|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Welk Album of nummer heb jij het laatst gedownload of gekocht??
Ikzelf heb net het album Songs about Jane gedownload van Maroon 5 echt te gek ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
nieuwe dead heart en nieuwe no turning back.. beide gekregen van mn werk
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
veteraan
|
![]()
laatst gedownload was roudoudou - just a place in the sun
laatst gekocht was kraftwerk - planet of visions en radiohead - hail to the thief (op lp .. )
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Nada Surf-Let go
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Speed of sound - Coldplay
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
laatst gedownload
nieuwe pelican album, echt super! dus besteld: pelican en ook die nieuwe converge reissue |
![]() |
![]() |
#7 |
The Consultant
|
![]()
laatst gedownload:
Mogwai - Ten Rapid Laatst gekocht: Isis - The Mosquito Control EP ( das alweer een tijdje terug ) maar binnenkort komt wel mn vinyl versie van Sigur Ros - ( ) aan bij me thuis |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Hypocrisy - Virus
Beste album tot nu toe dit jaar. |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Nou ikzelf ben nogal Hardcore fanaat en ik heb net top 100 Hardcore album gedownload, echt te vet tot nu toe
![]() Momenteel ben ik bezig met The Ultimate Happy Hardcore Album ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ik heb op dit moment een mastodon revival
mastodon leviathan is echt grijs gedraaid bij mij, maar tot voor kort kon ik remission (eerste langspeler) niet zo onwijs waarderen terwijl die al veel langer in mn kast stond, toch maar weer een kans gegeven en DAMN!!!! echt vetvetvet! oftewel best wel geniale band! |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Net dat nieuwe album van de Foo Fighters gedownload "In your Honour" te strak album aanrader voor iedereen die beetje van Rock houdt
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
The Hives!
damn, wat is die nieuwe plaat toch weer een heerlijke swinger, gave gitaartjes, catchy refreintjes, lekker arrogant tof! |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Al luisterd mijn broertje het wel af en toe geloof ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
hier is toch al een topic voor?
of is dit alleen voor download-apen? |
![]() |
![]() |
#16 |
...
|
![]()
Laatste album van Relax
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
omdat ik mensen die alleen muziek downloaden en nooit kopen losers vind en vind dat die op moeten zouten uit het muziekforum.
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() laatste album gekocht: ryan adams - rock and roll laatste album gedownload: rilo kiley - more adventurous ![]()
Uw advertentie hier? Laatst aangepast door AMF : 19 August 2005 om 20:59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
racoon die nieuwe
![]() |
#21 |
Lid
|
![]()
laatst gekocht white stripes - get behind me satan
![]() |
#22 |
Amsterdam Original
|
![]()
Common - Be
CD's moeten trouwens gekocht worden. Klinkt zoooveel beter dan op de computer (Ookal heb je de meest niggablingblingspeakers)
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
sowieso ben je geen muziekfan als je neits koopt, je maakt alleen de hele industrie kapot.
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Plus er zijn nog genoeg mensen die wel CD's enzo kopen dus ik vind dat echt dikke bullshit |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
gast ik werk zelf in de muziek industrie dus ik weet echt wat's up en jij weet duidelijk niet what's up. daarbij vraag ik me af of JIJ ooit voor een concert of wat dan ook wat muziek te maken heeft betaalt. Dus een muziek fan kan je jezelf dan niet noemen. Daarbij zal het me ook aan mn reet roesten of die schijtmuziek die jij hier aankaart verloren gaat of niet, maar dat terzijde. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
Sommige mensen hebben het wel erg hoog in hun bol
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banned
|
![]()
Masters of Hardcore 10-19 + 2003 Italian Edition
Project Hardcore 2004 Masters Of Hardcore - The Survivors Of Hardcore Masters_Of_Hardcore_Unleash_The_Beast-DVDA-2004-TWCMP3 Neophyte - 13 Jaar Terreur Sensation_Black_2005_-_Megamix_Live-CABLE-10-07-2005-4CHOON VA_-_Hellraiser_2005-(MR053)-2005-HB VA_-_Project_Hardcore_2004-2CD-2004-SQ ik verveelde me en moest nieuwe muziek hebben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
jij hebt echt een humeur om op te schieten de laatste tijd ![]() nog steeds down door je (ex-)vriendin? ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
daarbij ken je me niet eens dus je weet niet eens hoe mijn humeur is. ik zie gewoon wel problemen in downloaden. Mede door mijn opleiding, mede door mijn werk en van die domme opmerkingen hierover trek ik niet zo. Die opmerkingen luister ik al 5 jaar lang naar en ik snap niet dat mensen jaar in jaar uit dezelfde domme opmerkingen kunnen maken. Ontopic laatst besteld en morgen binnen Icepick Cd A Step Apart 7'' Dominator/Among the Living split Born From Pain - sands of time cd |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
ik heb net een dvd van the ramones gekregen, telt dat ook?
|
![]() |
![]() |
#37 | |
The Consultant
|
![]() Citaat:
als nodig nadenkt dan weet je dat er problemen zijn met downloaden. en geloof t of t niet. er zijn ook steeds meer mensen die zich dat beseffen. gelukkig maar, want straks zitten we zonder muziek en dat zou een schande zijn. * ik bedoel hiermee t verkrijgen van muziek, kan jij downloaden als er geen albums meer uit worden gegeven? * |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
The Consultant
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Ik ga trouwens binnenkort maar eens een cd kopen van Avenged Sevenfold, alleen twijfel ik nog tussen Waking the Fallen en City of Evil Iemand tips welke het beste bij mn smaak past? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 |
Banned
|
![]()
Eminem-Encore-2004-RNS
50 cent - get rich or die tryin' The_Game-The_Documentary-2005-RNS Xzibit - 2004 - Weapons Of Mass Destruction Dr. Dre - 2001 VA_-_Outblast_2005-Hardcore_In_Concert-CD-2005-SQ Masters of Hardcore - 17 ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() edit: maar sneek is echt TE ver! |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik vind de allereerste supervet. waking the fallen vind ik niet echt geweldig ( als dat die is met die vrouw 'justice' op de voorkant). city of evil ken ik (nog) niet.. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Guest
|
![]()
offtopik
door downloaden heb ik een heleboel goede en nieuwe bandjes en artiesten leren kennen, waarvan ik van sommigen ook platen/cd's koop of naar hun shows ga. Dus in dat opzicht heeft het downen wel een positief effect. Maar ik kan niet voor iedereen spreken natuurlijk ![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Guest
|
![]()
voor een bapaalde groep die het als motivatie ziet om wel geld uit te geven aan cultuur, door een bepaalde (grotere) groep die downloaden als een vervanging zien van cd's kopen is het kut.
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Neej maar ik ben iedereen niet op de hoogte hoe dat allemaal zit in de muziek industrie, maar das ook niet echt de richting die ik opga kwa opleiding of tenminste nou ja lichtjes dan want zonder muziek loopt de boel niet goed ![]() Maar ik heb wel ooit voor een concert betaald alleen dat was een drumfanfare dus ik weet niet of dat meetelt, maar dat boeit ook niet en of ik een muziekfan ben ?!?! tja tuurlijk als muziek verdwijnt dan wordt het ook zo stil dus muziek moet er zijn. Die muziek die ik aankaart wat jij "schijtmuziek" noemt, dat kan jij slecht vinden maar er zijn zat anderen die hier wel van houden dus dan kunnen we wel weer op meningen gaan zitten letten maar dan schieten we ook niet op lijkt mij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Guest
|
![]()
koop dan gewoon een cd als je er zo'n fan van bent.
|
![]() |