|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik ben 16j weeg 51 kilo (waar ik niet trots op ben, er mag gerust wat gewicht bij , ik vind mezelf niet bepaald aantrekkelijk)
en toch heb ik zo'n flobberige buik, alles hangt naar voor en als ik een broek aan heb die nog redelijk spant aan mijn buik dan hangt er gewoon een deel buik over! terwijl er vele meisjes van 65 kilo zijn die een normale platte buik hebben wat kan ik hieraan doen? (ik doe al elke avond buikspieroefeningen...) |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Wel ik ben bijna 16 en jongen (62 kg) en ik vind het toch wel belangerijk om een mooi lichaam te hebben.
Om geen buikje te krijgen moet je gewoon vaak gaan trainen, ga lekker joggen alleen of met vrienden. Eet niet teveel vettigs, blijf in conditie, voel je fit. Gewoon regelmaat en die killos verdwijnen vanzelf ![]() Het beste om gewicht te verliezen is om eve een paar kilometer lekker te gaan lopen en van die buikspieroefeningen niet teveel aantrekken. Gewoon elke dag half uurtje lopen en voila ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() Ja en dat buikje, volgens mij hebben heel veel meiden daar last van (hier nog eentje ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
maar dat is het nu juist, ik mag en wil niet vermageren, ik weeg nu al maar 51 kilo
en ik zit in de atletiekclub (2maal perweek training) dus... ik weet echt nie wat ik eraan moet doen |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ja voila ik kan me dus geen vermageren veroorloven (srr AMF, had je reply nog niet gelezen)
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() maar ik denk dat elke avond wat buikspieroefeningetjes al wel helpt enzo ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Buikspieroefeningen doen! Dat is de enige tip die ik je kan geven (en verder helpt er ook weinig
![]() Nu hoeft dat niet te betekenen dat je elke avond 360 buikspieroefeningen hoeft te doen, je kunt ook 'makkelijk' beginnen. Gewoon af en toe je buikspieren 20 sec. aanspannen, dan weer 20 sec. ontspannen. Deze oefening kun je echt altijd doen; als je achter de pc zit, in de rij voor de kassa staat, in de klas zit etc. etc. Het is bijna niet vermoeiend en ook efficient. Verder kun je-als je daar de discipline voor hebt- elke avond 100 x buikspieroefeningen doen. Je hebt verschillende soorten, via google kun je veel informatie vinden. ![]() suc6 anyway! |
![]() |
![]() |
#8 |
FORE!!!
|
![]()
ik hou het op buikspieren
![]()
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
nu is het waarschijnlijk al een jaar dat ik elke avond buikspieroefeningen doe, maar misschien train ik de verkeerde buikspieren? is het zo dat je beter de zijbuikspieren oefent? en welke oefeningen doe je dan het best?
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
k doe ook elke avond buikspier oefeningen en als k dat niet doe zie je na een weekje ofzo al dat t al weer begint te verslappen dus buikspier oefeningen!! dan kun je het beste niet helemaal met je hoofd naar je knieen gaan maar je onderrug in de grond duwen en kleine beetjes omhoog gaan dat je t voelt helpt zeer goed!
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
nou ik vind dat je gewoon tevreden moet zijn met jezelf zoals je bent.
Ik zelf ook ben 17 jaar, 1 meter 83 ofzo en weeg maar 60kg, maar ik heb daar totaal geen problemen mee ookal zou ik ondergewicht moeten hebben. Veel mensen vinden dat er wat aan moet komen bij mij, maarja als ik zelf tevreden ben dan is alles toch goed of niet?? |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
ja natuurlijk, zolang je jezelf maar goed voelt in je vel, maar ik vind mezelf te mager als ik in de spiegel kijk, en heb altijd het gevoel dat mensen naar me kijken, ookal is dat maar een gevoel
btw heb gelezen dat je buik opgezwollen kan zijn door koolhydraten, zou dit hiermee ook te maken kunnen hebben? (ik eet wel veel brood) |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
heb ook wel gelezen dat koolhydraten gezond en noodzakelijk zijn dus.....
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Heeej...!
Ik ken het probleem, heb ik ook heel erg, ik doe elke dag 100 buikspieroefeningen, en strak word mijn buik niet, echt jammer ... leer dr mee leven hahaha |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
om je buik af te trainen zijn buikspieroefeningen niet genoeg. er moeten dan ook oefeningen gedaan worden waardoor het vet verbrand zoals rennen/wandelen/fietsen enz.
ben zelf ook bezig maar begint een beetje te verbeteren suc8 |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Strakke buikjes vind ik zelf altijd wel mooier!
En ga sporten om zon mooi buikje te hebben!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
tsja... buikspieroefeningen... me ma en ik hebben een hele holle rug, dus als we dat iedere avond doen krijgen we eerder spierpijn in de rug dan in de buik
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
sja indd buikspieroefeningen.
en anders kan je ook naar zoown profesioneel fitness school gaan. ![]() success ![]() ××Leonie |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
weet er iemand een site waar buikspier oefeningen op staan ż?ż
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Mijn beste vriendin heeft daar ook last van en doet samen met mij elke dag 300 set ups. en die helpen niet omdat je spieren onder je vetmassa gelegen zijn. Je moet al een enorme spiermassa aan maken om zichtbaar te worden door je vet.
De beste oplossing is soms nog gewoon een beetje gezonder eten en ietsje hogere broeken kopen. Als je je maar goed voelt in je vel ... |
![]() |
![]() |
#21 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
een truitje met een grapige tekst op borst hoogte lijdt af van je buik
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
gewoon telkens na je maaltijd eens goed
![]() ![]() buikje buikje. je weegt bijna nieks :s waar iedereen zich de dag van vandaag zorgen overmaakt ![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
*voer hier slijmende opmerking in*
![]() |
![]() |
#27 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Lid
|
![]()
Jamiel is gewoon een hete bitch joh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
ik vind dat ze wel iets van buikje mogen hebben. vind ik juist mooi
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
is het mss in de mode tegenwoordig om aan anorexia te lijden of zo ? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
hoe groot ben je dan?
|
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
In plaats van 'savonds kan ik je adviseren 'smorgens buikspieroefeningen te doen omdat dan je stofwisseling nog niet actief is...
|
![]() |