|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
Kan dat? Vandaag wilde een vriendin me een roze-lijkend shirt aansmeren, onder het mom van 'dat is gewoon heel licht/vaal rood'. Maar ik heb het toch echt vertikt, roze gaat mij te ver. Paars draag ik nog wel, maar roze niet
![]() Ze vond dat veel jongens gewoon niet durven terwijl ze het best leuk vinden staan en dat taboe-doorbrekend juist super is. Wat vinden jullie?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
Als het maar bij de rest van je kleren past.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik heb ook al zoiets gemerkt dat sommige jongens dat aandoen...
Maar ik ben er ook geen voorstander van ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Mijn broertje draagt het wel eens, en ik vind het best wel hip eigenlijk. Het moet dan naar mijn mening wel bij een nettere kledingstijl want bij de carsbroekstijl vind ik het lelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Mijn broer heeft een lilaroze (echt rozer dan dat kan het niet) blouse. Maar 't staat 'm zeer goed moet ik zeggen! Maar niet iedereen kan roze hebben. Je moet zeker geen lichte huidskleur hebben, vind ik.
En het is echt niet meisjesachtig ofzo ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Aachen TSV
|
![]()
Niet meisjesachtig, wel homo-achtig
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Super Lid
|
![]()
ik had pas bijna een roze polo van Pall Mall gekocht heur
![]() Tis dak toen net ff wat anders leuks zag.. MAar ik vind het wel kunnen... als heb ik dan ook wel eeen heb ik schijt aan instelling wat dat betreft..
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
death from above heeft een cool shirt wat roze is en ook door dudes wordt gedragen dus dan mag het wel
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
veteraan
|
![]()
ik vind roze niet verkeerd, mits juist gecombineerd..
met zwart dus bijv.
![]() |
#11 |
Amanda
|
![]()
roze is best wel hip hoor, het staat alleen niet iedereen en het ligt idd ook aan de combinatie
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Bij jongens die zich sowieso al stijlvol (modieus, netjes) kleden, kan het echt super staan. Bij mijn vriend bijvoorbeeld, of een van mijn beste vrienden. Gewoon sexy
![]() Ben het wel met Appel eens dat het niet staat bij de 'Carsstyle' zeg maar. Weet niet of ik het bij jou vind passen Bartje! Heb je natuurlijk al tijden niet gezien, maar ik denk dat het niet zo bij je past, denkend aan je Nikeairmax enzo ![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
roze wordt door best veel jongens uit mijn klas gedragen (die zijn wel altijd stylish gekleed). het zijn hier veelal de ruige vmbo'ers die daarbij aan 'homo' denken. misschien is het dus een beetje dubbelzinnige provocatie.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
Het is wel een beetje mietig als je geen roze durft te dragen. Als je als heteroman roze draagt vind ik juist dat dat uitstraalt dat je 100% zelfverzekerd bent...
![]()
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
het kan wel leuk zijn ja
![]() alleen tsja je moet tuurlijk niet overdrijven. een jonge uit mijn klas had afgelopen week alleen maar roze aan :s dat gaat dan wel iets te ver. maar af en toe een leuk roze shirt/vest, vind ik niets mis mee! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Whooohooo
|
![]()
ik vind het helemaal niks
![]()
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Sommige jongens kunnnen het hebben zonder dat het te gay staat, een vriend van mij draagt ook best veel roze. (Dan gaat zijn "bijnaam" Mister Pink me een beetje ver maar oke) maar hij is ook neger daar staat het leuker bij of bij getinte mannen ofzo
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Jaa maar dat heeft nix met die film te maken, hij vind zn roze kleren en zn roze tas enz gewoon cool ofzo
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
roze is tegenwoordig een normale kleur, ook voor jongens hoor..
Een beetje kinderachtig dat je het roze aan homo linkt, die tijd is allang voorbij.
![]() |
#24 |
Medewerker
|
![]()
Mijn vriendin probeert me ook regelmatig zo ver te krijgen, maar ik vind het zelf geen leuke kleur.
En ik moet toch eerlijk zeggen dat als ik iemand met een roze shirt of blouse zie lopen dat mijn eerste gedachte toch echt "HOMO" is.
