|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo iedereen,
![]() even twee vervelende vraagjes mss, maar wat vinden jullie van dit: 1) "vriend(in) hebben is héél tof en fijn, maar mijn hobby laat ik niet vallen om meer tijd te krijgen (om méér bij elkaar te kunnen zijn)" stel dat je een hobby hebt die enorm veel tijd in beslag neemt... ![]() 2) Hoeveel keer per week zie jij je partner? Is het slecht voor een relatie als jullie elkaar elke dag zien, dag in dag uit? of is het beter voor de relatie om elkaar maar af en toe te zien (maar toch voldoende lang uiteraard...) hangt ook af van de afstand tss je thuis en je partner...? of heeft dit geen invloed? ![]() Ben benieuwd naar jullie reacties ![]() Greetz ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORE!!!
|
![]()
tsja ... ligt er een beetje aan wat jullie zelf vinden ... ik zie Amanda bijna elke dag van de week ... meestal maar 10 tot 15 minuten ... maar een paar keer in de week ook langer ...
verder is het belangrijk dat je je hobby niet laat vallen ... je zult wel merken dat het moeilijk is om op de zelfde manier verder te gaan ... ikzelf heb dat ondervonden en ik train nu gewoon te weinig ... wil dus in de vakantie weer meer gaan trainen ...
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
1) Ik maak veel muziek, en daardoor is het heel vervelend als je vriend daar totaal niet mee bezig is/het nut ervan in ziet. Soms maak ik gewoon een keuze: Is er bijvoorbeeld een jamsessie die mij aanspreekt en waarvoor ik word gevraagd, dan doe ik mee. Als er een leuke jamsessie is waar al vaststaat wat de bezetting is, dan spreek ik met mijn vriend af. Die sessies zijn ook redelijk laat ( van 22.00 - 01.00 ).
Maar als ik voor een cijfer moet optreden, dan kan ik het niet zomaar afzeggen. Ik probeer hem zoveel mogelijk erbij te betrekken, door hem gewoon te vragen om te kijken, en dan neemt hij ook wel een vriend mee (zodattie zich niet verveeld ![]() Zo voel ik mij ook prettiger op het podium ![]() 2) Ik zie mijn partner elke dag zo'n 4 a 5 uur. zo vaak mogelijk eigenlijk ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Mijn vriend werkt fulltime, en doet 2 avonden in de week nog school en hij sport veel, maar toch als je echt wil moet je misschien eens tijd vrijmaken, mjah niet alles hoeft ook om je vriend(in) te gaan togh ?
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ik kan niet echt antwoord geven aangezien ik vriendloos ben
maar ik denk dat ik m'n hobby niet zou laten vallen om hem meer te zien. een relatie waar je mekaar echt weinig ziet, kan moeilijk volges mij, maar een relatie waar je mekaar echt constant ziet (in de zelfde klas of weet ikveel) naar mijn gevoel gaat dat ook niet echt. Ik zou het toch allesins moeilijk kunnen! |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Nerd
|
![]() Citaat:
Citaat:
- neuj, sommige stellen hebben behoefte om elkaar elke dag te zien en andere stelletjes een paar keer per week. ik ga iig niet dood nu ik mijn vriendin bijna weekelijks zien en niet meer - tja, hoe verder je vriend(in) woont, hoe minder vaak je diegene kunt zien lijkt me, ligt ook echter aan je vrije tijd trouwens en de middelen die je gebruikt om naar hem/haar te gaan (auto, fiets, bus/trein). ik gebruik iig de auto en kost me iets minder dan een halve tank om heen en terug te reizen dus als ik 1x per week ga, dan kan ik icm school 1 volle week naar en van school, 1 keer heen en terug naar m'n vriendin en 1x heen dus dat tikt dan wel aan qua benzine ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |