|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik heb altijd koude handen, zelfs in de zomer als ikzelf helemaal geen koud heb, voel ik dat mijn handen koud hebben
dit is ook niet prettig tegenover anderen als ik aan hen kom of handjes moet schudden weet iemand hoe men koude handen kan voorkomen? |
![]() |
![]() |
#2 |
architect of life
|
![]()
Bij een vriendin van mij is het overgegaan sinds ze een vriendje heeft.
Bij mezelf is het de laatste tijd wel verbeterd, maar ik zou er niet direct een verklaring aan kunnen geven. Gewoon zorgen dat je voldoende energie opneemt om je lichaamstemperatuur op peil te houden lijkt mij. Ik vind/vond dat persoonlijk eigenlijk niet zo heel hinderlijk. 't Is beter dat dan voortdurend met handen rond te lopen die plakken van het zweet.
![]() |
#3 |
veteraan
|
![]()
de doorbloeding verbeteren dmv massage of iets dergelijks?
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
ik heb dat ook.. super irritant.. als ik ooit iemand aanraak is het meteen ieeeekkk wat heb je het koud.. in de zomer vind ik het minder storend omdat ik en anderen dan meer behoefte hebben aan een koud handje als het heet is
![]() wat je er tegen kan doen weet ik niet.. handschoenen aantrekken voordat je iemand aanraakt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Ik heb altijd warme handen, of zweethanden. Ook als ik het helemaal niet warm of zelfs koud heb. Vind ik veeeel irritanter.. denk ik.