![]() |
#25 |
Lid
|
![]()
Ligt er aan welke variant roze... Zacht roze kan best mooi zijn in combinatie met een zwarte broek ofzo, maar echt hard (of fel) roze kan echt niet.
En je moet het er type voor zijn inderdaad, denk ook niet echt dat het bij Bart past..
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Alleen zachtroze vind ik mooi. Kwestie van smaak. Staat wel evengoed op jeans oid, vind ik. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
Ik vind het bij jongens lelijk. Bij meiden ook, want roze vind ik gewoon in het algemeen lelijk. Ben ook blij met de nieuwe werkoverhemden, de vorige van amstel hadden dus van die lelijke roze streepjes erop.
![]()
![]() |
#28 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
sommigen komen ermee weg, bij anderen vind ik het niet staan. maar het moet kunnen.
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
taboe doorbrekend????
misschien in 1992... nu is het heel normaal om roze te dragen.... heeft nix met meiden of homo's te maken ik heb zelf ook roze kleren, en ik kan je verzekeren dat ik niet homoseksueel of en meisje ben. |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
hOoii hOoi..
![]() ik vind het wel kunnen hoor..!! rOse voor mannen/jongens.. het is de mode een beetjte volgens mij.. zelfs mijn vader heeft een rose shirt.. haha.. het kan priima hoor..!! greetz! AnOuk |
![]() |
![]() |
#31 |
Ere lid
|
![]()
Ja ik draag ook echt geen rose of velle kleurtjes. Gewoon omdat ik me daar niet prettig in voelt.
Ik heb wel vaak gewoon strakke sportkleding aan zoals een tripack en loopbroeken, fietskleding en een strake zwembroek. Dus dat zou je ook onder homo kunnen laten vallen. Maar gewoon die felle kleding niks voor mij.
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
Ik heb vaak leraren en jongens met strakke roze shirts of overhemden zien lopen, en serieus ik vind het niet staan, het ziet er namelijk nogal 'homo' uit
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
Pshh, alleen echte mannen dragen roze.
|
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
mijn techniek leraar draagt roze overhemden. Moet van zijn vrouw
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Lid
|
![]()
ik vind het mooi als het hele plaatje klopt, sommige mannen kunnen het heel erg goed hebben, maar bij anderen vind ik het een beetje jammer
![]()
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
licht roze shirt staat wel goed bij een camo broek oflichte beetje baggy spijkerbroek vind ikzelf
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
wat is kunst?
|
![]()
er is niets mis met een roze trui of t-shirt voor jongens!
mensen die zeggen dat zoiets voor homo's zijn laten zo zien dat ze zwaar tegen homo's zijn!!....discriminatie! ik zou zeggen voor de mensen die roos voor homo's vinden...kijk eens verder dan je neus lang is!
![]() |
#38 | |
Stondvettekakkershierzo
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
mwah ben toch kleurenblind
|
![]() |
![]() |
#40 | |
wat is kunst?
|
![]() Citaat:
Hier in antwerpe wordt het veel gedragen en je weet waar antwerpen bekend voor staat he!.....(voor als je het toch niet zou weten, voor zijn mode!) ![]()
![]() |
![]() |
#41 |
Lid
|
![]()
Ik dacht dat Antwerpen juist bekend stond om het hoge percentage homo's...
![]() |
#42 | |
Stondvettekakkershierzo
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
wat is kunst?
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Lid
|
![]()
Laat uw taalgebruik eens updaten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Stondvettekakkershierzo
|
![]() Citaat:
![]() En als ik aan Antwerpen denk, denk ik aan GBA, Bier, een haven die nog open is omdat de Nederlanders die Westerschelde maar niet dicht maken ![]() ![]() ![]()
neen, zijt ge zot of zo? Laatst aangepast door 3rd boetah : 8 April 2006 om 11:37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
wat is kunst?
|
![]() Citaat:
![]() ![]() antwerpen heeft nog langs een mode beurs nog gehad...en de meeste mode evenementen vinden plaats in antwerpen hoor ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#47 | ||
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
http://www.euroreizen.be/trips/antwe...anten_mode.htm Citaat:
![]() Is dat nou zo bijzonder? Elk land heeft wel een nationale modestad In het buitenland denken ze bij mode aan Parijs of Milan ofzo, maar echt geen Antwerpen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
wat is kunst?
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |