|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
Wat ik al lang wist, maar nu bevestigd
![]() Maastricht meest asociale stad van het land Maastricht is de meest asociale stad van het land. Dat concludeert het Algemeen Dagblad na onderzoek in acht grote steden. De krant nam in de acht steden verschillende steekproeven. Gekeken werd onder meer hoeveel mensen in de bus opstaan voor een gehandicapte, hoeveel automobilisten stoppen bij een zebrapad en hoe vaak mensen helpen wanneer iemand een tas met boodschappen laat vallen. Alles bijelkaar scoorden de Maastrichtenaren het slechtst, nog lager dan Amsterdammers. De minst hufterige mensen wonen in Groningen en omstreken. Ad.nl
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
Heerlen is niet meegenomen in de proef zeker?
![]()
![]() |
#3 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
naja sowieso vraag ik me af in hoeverre die test goeie resultaten geeft
![]() verder zou t idd best kunnen dat t hier het meest aso is maar boeie, mooie stad gewoon ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
zeker die muffins die dat gemiddelde flink omhoog trappen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
mliekje is gister in m'tricht geweest
Marlieke || zegt: echt zoon leuke stad vodn ik het ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
et is maar waar je trots op bent, vandaag ook weer zit ik in de bus, bom vol stapt er een man van boven de 80 in met een wandelstok, niemand staat gewoon op, echt ik kan me daar zo boos om make, moet ik tege een jonge gaan zegge dat ie op moet staan, tegewoordig denke de meeste alleen nog aan zich zelf
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |