|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hallo allemaal,
ik ben marjolein, 21 jaar. ik heb nu ruim een jaar een vriend. altijd als ie op vakantie ging of ik hem een week niet zag miste ik hem heel erg. nu is ie weer 8 dagen op vakantie en nu mis ik hem eigenlijk niet zo. hij komt vandaag terug maar het is niet dat ik super blij ben. natuurlijk vind ik het leuk dat ie terug komt. maar als ie nog een week langer was weggebleven had ik het denk ik niet zo heel erg gevonden. kortom, een nogal vreemde ervaring voor mij... wat betekent dit? hou ik niet meer van em? gaat onze relatie achteruit? of moet ik het juist positief zien? nou moet ik wel zeggen dat we deze zomervakantie bijna elke dag bij elkaar zijn geweest. ik weet niet of dat wel goed heeft gedaan.... ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
nadat ik men vriendin een week lang ELKE dag zag,hebben we zeer veel ruzie gehad....
ze is op vakantie geweest,en sins dien hebben we geen ruzie meer
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
doe es lief observatione
![]() misschien ben je gewoon even druk geweest met andere dingen en dat je daarom niet zoveel aan hem denkt of het gevoel hebt dat je 'em mist? Als je twijfelt of je dan nog wel van je vriend houdt, daar kan je maar op 1 manier achterkomen: Wachten tot hij weer terug is. Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar het is misschien wel goed om niet altijd met elkaar op vakantie te gaan. Dan kom je een beetje achter waar je staat in deze relatie. |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
het is heel normaal dat je het lekker vindt om een tijdje zonder je vriend of vriendin om je heen te zitten en lekker de tijd hebben om eens wat andere dingen te doen. Ik vind het eerder ongezond als je elkaar zo krampachtig vasthoudt dat niemand meer zijn eigen leven heeft.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Medewerker
|
![]()
Ik hou heel veel van mijn vriendin hoor, maar ik zou haar ook niet missen als ik haar een weekje niet zag.
Tis niet dat ik niet aan haar denk of dat ik niet meer gek op haar ben. Een week is gewoon zo voorbij.
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Geloof mij als je mekaar iedere dag van de vakantie gezien hebt, en hij is daarna op vakantie gegaan dan ligt dat niet aan jouw.
Je hoeft ook niet te gaan twijfelen of de liefde 8ter uit gaat, want dat zal ook niet het geval zijn. Kijk, want als je dagen bij mekaar bent of mekaar ziet, dan is het altijd lekker om daarna eventjes rust van mekaar te hebben voor een week of een paar week. Je zult wel zien dat je echt niet minder van hem houdt zodra die er weer is ![]() Tenzij je verliefdheid over is, maar laten we daar maar ff niet van uitgaan ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Je bent niet meer zo verliefd.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
volges mij kotst jij je zelf na 1 breezer al onder |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Gedaan? En....hoe voelde dat? Zou je het erg vinden....dan houd je nog van hem... Zou het je niet zo uit maken? Dan houd je niet meer van hem. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Jullie zijn gewoon gewend aan elkaar, dat het niet een ramp is als hij een weekje weggaat. Niets aan de hand
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |