|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Whooohooo
|
![]()
Voor mijn verjaardag zou ik een ring krijgen van mijn vriend en die gingen we vandaag uitzoeken.
Echt frustrerend dat je in sommige winkels behandeld wordt als 'jongeren die toch geen dure ringen kunnen kopen' Er was gewoon 1 winkel waar ze netjes een beetje probeerde uit te vinden in welke prijsklasse we een ring zochten (door ons in de etalage wat dingen aan te laten wijzen) zodat ze daarin wat ringen uit kon zoeken. In de andere winkels ging de verkoopster/verkopers er gewoon al vanuit dat het niet duurder mocht zijn dan 25 euro en keken ze ons bijna de zaak uit. Ik was echt zwaarbeledigd en ik vind het niet slim ook. Zo dat moest ik even kwijt.. ![]() En ja ik heb een hele mooie uitgezocht in die winkel waar ze WEL netjes waren.. ![]()
Well they said it changes when the sun goes down Around here Laatst aangepast door Sanne : 23 November 2005 om 17:14 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
maar hoe duur was ie nou dan?
![]() hehe k had zoiets eens in t hotel. kwamen 2 mensen bij de receptie aanlopen wat echt tokkie-volk was.....of we nog n kamer vrij hadden ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Hmmz van dat probeem heb ik helemaal geen last gehad. Ik heb afgelopen maand ook een ring gehad voor me verjaardag van me vriend. we belde daaro bij die zaken aan, deed zon sjiek mannetje de deur open en vroeg netjes wat we zochten. we vertelde dus zon beetje wat ik wilde (geelgoud met een beetje witgoud en briljantjes). er kwame een hoop ringen op tafel en lieten zien welke in de goede prijsklasse vielen. na een tijdje kijken enz. was het vaak dat ik toch nog eventjes verder wou kijken. we werden netjes uitgelaten en gingen zo weer verder naar de volgende zaak
![]() ![]() dus ja ik weet nie naar welke juweliers jij bent geweest, maar het kan dus ook goed gaan ![]() hoe ziet je ring er nu uit?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Whooohooo
|
![]()
Hij is zilver en vrij fijn en bestaat uit een mat en een glanzend gedeelte. Op het glanzende gedeeltje zitten 3 diamantjes. Ik heb al geprobeerd een foto te maken, maar krijg hem niet scherp.
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() jahh ik probeerde ook af een paar een foto te maken, maar lukte ook niet echt.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ja frustrerend hé. Heb ik ooit ook meegemaakt in center parcs. Vraag ik of een nog een zwemkaart bij kan krijgen (we hadden een huisje voor 6 en kregen maar vier kaarten), word ik uitgesholden omdat ik zogezegd mijn plaats niet ken en de boel op stelten ga zetten...
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
Echt irritant zijn dat soort dingen, weet nog wel dat ik een keer bij de douglas was, met een cadeaubon van 25 euro, en toen die tutten dat merkten waren ze ineens een stuk onaardiger, omdat we toch niet veel geld zouden uitgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Lid