|
Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Wil jij wel eens wat anders dan altijd maar naar hetzelfde cafe, of heb je vaak moeite om een busje vol te krijgen naar een disco.
Kijk dan op: WWW.WAARGAANWEUIT.NL 1x in de zoveel tijd met een bus naar een leuke disco in de buurt. De grootste beachparty van europa bij INDEX (schuttorf) was al een groot succes !! Kan alleen maar leuker worden ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aachen TSV
|
![]()
Er zijn genoeg Tukkers hier! Ben benieuwd of ze het kennen..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
veteraan
|
![]()
ik vind dat gezeur met die taxi en bussen juist het nadeel van twente .. maargoed.
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() je hoeft alleen maar op een centrale plek in je stad/dorp of whatever op te stappen en weer uit te stappen. Van tevoren kun je kaartje halen bij een snackbar, sigarenwinkeltje, kiosk of gewoon via de website doorgeven. Niks geen geklooi meer met busje bellen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
veteraan
|
![]()
en dan in een bus zitten met dronken lui waar je je aan ergerd die je bovendien ook nog in je nek kotsen?
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Dat valt over het algemeen wel mee. Dat ze dronken zijn jah...
dat ze de boel onder kotsen is beetje overdreven |
![]() |
![]() |
#7 |
veteraan
|
![]()
een beetje maar ;-)
nee ok, maar mijn inlevingsvermogen is nogal sterk ![]()
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
lekkere instapplaatsen, als ik in oldenzaal kom blijf ik daar liever, ben dan al genoeg kwijt aan het BUSJE
![]() maar op zich wel een leuk initiatief ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Super Lid
|
![]()
Ik snap alleen het goedkoop uitgaan niet. Op zich betaal je gewoon voor de busreis en de entree, dus echt goedkoper is het niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Neemt niet weg dat we een keertje moeten gaan kijken in die Duitse discotheken hier in de buurt, Bas
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ging daar busje komt zo over?
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
bij ons worden wel eens zulke reisjes georganiseerd en dan ben je wel goedkoper uit, ik dacht doordat je met zoveel mensen met zo'n grote bus gaat. maar dat gaat hier dan blijkbaar niet op? |
|
![]() |
![]() |