|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik ben 18, heb nog nooit een vriendje gehad, nooit gezoend en nog nooit gedaan.. Ben ik daarom raar? het maakt toch niets uit of je nou wel of niet ervaring hebt? Ik ben er niet minder door toch??
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Maar natuurlijk niet, waarom zou je dat nu denken?
Je moet je eigen leven leiden op je eigen manier en je niets aantrekken van anderen! |
![]() |
![]() |
#3 |
FORE!!!
|
![]()
het is gewoon hoe je het zelf wil, en wat je zelf belangrijk en fijn vind ...
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Daardoor ben je echt niet minder hoor, behalve als je dat voor jezelf zo voelt natuurlijk. Dan maakt het niet uit wat iedereen zegt, want je gelooft ze dan toch niet.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Neej tuurlijk ben je dr ni minder door, ofsoh! Vin het persoonlijk wel iets 'knaps' hebben ... krijg het gevoel dat je jezelf respecteerd en dus dr gewoon meej w8 tot je iemand vindt die het allemaal waard is. Goed zo meid!
![]() Ben zelf 15 en oowk nog nooit gezoend of vriendje gehad ofsoh .. Af en toe best moeilijk als je dahn ziet dat al je vriendinnen al tig vriendjes hebben gehad mja. Ik vindt et wel okay zo .. daar gaat 't om denk ik ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
tig vriendjes hebben gehad lijkt me ook geen leuk idee hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ik vind zelf van niet de een begint vroeg met vriendjes, zoenen en sex, maar de ander begint er later mee.
Ik zelf heb er nooit een probleem van gemaakt je bent er vanzelf aan toe dus doe het wanneer je je er lekker bij voelt. En hebben mensen daarom wel commentaar op je denk dan " Fuck it" jij moet je er goed bij voelen en wat een ander denkt doet er niet toe. ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
nix mis mee!
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
maakt idd geen zak uit
|
![]() |
![]() |
#10 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
ik vind het oook niet erg. ik vond het alleen zo vervelend als mensen zeiden van: wanneer heb jij nou een vriendin. dat ze ff gingen opscheppen dat ze na al die jaren eindelijk iemand gevonden hadden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
KnikkerOog!
|
![]()
alles komt met de tijd
![]() |
#12 |
FORE!!!
|
![]()
idd ...
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Zoals je zelf ook al zegt, het maakt helemaal niets uit!
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Amanda
|
![]()
liever geen gehad hebben.. dan er super veel gehad te hebben en de slet uit te hangen...
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|