Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 11 May 2005, 08:54   #1
K@rima!
Guest

Unhappy Rommelkont!

[klaag]Ik ben echt zóó'n rommelkont!! Ik heb er nu echt genoeg van!
Ik heb volgens mij totaal geen structuur in mijn leven ofzo. Om een klein voorbeeldje te geven, de ene avond slaap ik 10 uur en de andere avond 2uur in de nacht. Ook wat eten betreft ben ik slordig. zo heb ik gister slechts een broodje en spaghetti gehad, over de hele dag en andere dagen ga ik naar de Mac.
Verder laat ik schoolwerk altijd tot het laatste moment liggen, waardoor het nachten van stressen worden voor ik het moet inleveren. Ik doe ook echt zo ontzettend weinig voor school, ik weet wel dat ik het ga halen, maar ik weet nu ook al dat ik later spijt krijg dat ik zo slecht mijn best heb gedaan op school, omdat ik het gewoon veel beter had kunnen doen.
Ook vergeet ik vaak afspraken die ik maak met mensen. En ik vind het echt klote, maar de volgende afspraak kom ik gewoon weer te laat. Zo zit dat ook met te laat komen op school. Gisterochtend moest ik bijv. half 9 op school zijn, maar ik werd kwart voor 10 pas wakker . (ik kom ook bijna elke werkdag bijna te laat)

Al die dingen bij elkaar doen me echt van mezelf balen. En ik wil best wat meer structuur in mijn leven brengen, want als ik over 2 jaar naar de uni ga weet ik al helemaal zeker dat ik niet ver kom op deze manier. Maarja, hoe [/klaag]

fjoe.. Opgelucht
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels