lijkt mij beter om gewoon bij elk feest zulk geklede lui te weren, dat gebeurt hier steeds vaker.
Hoe kan je je op een feest gedragen als nazi? De hele nacht met je rechterhand in de lucht lopen? als je zulk geklede mensen ook gaat weren, moet je een kwart van de bezoekers bij de deur tegenhouden. Er lopen ook pinda's in lonsdale en kisten op die feesten hoor. En sinds de hardcore scene bestaat lopen veel gabbers met kale koppen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
je gaat mij niet vertellen dat dat lonsdale niets met racisme te maken heeft....de lui dragen het express, juist om te provoceren ... en als je dan teksten van rotterdam terror corps of neophyte hoort ...
Verdiep je eens iets meer voordat je er iets over zegt... Bij RTC zitten 2 negers, en de meest kwetsende tekst van Neophyte, excuses, Bodylotion... is; "happy is voor hobo's"
Ik weet wel over welke nummers jij het heb, maar dat heeft gewoon iemand gemaakt, en dan Neophyte of RTC ervoor gezet om het zo makelijker te verspreiden via toen nog kazaa.

4 jaar geleden droeg ik en vele duizenen met mij al Lonsdale voordat het iedere dag in de media kwam. Tegenwoordig draag ik het niet meer omdat nu inderdaad veel mensen het dragen om stoer over te komen,en ik wil niet dat worden aangezien voor "lonsdale-jongere" sommige daarentegen dragen het wel nogsteeds.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2005, 22:22   #14
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Verdiep je eens iets meer voordat je er iets over zegt... Bij RTC zitten 2 negers, en de meest kwetsende tekst van Neophyte, excuses, Bodylotion... is; "happy is voor hobo's"
Ik weet wel over welke nummers jij het heb, maar dat heeft gewoon iemand gemaakt, en dan Neophyte of RTC ervoor gezet om het zo makelijker te verspreiden via toen nog kazaa.
ok, my bad. maar mij er in verdiepen, nee. Ik ken wel het gezegde ken uw vijand. maar die muziek kan ik absoluut niet waarderen, in welke vorm dan ook en probeer het daarom ook zoveel mogelijk te vermijden. Maar juist door die 'brouwsels' van onbekenden met dat soort nummers en dan toch de overduidelijke waardering die dat soort nummers krijgen van 'hardcore liefhebbers' (immers anders was het heus niet zo populair op kazaa, whatever) ga ik mij toch afvragen wat de boodschap is van zulke muziek.

Volgens mij bestaat er iig in dat wereldje nog een grote ontkennings sfeer. En het mag dan natuurlijk inderdaad wel een select groepje zijn wat het inderdaad weer verpest voor de rest. Anyway, ik ben ook nog altijd van mening dat mensen zichzelf in hokjes plaatsen... dus dat helpt het ook niet echt.
Oud 19 April 2005, 08:23   #15
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dat zijn natuurlijk dooddoeners, als je je niet verdiept in de teksten en dan gaat zeggen dat die gasten nog in de 'ontkenningsfase' zitten. Duidelijk een geval dat de stigmatiserende teksten uit de media maar voor zoete koek neemt.

Natuurlijk zitten er ook neo-nazi's tussen, maar hebie je wel eens verdiept in de teksten van Eminem en al die rotzooi? Dat gaat mijns inziens vaak heel wat verder dan teksten die onder Neophyte en RTC op internet te vinden zijn..

Edit: overigens wordt Lonsdale in Engeland veelal gedragen door 'kakkers' en in Italië eigenlijk door iedereen, tot de putjesschepper aan toe..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2005, 12:20   #16
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
lijkt me dat het toch wel meevalt. er lopen natuurlijk wel wat van zulke lui tussen maar het grootste deel gedraagd zich gewoon normaal en feest er lekker op los. op een enkele vechtpartij na dan
ik kan er eigenlijk nog niet goed over meepraten wanneer het om grote hardcore feesten in de rest van het land gaat. blijft bij mij meestal beperkt tot kleinere regionale feesten ivm reisafstand. hier merk ik op een opstootje hier en daar na weinig van nazi uitlatingen.

het is net zoals met buitenlanders. een deel verpest het voor de rest.

die teksten van neophyte en rtc die genoemd worden zijn idd niet van hun, maar dat is al gezegd door red_scorpion.

of het feest een grote flop wordt betwijfel ik eigenlijk. moet idd nog zien of er wat van de lineup overblijft. het zal wel genoeg bezoekers trekken en t lijkt me dat het gewoon een feest zoals gebruikelijk zal worden. tzal voor mij in elk geval mn eerste grote feest worden met wat grotere reisafstand later dit jaar nog thunderdome

Laatst aangepast door The6thgate : 19 April 2005 om 12:23
Antwoord

Berichting Regels