|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Gaan jullie er vaak en kopen jullie er veel?
En wat vinden jullie van de kwaliteit? xxx |
![]() |
![]() |
#2 |
FORE!!!
|
![]()
kom er nooit
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
haha, kom er wel vrij veel ja!
nouja, meer als de helft van mn kleren komen vandaar... kwaliteit is voldoende goed hoor... heb alleen zo mn twijfels of ze hun werkers wel deftig betalen. lijkt me eignelijk absoluut niet ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Eerst had ik de winkel totaal afgezworen, maar nu kom ik er toch wel regelmatig
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
H&M =
![]() Leuke kleren voor een lage prijs.. als je het goeie er uit zoekt ![]() In Zwolle zijn ze eindelijk ook tot dat inzicht gekomen.. in het voorjaar is ie klaaaar ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Aachen TSV
|
![]()
Heeeel soms in H&M. Meestal Berden, Silvercreek, Five Pocket, Niveau en nog wat van die zaken
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Super Lid
|
![]()
H&M vooral voor shirtjes & accessoires..broeken en ondergoed van de H&M ben ik niet zo'n fan van
![]()
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() bwaa, de halve wereld is wel een beetje overdreven hee... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
me ondergoed haal ik er vaak, heel soms een shirtje of wat accessoires. maar het is er vaak zooown bende, daar kan ik dus echt niet tege. je moet een hele speurtocht aflegge voordat je een leuk shirtje heb gevonden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ik vind de H&M over het algemeen echt 10x niks.
Het is rommelig: ik kan er dus niks vinden en het ziet er sloeberig uit. En ik vind de kwaliteit slecht. Daarbij krijg ik echt de kriebels van die mierenhoop taferelen (honderden vrouwen tegelijk die allemaal lopen te graaien naar iets leuks tussen de zooi). Alleen de lingerie vind ik heel af en toe leuk, daar heb ik ooit wel eens een setje van gekocht op een hele rustige dag ![]() Heb laatst ook haarbandjes van m'n zusje gekregen die van de H&M kwamen, die zijn leuk. Maar zelf zou ik ze in een andere winkel gaan zoeken. |
![]() |