Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 May 2005, 16:04   #1
eniT
Guest

Standaard verstand NEE gevoel JA

Ik voel me heel sterk aangetrokken tot een jongen. Elke keer als ik die zie is het van "wauw" .niet echt omdat ie superknap is, maar vooral omdat die iets niet te omschrijven uitstraalt.
Ondertussen weet ik al wel dat zijn persoonlijkheid behoorlijk botst met de mijne. Af en toe zou ik hem zo de nek omwringen.
En toch, elke keer als ik die zie,dan smelt ik. Tis niet echt verliefdheid, maar het is wel een heel vervelend gevoel. Vooral omdat ik die kerel niet kan uitstaan. Als ik er tegen m'n vriendinnen over bezeg ben, is het altijd heel bekritiserend en negatief. En dat voelt helemaal fout aan. M'n verstand zegt eigenlijk NEE tegen die jongen, maar m'n gevoel zegt wel vrij duidelijk JA.

Wie herkent het gevoel, of weet mss hoe ik dit probleem moet aanpakken?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2005, 18:55   #2
luie-donder
Guest

Standaard

Lastig probleem. Ik ken het niet, maar ik denk dat je die jongen beter uit je hoofd kan zetten. Omdat je zegt dat je hem niet uit kan staan en je praat alleen maar negatief en bekritiserend met je vriendinnen over hem vind je hem dus blijkbaar niet leuk (beetje licht uitgedrukt), dus zet hem uit je hoofd en probeer niet meer aan hem te denken en ga lekker naar andere jongens kijken!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2005, 19:56   #3
prinskoekje
Guest

Standaard

EniT, ken het gevoel.

En bij mij heeft mijn verstand steeds de bovenhand gehad.

Maar ik zou ook niet weten wat het beste is (ja/nee)
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2005, 21:09   #4
eniT
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
Lastig probleem. Ik ken het niet, maar ik denk dat je die jongen beter uit je hoofd kan zetten. Omdat je zegt dat je hem niet uit kan staan en je praat alleen maar negatief en bekritiserend met je vriendinnen over hem vind je hem dus blijkbaar niet leuk (beetje licht uitgedrukt), dus zet hem uit je hoofd en probeer niet meer aan hem te denken en ga lekker naar andere jongens kijken!
dat is net het probleem. Ik wil hem dolgraag uit m'n kop zetten, maar ik zie hem elke dag en dat gaat niet elke keer als ik hem zie voel ik me toch weer aangetrokken. Ik probeer deze gevoelens altijd te onderdrukken, (wsh door zo negatief te zijn) maar ze zijn er toch altijd.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2005, 21:47   #5
JammyPastei
Guest

Standaard

Liefde is toch alles leuk vinden aan de andere persoon, als 1 kant van je 'NEE' zegt dan kan het nooit goed gaan
Hoe kan je je nu aangetrokken tot iemand voelen terwijl je hem niet kunt uitstaan....
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2005, 09:51   #6
eniT
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JammyPastei
Liefde is toch alles leuk vinden aan de andere persoon, als 1 kant van je 'NEE' zegt dan kan het nooit goed gaan
Hoe kan je je nu aangetrokken tot iemand voelen terwijl je hem niet kunt uitstaan....
blijkbaar kan het wel, dit is bij mij heel duidelijk het geval. Hoe het kan, geen idee hoor. En leuk is het evenmin!
ik spreek ook niet van liefde he.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2005, 10:28   #7
Flater
p 0 m p . .

Flater's Avatar

Standaard

Eerst vrienden worden, en dan kom je er snel genoeg achter. Of `m gewoon daten.
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2005, 11:20   #8
Jamiel
Guest

Standaard

Is het niet zo dat je zo negatief denkt, omdat je vrienden er zo over praten ? Dat je gedachtes daardoor beinvloed worden ?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2005, 11:33   #9
eniT
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Is het niet zo dat je zo negatief denkt, omdat je vrienden er zo over praten ? Dat je gedachtes daardoor beinvloed worden ?
ja, mss een beetje wel, maar het is ook wel echt zo hoor. Ik heb een lijstje gemaakt met al z'n negatieve punten en het zijn er toch een hele hoop.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2005, 13:46   #10
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

Ik zit ook met het probleem van 'verstand NEE gevoel JA'. Ik kan hem niet uit m'n hoofd zetten, zie hem elke week minstens 1x en meestal wel meer, heb hem al verschillende keren gekust enzo. En tis zo verkeerd (ik ga het hier nu niet uitleggen, maar tis echt wel verkeerd..), maar het voelt elke keer zo goed en ik ben ZO verliefd op hem..
Toch kan het nooit een echte relatie worden.. Mja, ingewikkeld allemaal
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels