|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
06-07-2005 was dit filmpje wereldwijd op internet te zien, waarin twee Irakese terroristen een Amerikaanse soldaat proberen om te leggen. Zoals je ziet staat hij weer gewoon op, omdat de kogel niet door zijn kogelvrije vest heen gaat! Als je het filmpje nog een keer afspeelt en goed naar het geluid luistert, zal je horen dat een van twee de Irakese terroristen, tot twee keer toe in het Nederlands vraagt: ''Heb je hem geraakt?'' Waarop hij antwoord met: ''Ja!'' Via.
http://www.armytimes.com/story.php?f...925-976420.php |
![]() |
![]() |
#2 |
Amsterdam Original
|
![]()
Dat is arabisch...
![]() |
#3 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
dat was overduidelijk arabisch idd
hij zei niet ja maar la ofzo, wat nee betekent en hij zei ook niet "heb je hem geraakt" maar mompelde iets arabisch terwijl die andere gast zat te bidden ofzo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
KnikkerOog!
|
![]()
ja.. in het filmpje lijkt het wel zo.. maar head heeft het eventjes bewezen dat het nie zo is
![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Nee het zijn echt Nederlandse Irakezen ergens op internet(geenstijl geloof ik) staat ook een officieel bericht van United Stated army dat ze de 2 ook gearresteerd hadden.
[Edit] Hier dus: http://www.wltx.com/news/news19.aspx?storyid=28941 Laatst aangepast door Psycho_Killer : 19 July 2005 om 22:41 |
![]() |
![]() |
#7 |
veteraan
|
![]()
waar zie jij staan dat het Nederlandse irakezen waren dan?
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
grappig filmpje he?
Die man die beschoten was had later één van die terroristen (met schotwond) eerste hulp gegeven. |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Zeg ik dan dat het in dat artikel staat?
Ik zeg dat in het artikel staat dat ze de 2 ook opgepakt hadden. Maar duidelijk is te horen dat het 2 nederlanders zijn. |
![]() |
![]() |
#10 |
Amsterdam Original
|
![]()
Check de link van headliner...
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
maar ze spreken echt geen Nederlands ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ik vertrouw GS liever dan het NOS journaal...
|
![]() |
![]() |
#13 |
veteraan
|
![]() ![]()
![]() |
#14 |
BeHeerser
|
![]()
Ja het NOS journaal is ook niet betrouwbaar idd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Trots van het noorden.
|
![]()
hoe kom je erbij dat het nederlanders zijn die ene mongool roept de hele tijd ''allah akbar'' met een diep arabisch accent
![]() btw zo zie wel wat voor training die gasten hebben want hij was binnen 4 seconden al weer op de voet klaar om terug te vuren
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Amsterdam Original
|
![]()
Het zijn gewoon geytenneuqerts. (Op z'n geen stijls, misschien dat het dan duidelijk is)
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() laat me raden: als ze die kerel echt neergeknald hadden, waren het zeker geen Nederlanders? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Neej ik hoor niet wat ik wil horen. Denk je dat ik iets tegen arabische mensen heb ofzo? Zo ja ben je aan het verkeerde adres want ik heb dat niet. Waar ik wel een hekel aan heb zijn radicale mongolen die alles en iedereen willen vermoorden. Zo ook die Amerikaanse soldaat. En nee als ze die kerel echt neergeknald hadden wist ik iig dat jij het niet was. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]()
daar zeg je het al
in dit geval zijn het idd 'radicale mongolen' |
![]() |
![]() |