Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 18 July 2005, 19:45   #1
TheGroovMaster
Über Mensch

TheGroovMaster's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard Echt vreemd zo een gevoel

Afgelopen vrijdag heb ik dus dat ongeluk met die BBQ mee gemaakt, zoals een aantal van jullie mss al gelezen hebben.

Maar wat dus het rare is dat ik zelf amper emotioneel ben enzo maar toch zaterdag avond begon ik me niet zo lekker meer te voelen, niet lekker in me vel. Gelukkig heb ik toen een hele lieve kaart en teddy beer gekregen van 2 meiden die tijdens de BBQ aanwezig waren, dat was echt iets wat ik nodig had op het moment.
Maar zondag ging het gevoel langzaam weer verder. Ik kwam die ochtend in het ziekenhuis om ter controle van de brandwonden aan me benen en zag hoe ze eruit zagen. De opengesprongen blaren zagen er gewoon te ranzig uit, toen kwam er in me op dat die jonge zijn hele benen er zo uit zouden zien. Dat zit dus sinds dien aan me hoofd te knagen. Ik kan nu snacht ook niet lekker slapen, als ik dan in bed lig zie ik hem weer rennen door me hoofd dat ie in de fik stond en dat ie dus nu met veel pijn in het ziekhuis ligt! lag gisteren half 2 in me bed en werd half 8 weer wakker normaal slaap ik tot 10-11u als ik normale tijd naar bed ga, zo rond 12u dus riant slaap tekort.
Gelukkig was er vandaag een vriendin langs gekomen en hebben we gezellig film gekeken, heerlijke afleiding! Nog even met de buur jongen gesproken die had geholpen. Maar nu ze weer weg is kwam het toch wel beetje tot een boiling point gekomen. Heb net ff zitten huilen, het komt dan gewoon sponntaan boven. Moet dan vooral geen rustige muziek luisteren, versterkt het alleen maar het gevoel.

*aaaa me moeder belt me net op om te vertellen dat ze van me houd en dat ze me een held vind, echt heb het ff niet meer, ze is zo lief!!!! kan der wel bijna dood knuffelen moet nu ff goed huilen, zo vreemd is dat!!*

ik vraag me af hoe dit zich ontwikkeld, hopelijk word het snel beter en krijg ik er minder last van. Had nooit gedacht dat het zo een impact op me zou hebben.
Twee dingen die me totaal verrasten, dat het vuur in zo korte tijd zoveel schade kan aanrichten, en dat het erna mentaal en physiek zo van aangeslagen bent.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels