|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Wat zijn de merken die je het meest draagt, of draag je geen merken en zie je wel wat je tegenkomt?
En waar shop je het allerliefst? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Van mij hoeft het niet perse, die merken. maar het valt me wel op dat Vansschoenen wel heel erg lekker zitten, en ik draag onbewust meerdere dingen van Criminal Damage
![]() Heb ook wel 2 zeemantopjes die echt superleuk zijn ![]() alleen ze zijn zo snel uit model, da's wel jammer. En ik ga het liefst naar London mode ( zijn er maar een paar van in Nederland, beetje britain achtig ), en ik slaag ook vaak bij wonder woman/coolcat en vero moda. |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik vind only dingen altijd wel leuk en die heb je hier niet.. Hier heb je alleen de coolcat en de C&A en als daar iets nieuws is zie je gelijk iedereen erin lopen dus daar wordt je ook niet echt blij van
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
scapa, tommy, marlboro classics, north sails. Als het maar lekker zit
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik heb geen bepaald merk.
Ik koop enkel merkkledij als het in reclame staat ![]() Verder draag ik gewone kleren van een gewone winkel. Niet speciaal. |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
Als het maar fijn/mooi zit en niet ál te duur is. Dan vind ik het wel goed eigenlijk.
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
Ben niet echt een liefhebber van een bepaald merk... en het merendeel van mijn kleren haal ik bij de WE.
Dat is dan even een half uurtje naar binnen lopen, wat broeken en shirtjes passen en ik kan er weer een paar maanden tegenaan. ![]()
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
ik ga sowieso graag naar de H&M omdat het leuk en erg goedkoop is.
verder hou ik wel van de merken.. vans en carrhart, maar dat is duur dus dat heb ik verder bijna niet ![]() en verder slaag ik vaak wel bij Only! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
zou niet weten waarom het merk moet zijn .. zolang het maar goed zit en degelijk overkomt ...
mijn " zondags kleren " zijn wel van merken .. dit om te gaan uiteten , feestjes , etc ... ( zo paar kleren ) maar anders altijd jbc ![]() schoenen wel van merk ... zoals eerder hier al gezegd voor de rug en om dat 5 paar goedkope schoenen op een jaar even veel kosten als 2 paar duure op een jaar ![]() zelfs om te werken merk schoenen ( nike air shox ) omdat ik veel wegen weer moet lopen en contstant recht moet staan .. maar ben ook niet zo een " merk dude " |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Gant, McGregor, State Of Art en Ralph Lauren. Winkel Piet Zoomers.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Broeken mogen van mij echt wel wat kosten, ze moeten goed zitten en echt leuk zijn. Ik haal meestal replay/diesel/indian rose/only/cars broeken. En shirtjes vaak van de H&M(duh
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
Ik vind merkkleding (replay/10 feet/diesel/bjorn borg) vaak aparter en leuker dan h&m-kleding. Helaas vind ik het veel te duur en die koop dat dus ook alleen in de opruiming!
Maar er zijn ook genoeg merken waar ik echt niks aan vind (D&G, G-star, Gsus, Von Dutch). Ik shop dus het liefst in de opruiming (of op de koopjestafel), maar anders vaak bij only. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
veteraan
|
![]()
ik shop ook veel bij de WE, af en toe H&M. en verder veel van carhartt, vooral broeken genieten mijn voorkeur.
![]() |
#16 |
BeHeerser
|
![]()
Ik shop tegenwoordig vrij weinig omdat ik vind dat kleren de laatste tijd echt té lelijk zijn geworden en ik heb ook geen zin om er nog echt een dag voor uit te trekken om leuke te zoeken. Vooral tshirts met punani en masturbate er op zijn afgrijselijk maar je ziet ze in elke winkel en iedereen draagt ze.
![]() Als ik ga shoppen ga ik meestal bij de men at work ofzo langs. Zara en H&M vind ik ook wel geinig voor tshirts die je bijv onder een vest of overhemd draagt ofzo of van die shirts die je 2x voor de lol draagt. Verders vind ik de pepe jeans ook wel geinig hoewel die ook steeds slechter wordt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Super Lid
|
![]()
only is mooi.. en vero moda kom ik ook heel vaak.. blauwe shop en woman @ work is ook super..
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
dickies, von dutch, only, divided
daar heb ik toch wel het meeste van denk ik |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
ik draag geen merkkleding. Is me gewoon veel te duur en aan sommige merken heb ik gewoon een hekel...
M'n kleding moet gewoon lekker zitten en niet duur zijn Meer als m'n halve kleerkast is van de H&M. Ze hebben daar echt mijn soort kleren vaak en die zitten ook nog eens geweldig, zodus... |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
kwam laatst ff achter dat protest ook heeeeeele leuke kleren heeft
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Looking at you
|
![]()
Ik zou mijn god niet weten wat voor merken kleding ik allemaal heb. Ik vind wel altijd de Didi leuk, beetje apart maar wel leuk. En biblis, dat zijn twee winkels waar ik altijd wel naar toe ga
![]() ![]()
![]() |
#23 | |
architect of life
|
![]()
Ik koop wat ik mooi en draagbaar vind en vooral niet te duur is. Zo weiger ik bijvoorbeeld meer te betalen dan 25 euro voor een rok.
Of het nu van een merk is of niet, datdoeterniettoe. Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Lid
|
![]()
diesel, scapa, tommy, bikkembergs enz enz..
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Looking at you
|
![]() Citaat:
![]() En als je goed zoekt zitten er ook goedkope dingen tussen ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Laatst aangepast door Google : 31 August 2005 om 18:45 |
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
Ja, het rechtvaardigd z'n prijs gewoon niet.
|
![]() |
![]() |
#30 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Amanda
|
![]()
H&M, Only, Bijenkorf, Men at work
Broeken en schoenen zijn bij mij altijd merk omdat ik vind dat deze goed moeten zitten.. Ik draag meestal levi's, tommy, diesel schoenen zijn meestal asics of van bronx
![]() |
#32 |
just myself
|
![]()
merken doen me nie zoveel, als ik maar vind dat het lekker zit, en dat het er leuk uitziet...
wat winkels betreft heb ik geen voorkeur voor bepaalde ketens, maar vaak ga ik terug naar de winkels waar ik leuk geholpen wordt, en waar het gewoon gezellig is in de winkel zeg maar.
![]() |
#33 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
Ik ben niet zo'n gympen iemand. Heb meestal wat hogere sučde of leren schoenen van Van Bommel of Van Lier.
|
![]() |