|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
edit door AMF: Plaats hier al je vragen en opmerkingen met betrekking tot lichaamsverhoudingen!
wat vinden julllie van meisjes van 15 die maar 1.50 zijn vinden jullie dat klein of zou de lengte nog wel komen? of geilen mannen daarop op kleine meisjes? of toch maar liever een 'normale' lengte? Laatst aangepast door AMF : 16 November 2005 om 14:01 |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Amanda
|
![]()
Het gaat niet altijd om de lengte hoor, je zult vast nog wel groeien, ik ken iemand die is 16 en zal voor de rest van haar leven aan de lengte van 1,45 meter vaszitten...
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
nou uhh op mijn 15e was ik zelf iets van 1.65/1.70.. en ben nu 1.75 en ben 19..
Maar mijn oom was vroeger echt een klein kutkind en nu is hij gewoon echt lang, dus je weet maar nooit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amanda
|
![]()
ik was toen ik 15 was ook al 1,70 nu ben ik 16 en 1,72
![]() en woudjuhhh dinges of hoe je ook heet, ik heb het over mensen in het algemeen, iedereen groeit tot zijn 18e door als je geen ziektsen of wat dan ook hebt ![]()
![]() |
#8 |
Super Lid
|
![]()
Zolang het meisje in kwestie maar geen lengte-complex heeft, maar hoeveel doet lengte er nou toe?
![]() ![]()
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
15 jaar en 1.50 is wel aan de kleine kant, maar je groeit tot je 18e.
Ik ben zelf ook redelijk klein, maar tis me niet opgevallen dat jongens dat een probleem vinden. Mijn vriend is bijv. 1.90 m en hij vindt het niet erg dat ik zo klein ben ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
haha of het nog groeit?
zit er dik in, meiden groeien na hun 15de nog een aantal jaar door. of mannen erop geilen? kan ik maar 1 ding op zeggen: toen ik 17 was had ik een vriendin van 16, zij was 1m52 (ik ben 2m03, toen ietsjes korter) en ik vond het vet leuk dat ze zo kort was! |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik vind 1m50 toch wel erg klein, hoor
![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
Ik ben ongeveer 1.60m en 15jaar.
Ik moet zeggen dat ik er nog nooit last van heb gehad.. Ben wel blij dat k nog n beetje groei.
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
weetje wat jij zou moeten doen meisje, je zou je niet druk moet maken om dingen die je niet kan veranderen, als je dan toch twijfelt of jognes op je vallen kun je beter keer naar de kapper gaan of andere stijl kleding kopen
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
eeej mensen,
ik ben zelf ook een heel klein meisje kben 1,53 maaar ik heb cup D beetje groot he! het iritante is dat jongen niet naar mij kijke maar naar me tieten egt maar ik heb ook wel is last van me rug van die bergen maar ik denk dat ik me er niet aan laat operen ik ben 15 en heb al zulke dingen sommige vrouwen van 35 wouden dat ze mijne hadden vinden jullie dat niet gek!? hoe kan dat dat kleine meisje altijd van die grote tiete hebben??? ![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
ik ben 17 en ben 1.70 maar ik vind mn tieten te klein ik heb cup b vinden jullie dat klein?????
ik zit er wel mee niet zo erg maar tog.... mn vriend vind het mooi maar ik heb er nog wel moeite mee want ik kanniet ale shirtjes aan die ik mooi vind. |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
ut valt me nu de laaste tijd vaker op dat klein meisjes grote boobs hebben en lange meisjes kleine!
kben zelf ook een klein meisje met grote boobs en het is niet altidj een lolletje! maar wat vinden jullie er nou van klein meisjes met big boobs?! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Ik heb daar niet echt een mening over ofzo
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Lid
|
![]()
ik kan alleen goed oordelen met fotos
![]()
![]() |
#27 |
Super Lid
|
![]()
Ik vind het niet per sé aantrekkelijker of minder aantrekkelijk. Het mooiste is gewoon als de borsten in een goede verhouding zijn met de rest van het lichaam..
|
![]() |
![]() |