|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Als het gelijknamige programma op de Nederlandse tv
![]() Ben jij iemand die elke dag schoonmaakbuien heeft? Mag er geen vuiltje in jouw kamer zijn? Of laat jij alles liggen totdat moederlief (na een half jaar) alles in een vuilniszak pleurt? En als je schoonmaakt, op welke manier doe je dat? Heel grondig of met een slap handje? Misschien heb je ook nog handige tips voor mede forummers ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
tegenwoordig zijn er honderden soortgelijke programma's
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Het zijn idd extreme gevallen. Mensen met 100 katten die overal schijten en slapen.. ieeuw! overal kattenharen
|
![]() |
![]() |
#4 |
Amanda
|
![]()
wij hebben schoonmaakster hier vet relax hoef alleen alle troep van de grond te halen en als er is schoongemaakt alles weer terug op de grond gooien
![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
wow atjeuh je hebt het goed voor elkaar
![]() Mijn kamer is alleen rommelig wanneer ik een heel erg drukke week heb gehad. Moet zo snel dingen pakken en haal dus alles overhoop. Geen tijd om het op te ruimen. Ik moet nu alleen wel nodig stofzuigen ![]() * gaat dat nu doen * btw, mijn bed moet trouwens wel altijd overdreven schoon zijn en goed opgemaakt. Ik kan er niet tegen als het dekbed half uit de hoes ligt, of als er kruimels in je bed liggen bleh |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
mijn kamer is een beetje een mesthoop. Mijn vloer is bezaait met allerlei spullen en mijn bureau is een absolute ramp!
Zo af en toe ruim ik eens redelijk op, en stofzuig meteen ook weer. Gelukkig moeit m'n mama zich niet erg veel met hoe mijn kamer er bij ligt. Wel commentaar, maar ze gaat nooit zelf mijn kamer beginnen opruimen, zoals ik bij sommigen hoor. |
![]() |
![]() |
#7 |
FORE!!!
|
![]()
mijn kamer is elke week rommelig ... zodat ik elke weekend weer de sjaak ben om mn kamer op te gaan ruimen ...
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ik ruim op mijn eigen manier op en weet alles te vinden. Helaas heb ik weer pech met mijn kuisvrouw die alleen alles op een stapel gaat gooien, zodat ik neits terug kan vinden :s
|
![]() |
![]() |
#9 |
Aachen TSV
|
![]()
Mijn kamer is een regelrechte bende. De rest van het huis kun je van de vloer eten. Mijn slaapkamer staat vol met dozen, tijdschriften die op de grond liggen, kleren die over de stoel hangen, een televisie die op de grond staat enz enz. Maar ik weet wel mooi alles te vinden, terwijl wanneer het opgeruimd is ik alles kwijt ben
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
heel schoon eigenlijk, kan niet tegen troep
|
![]() |
![]() |
#11 |
veteraan
|
![]()
ik ben ook meestal vrij netjes, ik pak regelmatig de stofzuiger ter hand om alle zooi van de grond weer weg te krijgen enz.
en als tip: gewoon je shit achter je reet op ruimen, dan hoef je er later niet weer tegenaan te kijken?
![]() |
#12 |
Über Mensch
|
![]()
ik doe niet echt aan stoffen ofzo maar voor de rest is het hier over het algemeen netjes en opgeruimt. Alleen tijdens en na het weekend niet zo als me broertje thuis is geweest
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Afentoe (eens per jaar ofzo) de stofzuiger pakken en alles wat voor me voeten komt wegzuigen...
|
![]() |
![]() |
#15 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
ja en dan neem je het dus mee de trap op de volgende keer wanneer je weer naar boven gaat, maar ik weet, het is heel makkelijk om het dan gewoon op de trap te laten liggen ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Whooohooo
|
![]()
Mijn huisje is wel erg netjes. Je zit het wel meteen als ik het heel druk heb, maar ook dan probeer ik het goed bij te houden.
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |