|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Geen probleem of heb jij echt slaap nodig?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Als ik de nacht daarna ff goed kan slapen, geen enkel probleem
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
hangt er vanaf van wat...
voor te feesten gaat het redelijk... voor te blokken is het echt moeilijk... onderhand is het weer zover (ook het blokken) |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Heb je gelijk in |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Aachen TSV
|
![]()
Heb absoluut 8 uur slaap nodig, anders ben ik niet te genieten. ('s morgens sowieso niet zo goed)
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amanda
|
![]()
Nacht doorhalen heb ik absoluut geen problemen mee.. zolang in de volgende dag gewoon normaal kan slapen
![]()
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ben 's morgens beter te genieten als ik helemaal niet heb geslapen dan dat ik een uurtje of 5 heb geslapen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() Ik ging een keer op vakantie met 2 vriendinnen, ik had de hele nacht niet geslapen en zij een uurtje of 4/5. Ik was hartstikke vrolijk en wakker en zij waren niet te genieten ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Wij met hockeykamp
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
ik val sowieso al bijna in slaap als het tege 5 uur sochtends wordt, dus als ik eens een keer zou doorhalen dan red ik het de dag erna waarschijnlijk niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
Nee geen problemen mee. Ga best vaak naar feestjes en daar gaan we dan met je trein heen. Die feestjes zijn vaak rond 5/6 uur afgelopen. dus meestal moet je dan nog een uurtje a halfuur wachten op de ochtendtrein en is het toch al snel 10 uur wanneer iedereen thuis is... dan ben ik vaak helemaal over me slaap heen en sla ik een nachtje over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]() Citaat:
![]() ik slaap wel eens een nacht niet of heel weinig, maar dat is door zenuwen voor een examen. nachten doorblokken doe ik niet meer, is veel te belastend.
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Geen probleem hoor. Ik ben, net als een paar anderen
![]() (moet ik de dag erop wel weer kunnen slapen) |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Nee daar kan ik niet tegen, en zie het nut er ook niet van in, dan blijf ik wel de middag in bed liggen
|
![]() |
![]() |
#18 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
Helemaal geen probleem. Zelfs niet als ik de volgende dag naar school moet
![]()
![]() |
#19 |
Aachen TSV
|
![]()
En wat vinden jullie van een nacht niet slapen terwijl je 's nachts gedronken hebt? Als ik gewoon een nachtje koffie drink dan kom ik de morgen en de middag erna wel door als het moet. Maar eerst stappen, drinken en dan wakker blijven zou ik écht niet trekken
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lid
|
![]()
Als ik gezopen heb kom ik juist totaal niet in slaap
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Ik kan vanavond eindelijk na anderhalf week mijn slaap inhalen
![]() iedere nacht maar iets van 5/6 uurtjes slaap gehad of minder de volgende keer als ik vroeg op moet, en het is al laat, dan blijf ik gewoon wakker want het schiet idd niet op als je gaat slapen... ben je veelste brak en je verzet de wekker toch wel |
![]() |
![]() |
#23 |
Amanda
|
![]()
Als ik gedronken heb en ik kom thuis kan ik juist niet slapen dan ben ik klaarwakker.. alleen ben ik die dag erna altijd wel super brakkkk
![]()
![]() |
#24 | |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Vanacht niet geslapen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
mijn record is 2 nachten niet slapen
en dan ook niet overdag wel slapen duzz egt gewoon 48 uur wakker zijn daarna wel lang geslapen ![]() was op kamp |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
op lanpartys haha .. deden we vroeger wat ..
![]() was de donderdag avond om 12 a 1 u gaan slapen .. de vrijdag ochtend om 6 u opstaan om te werken .. de namiddag thuis en pc en materiaal voorbereiden en klaar zetten en dan naar de lan .. van vrijdag ochtend 6 u tot zondag ochtend 9 u ( was zondag nacht tot zondag ochtend eind drink ![]() ![]() dat was toch zeer vermoeiend .. maar met de nodige middelen ging dat wel ![]() koffie ![]() ( no drugs and alcohol for me ![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banned
|
![]()
Me record staat op 74 uur
![]() 24 uur dat is niks man daar bikkel je zo eventjes door heen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
52 uur is voor mij genoeg (na héél veel Red-bull, cola, koffie, kleurstof en suiker)
|
![]() |
![]() |
#31 |
Lid
|
![]()
hm ja eerst heel lowlands maar 2 uurtjes geslapen maar ik heb het daar niet zo op.. toen was het zonde om te slapen maar normaal gesproken stel ik mijn nachtrust wel op prijs
![]()
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
is geen probleem voor me als ik naar sgool moet dan slaap ik soms pas tegen een uutje of 3 en moet der altidj kwart voor 7 uit dus voor mij geen probleem
![]() |
![]() |