|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Tussenuren, wat heb je eraan, kan je in die uren voor school bezig zijn, maar dat kan je ook thuis doen als je eerder vrij bent of later naar school hoeft.
Ik heb namelijk zon 8 tot 12 tussenuren per week en daar heb je toch ook niks aan! Daaom deze 2 stellingen: Wie is er voor of tegen deze stellingen: stelling 1: tussenuren zouden ze moeten afschaffen! stelling 2: iedereen moet ongeveer 4 tussenuren hebben! (is namelijk nog wel redelijk) thnx, woudjuhh ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
heb geen enkel tussenuur...
zal wel iets typisch nederlands zijn? |
![]() |
![]() |
#3 |
Amanda
|
![]()
ik heb 8 tussen uren, vind het wel handig, woon 500 meter van school, en in die uren maak ik mijn huiswerk
![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Jah, keb 0ok n enorme hekel aan die tussenuren, tis veel fijner als ze die bij et eerste 0f laatste uur plakken, dan ben je 0f eerder vrij 0f kan juh alnger 0p j0ew nest blijve ligguh, chill
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Amanda
|
![]()
wtf.. op wat voor school zit jij saduf?
wat hebben jullie voor rare pauzes? wij hebben standaard van 10 tot 10.15 pauze en van 12.30 tot 13.00.. en met lesuren is het onmogelijk om te schuiven omdat ik geen een les met dezelfde klas heb en dus niet iedereen dan tussenuren enzo heeft, en de les dus niet verschoven kan worden.. en het mag trouwens ook niet bij ons
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
heb er acht per week, vind het altijd wel fijn. ik zou niet 7 lessen achter elkaar willen hebben zoals in de onderbouw
![]()
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ik heb momenteel geen tussenuur.
Maar een tussenuurtje zo en dan zal wel prettig zijn. het moet wel een uurtje zijn die voor of na de pauze is. want dan heb je extra meer tijd. en dan kan je misschien tussendoor ff naar het winkelcentrum ofso. Dus dat is dan weer wel prettig. Of ff gewoon in de aula zitte ofso is ook wel chill toch, ff relaxe. Of je kan het gebruiken om je huiswerk mee te maken. hoef je thuis niks meer te doen. kortom, van mij hoefen ze niet afgeschaft te worden. het kan ook niet eens denk ik. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
4 per week, nah vin het wel chill ofzo
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
ik had er tot vorige week 9, maar dat is nu teruggebracht tot 4
|
![]() |
![]() |
#13 |
just myself
|
![]()
ik heb er 2 per week...
maar het zijn niet echt tussenuren, omdat als ik een lange dag heb dan wordt er gewoon en uur vrijhgehouden ergens tussenin en das dan mijn pauze, ik vin het wel mooi zo... ![]()
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
ik heb er zowat nooit 1
mischien 2x in de maand en als ik geluk heb als bij ons gym uitvalt *heeft ie weer te hard zitten zuipen* |
![]() |
![]() |
#15 |
.
|
![]()
ik heb geen tussenuren meer... dat hebben ze namelijk simpelweg zelfstudieuren genoemd....
![]() lang leve het studentenleven ![]()
![]() |
#16 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
hep geen tussenuren
maar als dr iets uitvalt is zo'n tussenuur kpot chill!! geef mij maar 4 tussenuren pw..! |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
wie wil dat nou niet
bij mij is het meestal als er iets... uitvalt wordt dat verzet en zijn we vroeger uit das wel zo fijn |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
heb deze week (4 daagjes maar) 8 tussenuren en volgende week waarschijnlijk 12
das tog veel te veel! ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Lid
|
![]()
Heb er minstens 5 per week.. heb er niet echt problemen mee... alleen op donderdag.. want dan is het les.. tussenuur.. les.. tussenuur... les
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
das bij mij dus 3 van de 5 dagen zo
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
kun je dan niet vragen of ze het dan kunnen verzetten ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
bij ons ook
best irritant, komende week heb ik voor zover ik nu weet 13 tussenuren en dan is het ook nog baggerweer ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Ik heb da nooit.
Heb elke maandag, donderdag en vrijdag van half 9 tot 12 en van 13 tot 16u35 uur les... Dinsdag en woensdag heb ik dan stage van half 9 tot 12 en van 13 tot 17 u (woensdag maar halve dag hé). |
![]() |