|
Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd. |
![]() |
|
Onderwerpopties
![]() |
Weergavemodus
![]() |
![]() |
#1 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
Hoe vaak ga je uit? Elke week? Meerdere keren per week? Of mag je van je ouders niet veel de deur uit?
![]() |
#2 |
Aachen TSV
|
![]()
Meestal 2 avonden in de week. Vrijdag en zaterdag. In de zomervakantie de donderdag ook. Als ik weinig geld heb dan liever de vrijdag dan de zaterdag trouwens.
Soms sparen we ook een zaterdagje op om de week erna naar Hasselt of Aachen te kunnen gaan.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
architect of life
|
![]()
Ik ga uit wanneer ik zin heb en er iets te doen is. Dus zo heel erg vaak is dat niet.
Mijn ouders laten me daarin trouwens volledig vrij. Het is niet omdat ik de week ervoor weggeweest ben dat ik het weekend erna niet wegmag. Zolang mijn studies er niet onder lijden, staan ze het toe.
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
de laatste tijd te vaak. ik probeer het op 1 keer per week te houden. de zaterdag.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Meestal een keer in de week, op zaterdag. Op vrijdag zijn alle kleine kinderen er en dan is het te druk en te vol.
Soms ook niet, verschilt eigenlijk per week wel. |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ligt aan de week, soms 7 x per week, soms een week niet.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
Ligt er volledig aan. Ik kan doen en laten wat ik zelf wil, maar ik ga hooguit een keer in de maand op zaterdag op stap. In de vakanties bijna ook altijd op zondag, want dan is 'het' te doen in de kroeg hier in het dorp.
![]()
![]() |
#8 |
veteraan
|
![]()
toch meestal wel minstens 1x , tegenwoordig toch vaak op de donderdag, en dan af en toe de zaterdag er nog bij.
maar ik sla het allemaal ook gerust wel eens een weekje over.
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
1 of 2 keer. sowieso elke zaterdag en als ik vrijdag vrij heb soms ook donderdag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Amanda
|
![]()
meestal 1 keer in de twee weken en dan op de zaterdag
![]()
![]() |
#11 |
Amsterdam Original
|
![]()
1 keer, omdat Zaterdagavond mijn enige vrije tijd is in de week.
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
Meestal 1 x per week op zaterdag, soms ook 2 weken niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
ben er volledig vrij is...
Meestal 2x per week. In de vakantie wel meer. |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Nou als ik kijk naar afgelopen jaar ben ik aardig afgekickt wat betreft het uitgaan
![]() Maar op het moment valt het weer allemaal best mee, ik ga nu komende vrijdag dan toevallig heen, maar dan zou het zo best kunnen zijn dat ik er weer drie weken niet kom, dus dat verschilt heel erg op moment. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |