Kan iemand mij helpen ivm de hoeren ???
wel , beste mensen , ik ben van plan om deze weekend een hoerenkot te bezoeken . Maar ik weet niets over de hoeren en de hoerenkot . Ik ben zeer niewsgierig maar tegelijkertijd ook zenuwachtig, onzeker en bang. Ervaren jongeren zoals jullie kunnen mij helpen deze onzekere gevoelens bij mij te verhelpen.
Ik heb dus enorm veel vragen waarvan ik antwoord niet weet , zoals hoe kom je binnen in een hoerenkot, welke deur moet je nemen, hoe word je opgevangen, wie moet je betalen , is de pooier er aanwezig of is het gezelliger als de hoeren er alleen zijn, word je een kamer aangewezen of moe je het ter plekke doen , heb je privacie of niet , mag je je hoer uitkiezen of niet , voel je daar veilig of niet , is het de pooier zelf die de hoer voor je uitpikt en alles regelt en controleert , en de belangrijkste vraag hoeveel moet je betalen ,betaal je voor een bepaalde tijd of mag je neuken zolang dat je wil , hangen de tarieven van hoer tot hoer af ? enzovoort.... Stuk voor stuk als ik antwoord op deze vragen zou krijgen word ik waarschijnlijk zelfverzekerd. Dus help me aub op deze manier of door je eigen ervaring omtrent dit
|