Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 6 November 2005, 14:21   #1
Amecka
Guest

Exclamation Wakker zijn en droombeelden zien..?

hallo forum mensen!

Elke keer als ik in bed lig en mijn dekens over me heen heb en dan mijn ogen dicht heb zie ik van allerlei dingen... vaak krijg ik ook hele verhalen te zien die bepaalde situaties laten zien.
Soms gebeurt het dat ik het ineens heel heet krijg en ook hele hoge bloeddruk maar ik heb geen idee hoe dat kan komen.

Weten jullie wat ik heb?

Dit heb ik wel eens gezien:

1 Dat ik in een auto zat te rijden van huis naar een plek waar ik niet kon zien wat daar was en daarna reed ik weer naar huis.. wel kon ik zien dat ik langs een rotonde ging.. maar wat betekent het?

2 Dat ik op school een toneelstuk moest doen en ik een beetje bang was en toen ben ik onder een tafel gaan zitten waar een rode doek omheen zat.

3 We liepen in door een landschap en toen zagen we een soort rotsachtige wand met een waterval (die was echt van uiterlijk) en daarnaast was een pad omhoog van stenen.. die gingen we omhoog en zo kwamen we op een uitgestrekt weiland heel groot en daar zijn we wat gaan rondlopen en is er ook niks meer te zien want ik moest opstaan.

4 Ik was een keer in een stad en daar kwamen mensen recht op me af en met een zeer groot aantal werd ik over de hoop geschoten toen zag ik in het droombeeld dat mijn lichaam daar helemaal afgeschoten lag.. het zag er gruwelijk uit.

Maar hoe kan het toch gebeuren??

Weten jullie hier mee wat ik bedoel?
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels