|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Is die stelling waar?
Ik denk persoonlijk wel, want zij zien er over het algemeen gezonder uit door combi haar met huidskleur, hebben een veel symphatiekere uitstraling, zijn over het algemeen ook makkelijker in de omgang ( omdat ze er beter uitzien ). In vergelijking met meiden met donker haar, zij worden al snel gezien als buitenlander ( = weer eens verkeerd ), hebben volgens lui een snor die opvalt ( zoek maar op hiero ergens ![]() En volgens onderzoek valt 96 % van de jongens op meiden met blond haar en een beetje krullen in het haar... * Voelt zich aangesproken * ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Ik vind jou meer chick dan de meeste blondies hoor
![]() Ik val verder gewoon op het totaalbeeld van een meske, niet op haarkleur. Als ik terug ga kijken zijn al mn exen wel min of meer blond (omdat ik de bruuntjes niet kon krijgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ben ook blond!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Trots van het noorden.
|
![]()
ik knap af op blond
![]() |
#5 |
Erik
|
![]()
Mij maakt het opzich niet zo heel veel uit.
Al lijkt het wel of je blondjes sneller kan krijgen.
![]() |
#6 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik val meestal op donkerharige meiden, dus ik ben het niet met je eens
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Sinds ik mijn haar zwart heb geverfd, heb ik veel minder fun in mijn leven.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
architect of life
|
![]()
Is het niet zo dat blonde mensen minder serieus worden genomen? (Ik denk dan aan alle grappen rond de domme blondjes.) En die mogen zich dan ook meer laten gaan, aangezien ze daar toch een excuus voor hebben...
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
*jaja voelt zich natuurlijk zoals nog sommige hier ook aangesproken
![]() Haha.. moet wel zegge dat k redelijk wat plezier heb in mn leve: niet nadenken, doen waar k zin in heb, met alles/iedereen waar mee te lachen valt..LACHEN!!!! enz.. Mr jah, daar hoef je nu niet bepaald blonT voor te zijn huh? ![]() & het is wel handig dat je altijd een exuus hebt moet k zegge ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
en als je als blondje een domme opmerking maakt... meteen: "blond ofniet!" het ligt niet aan de haarkleur volgens mij.. want niet blonde mensen maken ook wel domme opmerkingen en dan krijgen ze dat niet meteen te horen!!
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
ik las ooit dat blond gepaard gaat met de term "vruchtbaar" met andere woorden mannen duwen em liever in een blondje,
mwa ik vind er zijn mer leuke blondjes, maar meide met andere kleur kunne ook sexy zijn : ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
. plop .
|
![]()
Ik ben blij dat ik donker ben
![]()
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
OMG! Jamiel, dit kun je niet menen?!
![]() Ik ben juist blij met mijn niet Nederlandse uiterlijk. Ik vind blond juist saai en simpel (nu wil ik niet zeggen dat ze niet mooi zijn ![]() ![]() Ze zijn makkelijker in omgang omdat ze er beter uitzien? Wat is dit nou? Wil je echt zeggen dat er meer blonde meisjes zijn die mooi zijn dan donkere meisjes? ![]() En wat is het probleem van gezien worden als buitenlander? ![]() Jeej, ik zie alles echt heel anders dan jij. Ik ben namelijk ontzettend blij met het feit dat ik er niet Nederlands uit zie. Ik ben niet zo standaard (alhoewel, er wonen veel marokkaanse meisjes in Nederland), ik heb mooie donkere krullende haren, donkere ogen, ik word lekker snel bruin etc. etc. En nee, ik ben niet arrogant nu ik dit zeg. ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
En ik geloof niet dat 96% van de jongens op blonde meisjes vallen. Laten we eens een poll houden
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
Ik zou willen dat ik zulke mooie donkere haren had. Ik ben blond en heb blauwe ogen, dat vind ik wel een beetje afgezaagd worden..
En verder ben ik het met Karima eens. Waarom zou in godsnaam je haarkleur je innerlijk beinvloeden. Wat n onzin.
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
Mja... het zou me niet verbazen als er onbewust toch een kern van waarheid inzitten. Uiterlijk beïnvloedt ook je gedrag. Mooie mensen hebben meer aanspraak etc. Wellicht roept een blond uiterlijk andere gevoelens op bij mannen dan een donker uiterlijk.
Wat niet wilt zeggen dat blondines mooier zouden zijn ofzo. Dat blijft toch zeer subjectief.. Ik geloof dat Jamiel en Karima wel mooie voorbeelden wat dat betreft. ![]()
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Ik sluit me helemaal aan bij Karima
![]() Alleen ben ik zelf natuurlijk niet saai en standaard, maar gewoon een heel leuk blondje *kuch* ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Hmm maar kan iemand mij dan in ieder geval verklaren waarom deze gezegde bestaat
![]() En trouwens blondjes hebben ook meer voordelen: Als ze roos hebben valt dat minder op, en ze kunnen zo een andere haarkleur als ze willen. Wij donkerharigen moeten eerst speciaal naar de kapper om het te laten bleken. Je kunt het ook wel zelf doen, maar dat risico kun je beter niet nemen ![]() Ik probeer alleen de stelling vast te leggen. Het wil niet zeggen dat alle donkerharigen zo eruit zien en een vervelend leven hebben ofzo ![]() en karima, ik bedoel het niet dicriminerend ofzo hoor ![]() ![]() Mij valt gewoon op dat blonde meiden goed in de smaak vallen bij jongens ( wel met uitzonderingen natuurlijk ). Ik probeer erachter te komen waarom. He laat ook maar ik kan het ook niet goed uitleggen ![]() Laatst aangepast door Jamiel : 4 July 2005 om 00:37 |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Ik heb bruin haar en ben er trots op!
![]() Ik vind eigelijk helemaal ni da blondjes per se meer plezier hebbe, want wa maakt de haarkleur nu uit, da kies je toch zelf ni. Tis het karakter dat het verschil maakt. Als je nu naar Turkije of zo gaat(heb het zelf ondervonden met mijn blonde zus, en 2 blonde vriendinnen) die krijgen meer aandacht, en die vinden ze vlugger knapper en weet ik veel, maar daarom hebben die toch niet meer plezier? Ik vind het spijtig dat donkerharige daar minder aandacht krijgen ![]() ![]() Maar in ieder geval, ik ga ni akkoord met Jamiel, en idd, volgens mij valt helemaal geen 96% van de jongens op blonde meiden. Het zou me echt verbazen van wel(ik ga nog moete oppasse, of ik ben al mijn aabidders kwijt ![]() P.S. Saduf, da vind ik nu is goe gezegd(ik heb nix tege blondjes ze, maja) |
![]() |
![]() |
#20 | |
Erik
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
in Turkije zijn ze geen blondjes gewend.. volgens mij.. dus daar is het wel anders als je daar als blondje aan komt zetten. maar hier in Nederland is de halve bevolking blond!!
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Blonds have more fun is aan et afnemen (de boys worden slimmer)
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
er zijn ook blonde boys!
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
really dat wist ik echt niet
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
tog niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
ik krijg weer heimwee
|
![]() |
![]() |
#27 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
Ik ben het niet eens met die stelling. Ik ken zooooveeeel blonde meiden die gewoon niet more fun hebben dan de gemiddelde meid
![]()