Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 October 2005, 17:22   #1
K@rima!
Guest

Wink Hoe schoon is jouw huis?

Als het gelijknamige programma op de Nederlandse tv .

Ben jij iemand die elke dag schoonmaakbuien heeft? Mag er geen vuiltje in jouw kamer zijn? Of laat jij alles liggen totdat moederlief (na een half jaar) alles in een vuilniszak pleurt?

En als je schoonmaakt, op welke manier doe je dat? Heel grondig of met een slap handje? Misschien heb je ook nog handige tips voor mede forummers .
  Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2005, 17:26   #2
bootje
Meest gerespecteerde forummer

bootje's Avatar

Standaard

tegenwoordig zijn er honderden soortgelijke programma's . je schrikt toch wel als je ziet hoe sommige mensen leven. bij mij is het tijdens de examens wel een beetje rommelig, tot het plots op mijn zenuwen werkt. dan ga ik schoonmaken en is alles weer kraaknet. meestal blijft het dan zo tot de volgende examens.
Oud 9 October 2005, 17:28   #3
K@rima!
Guest

Standaard

Het zijn idd extreme gevallen. Mensen met 100 katten die overal schijten en slapen.. ieeuw! overal kattenharen
  Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2005, 18:02   #4
Atjeuh
Amanda

Atjeuh's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

wij hebben schoonmaakster hier vet relax hoef alleen alle troep van de grond te halen en als er is schoongemaakt alles weer terug op de grond gooien
Oud 9 October 2005, 18:12   #5
Jamiel
Guest

Standaard

wow atjeuh je hebt het goed voor elkaar

Mijn kamer is alleen rommelig wanneer ik een heel erg drukke week heb gehad. Moet zo snel dingen pakken en haal dus alles overhoop. Geen tijd om het op te ruimen. Ik moet nu alleen wel nodig stofzuigen
* gaat dat nu doen *

btw, mijn bed moet trouwens wel altijd overdreven schoon zijn en goed opgemaakt. Ik kan er niet tegen als het dekbed half uit de hoes ligt, of als er kruimels in je bed liggen bleh
  Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2005, 19:19   #6
eniT
Guest

Standaard

mijn kamer is een beetje een mesthoop. Mijn vloer is bezaait met allerlei spullen en mijn bureau is een absolute ramp!
Zo af en toe ruim ik eens redelijk op, en stofzuig meteen ook weer.
Gelukkig moeit m'n mama zich niet erg veel met hoe mijn kamer er bij ligt. Wel commentaar, maar ze gaat nooit zelf mijn kamer beginnen opruimen, zoals ik bij sommigen hoor.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2005, 22:43   #7
Alpha
FORE!!!

Alpha's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

mijn kamer is elke week rommelig ... zodat ik elke weekend weer de sjaak ben om mn kamer op te gaan ruimen ...
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2005, 09:33   #8
Doperwt
Guest

Standaard

ik ruim op mijn eigen manier op en weet alles te vinden. Helaas heb ik weer pech met mijn kuisvrouw die alleen alles op een stapel gaat gooien, zodat ik neits terug kan vinden :s
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2005, 10:06   #9
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Mijn kamer is een regelrechte bende. De rest van het huis kun je van de vloer eten. Mijn slaapkamer staat vol met dozen, tijdschriften die op de grond liggen, kleren die over de stoel hangen, een televisie die op de grond staat enz enz. Maar ik weet wel mooi alles te vinden, terwijl wanneer het opgeruimd is ik alles kwijt ben
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2005, 14:04   #10
PFP
Guest

Standaard

heel schoon eigenlijk, kan niet tegen troep
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2005, 14:22   #11
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik ben ook meestal vrij netjes, ik pak regelmatig de stofzuiger ter hand om alle zooi van de grond weer weg te krijgen enz.

en als tip: gewoon je shit achter je reet op ruimen, dan hoef je er later niet weer tegenaan te kijken?
Oud 10 October 2005, 16:00   #12
TheGroovMaster
Über Mensch

TheGroovMaster's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

ik doe niet echt aan stoffen ofzo maar voor de rest is het hier over het algemeen netjes en opgeruimt. Alleen tijdens en na het weekend niet zo als me broertje thuis is geweest
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2005, 16:19   #13
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
en als tip: gewoon je shit achter je reet op ruimen, dan hoef je er later niet weer tegenaan te kijken?
Weet je wel hoe moeilijk het is om je daartoe aan te zetten? Als je net lekker zit om dan iets op te gaan ruimen waarvoor je een trap op moet enzo.. Even op de trap neerleggen is veel makkelijker
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2005, 18:44   #14
ImaginaryDreams
Guest

Standaard

Afentoe (eens per jaar ofzo) de stofzuiger pakken en alles wat voor me voeten komt wegzuigen...
  Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2005, 19:26   #15
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Weet je wel hoe moeilijk het is om je daartoe aan te zetten? Als je net lekker zit om dan iets op te gaan ruimen waarvoor je een trap op moet enzo.. Even op de trap neerleggen is veel makkelijker

ja en dan neem je het dus mee de trap op de volgende keer wanneer je weer naar boven gaat, maar ik weet, het is heel makkelijk om het dan gewoon op de trap te laten liggen
Oud 14 October 2005, 19:51   #16
Sanne
Whooohooo

Sanne's Avatar

Standaard

Mijn huisje is wel erg netjes. Je zit het wel meteen als ik het heel druk heb, maar ook dan probeer ik het goed bij te houden.
Oud 14 October 2005, 20:34   #17
prinskoekje
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Waar ken ik dat toch van?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels