|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Wij heeft een orgineel/creatief idee over hoe ik 4 kantjes vol moet krijgen over het beeld dat mensen hebben van junks?
Crea is niet my middle name ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
begin met wat zijn junks, wat ze doen, en miss een kleine beschijving van hun standaart leven.. Feiten..
Dan ga je vertellen over slechte dingen die in de pers zijn gekomen. Daar komen andere mensen aan hun ideëen. En dan vertel je nog iets of maak je een vergelijking tussen de ideeen van de mensen en de echte feiten. Geef duidelijk aan dat het een vertekent beeld is.. slot conculusie.. veel succes |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
je zou een soort trekpop kunnen maken, met junk kleding aan ofzo?
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() ehm als het wel schriftelijk moet..ehm begin met een voorbeeld van wat er bijv. door je hoofd gaat als je een junk tegenkomt op straat ofzoiets ![]() succes ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
hier heeft hij gelijk in maar misschien is een foto van hoe men denkt dat een typische junk eruit ziet |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
@amf, het moet schriftelijk zijn anders was dat idd wel leuk geweest ![]() tnx hoe ziet volgens jullie een junk eruit dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
ik doe hem naar de lounge
![]() als ik aan een junk denk, denk ik aan iemand met een naald in zijn arm ofzo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Misschien heftig en ook heel moeilijk om aan de persoon/het verhaal te komen, maar je kunt een interview houden met een voormalig junkverslaafde. Hoe positief kijkt hij/zij nu door het leven? Wat was de reden dat die persoon ermee was begonnen? Wat was de doorslag ermee te kappen?
Afijn, je kunt ook op internet kijken naar dit soort onderwerpen ![]() -edit- oeh en hoe het komt dat veel celebs en modellen hiermee bezig zijn. Is het een bepaalde scene waar je in zit ? Hoe makkelijk komt een persoon aan drugs/alcohol/chocola ![]() Laatst aangepast door Jamiel : 1 May 2005 om 23:38 |
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
Ja, junkverslaafde zijn is altijd leuk he jamiel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
zoek de songtekst van osdorp posse - dump die junk
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Hier is een raadsel, het is vaak een ((dief/type) op/of straat(sel)), het heeft een hoofd met zaagsel en kleren met braaksel. 't Heeft niets meer om te kauwen, je kan ze niet vertrouwen en je kan niet om ze rouwen als ze sterven in de koude. Ze stinken als een skunk en zien er uit als een punk, het is een vuile vieze gore teringjunk. Overal kom je die zielepieten tegen, ze liggen uitgemergeld te beven in de regen. Hun haren die kleven en hun enige reden om te leven is om er na te streven zichzelf een shot te geven. Wat ik er precies mee doe weet ik niet, maar ik denk dat ik dat zeker wel ga gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |