|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
er is een meisje waar ik op verliefd ben ( en ze is al bezet) en ik heb al zowa contact gezocht ben haar al paar keer op fuive tegekome enz,ik heb haar msn
ik heb da zowa uitgelegt tege men vriende en ze zeide da ze te hoog gerepen is voor mij en da ze geen intresse in mij heeft en da ik haar moet vergete ma da kan ik dus nie gistere op de fuif ben ik ze weer tegekome en toen ik zag da ze wegging en heb ik haar aangesproke ( khad al wa op) en gezegt da ik haar iet moest vertelle (wat ik beter niet had gedaan maja) zij zee zeg maar en ik zee ja eigelijk heb ik gevoelens voor u ja zij was miss wa geschrokke ofzo en haar antwoord was o nee, ik ben al bezet en ik moet nu echt door gaan en ze is weggegaan ik weet da ik het verkloot heb ma hoe kan ik dit het beste aanpakken, moet ik iets speciaals op msn erover zegge ofzo? had graag jullie mening bye ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
kzie dat er al e paar zijn kome zien,maar nog nix hebbe geantwoord
ze moge ook hun mening zegge ze,zelfs negatieve commentaar is goe dan heb ik de volgende keer miss een beter idee hoe ik het moet aanpakke |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Laat zitten die hap..ze heeft je duidelijk gemaakt dat ze geen interesse heeft. Maar wel vervelend voor je
![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Alleen dat je zegt dat ze zei " nee ik ben al bezet en gelijk vertrekt" laat al zien dat ze geschrokken is en waarschijnlijk geen interesse in je heeft het handigste is om misschien gewoon te zeggen dat het je spijt dat je dat gedaan hebt op die manier en dat je het anders naar buiten had moeten brengen en misschien op ander tijdstip werkt altijd dat.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
veteraan
|
![]()
ik vind niet dat jij je lul moet achterna lopen en moet gaan zitten stoken in een waarschijnlijk 'goede' relatie. Immers ze laat zelf blijken niets van je te willen en geeft aan dat ze al bezet is.
maar dat is slechts mijn visie ![]()
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest