|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
heeft iemand dat ook wel eens dat als het slecht gaat met je vriendin dat die beste vriendin van haar ook ineens zeer aantrekkelijk blijkt want zelf zit ik op moment ook in zo'n lastig pakket alleen ken ik die beste vriendin dan al langer dan me vriendin dus graag ff wat raad????
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
probeer je gevoelens voor de vriendin van je vriendin aan de kant te schuiven. Tenzij je natuurlijkheeel zeker bent!
Ik vermoed dat er anders heel zware ruzie zal komen tussen die twee meisjes... |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ja klopt daar ben ik ook bang voor maar ik heb ook dingen gehoord over me vriendin waarvan ik 99.9 procent cker ben dat ze waar zijn waarover ze me niet verteld heeft waarover ik dus nu twijfels heb.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
dan kun je beter eerst met je vriendin een gesprek hebben over die dingen, of is het iets heel ernstigs
![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Klinkt misschien heel cliche, maar ga met je vriendin praten.
En probeer leuke dingen met haar te doen ( als dat mogelijk is, weet jullie situatie niet ), om ook over dingen te denken naast jullie ![]() Heeft er misschien niet zoveel mee te maken, maar je hoofd raakt wel een beetje leeg en zo kun je makkelijker voor jezelf een beslissing maken! Succes |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ja ik vind zelf van wel want dat ze het heeft gedaan is nog niet eens zo erg maar dat ik het van anderen moet horen dat is het grote probleem. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
architect of life
|
![]()
Als ik het goed begrepen heb, dan voel je dus meer voor de beste vriendin van je vriendin?
Probeer het meisje uit je hoofd te zetten, want de kans dat het ooit iets wordt tussen jullie, is miniem. Je hebt het over de beste vriendin van je vriendin, normaal weet die echt alles, of toch in elk geval veel, van jou. En normaal, als het echt de beste vriendin is, zal ze je niet eens willen. Ze zal haar vriendin niet willen kwetsen. Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar het is zo.
![]() |
#8 |
FORE!!!
|
![]()
geen last van
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |