|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik zag geen topic over dromen. Lijkt me wel leuk als jullie hier je dromen vermelden. Kom nou niet met "ik droom nooit"
want een mens droomt 3 tot 5 dromen per nacht. Je onthoudt ze blijkbaar gewoon niet. Ik bijt de spits wel af: droom 1: heel freaky, ik en men vriendin verdwalen in een stadje waar iedereen gelukkig is. Komt er een huisvrouw en zegt:"wat doen jullie hier ? dit is alleen voor gelukkige mensen" |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Ik droom inderdaad errug vaak, maar ga ze niet allemaal hier neerzetten.
Zijn echt de vaagste dromen die je maar kunt bedenken ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
ik droom zowat elke dag, maar ik denk niet dat mijn buurvrouw het fijn zal vinden als ik zeg dat ik elke nacht droom van sex met haar.
Anyweg ik droom vaak, maar kan het hier niet posten. Ik onthoud er weinig van.
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik droom vast wel maar ik weet ze nooit meer
Wel ben ik een paar keer huilend wakker geworden maar toen kon ik me echt niets meer herinneren ![]() Oja en een paar keer wakker 'gevallen' en dat voelde toen heel erg raar ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Super Lid
|
![]()
Ik vind het altijd zo raar als je op het randje van slapen/niet slapen zit en dat je het gevoel hebt dat je naar beneden valt en dat je dan echt keihard wakker schrikt
![]()
![]() |
#7 | |
KnikkerOog!
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Off.. ben k nu raar? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
maar gaan jullie nog jullie dromen vermelden ?
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
hele vage..
ik droomde dat ik in een boot zat.. endat ik eruit sprong entoen over het land heen rende.. en dat ik me klasgenoten tegekwam.. waar ik patat mee ging eten.. en dat ik toen op die boot weer sprong maar toen bleek het een boot te zijn met drugshandelaars erop! en toen gingne ze mij proberen te vangen.. en toen haddne ze me.. en toen werd ik wakker! ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
die vaagheid valt mee hoor
![]() Ik droomde 2 dagen gelden dat SAndra Bullock en ik op et dak stonden en op een auto moesten springen. De volgende dag hoorde ik dat ze getrouwd is met een monteur. Heel bizzar want ik dacht niet eens aan haar. |
![]() |