|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik persoonlijk vind het heel irritant als mensen alleen op het uiterlijk af gaan.
Uiterlijk zegt helemaal niks. als iemand minder knap is dan gemiddeld (maarja wat is knap en wat is lelijk) maar die geen komt erg leuk over waarom zou je er dan niks mee beginnen? Soms kan je je zelf dan ook afvragen als een knappe jongen bv een model het innerlijk heeft van een droomprins, zou je hem dan ook nog nemen als hij hetzelfde innerlijk heeft, maar niet zo knap is. Uit eindelijk draait alles om het innerlijk. Met iemand die alleen knap is kan je je leven niet mee delen. het moet op alle gebieden klikken. Tuurlijk heb je bepaalde mensen die je aantrekken, dat hoort. Maar ieder mens heeft wat moois. Ik zeg dit nu niet allemaal omdat ik zelf erg lelijk ben (dat zullen wel veel mensen denken) Ben niet erg knap, ben ook niet heel mager. er kijken genoeg jongens naar me ![]() ![]() Ik ben ik. Ik ben niet volmaakt. Ik ben niet perfect. maar zo ben ik. ik weet wie ik ben. ik weet wat ik wil. soms ben ik een prater. en soms ben ik heel stil. om mij te leren kennen. moet je dit kunnen leren. ik ben wie ik zijn wil. en zo moet je mij maar accepteren Ik vind dat mensen is verder moeten kijken dan het omhulsel. Dat stelt niks voor vergeleken met wat daar onder zit. Eens of oneens...? ![]() Misschien zijn jullie het hier niet mee eens, maar ieder zo zijn mening. Dat moet gerespecteerd worden. ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ik ben het er wel mee eens, dat je niet alleen op het uiterlijk moet vallen, maar vooral op iemands innerlijk.
Maar iedereen heeft een andere smaak, dus wat iemand knap vindt, vindt een ander misschien heel lelijk en zo is dat knappe gedoe toch een beetje eerlijk verdeeld (voor zover dat kan). |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Maar wat wil je nu dat wij zeggen? Dat we zeggen dat je helemaal niet lelijk bent
![]() Of wil je zeggen wat we beter vinden, innerlijk of uiterlijk, bedoel je dat? Als je dat laatste bedoeld kan je dit topic even lezen: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=55770 ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Is dit niet gewoon een poging om mensen naar je 'site' te trekken?
|
![]() |
![]() |
#5 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
je zaagt
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
innerlijk is sowieso het belangrijkst, maar je eerste indruk blijft toch wel gebaseerd op het uiterlijk dus moet je het toch wel een beetje verzorgen. wat ik wel storend vind is als je niet echt mooi bent, maar als je er iets aan kan doen, dat je er dan niets aan doet. bv. je kapsel veranderen ofzo. (geen grote, ingrijpende veranderingen hoor)
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
duh , natuurlijk is het inerlijke belangerijker dan het uiterlijke.
maar je krijgt toch liever een mooie cadeau met een prachtige inhoud. dan een met krantenpapier verpakte redelijk mooie inhoud. of je kan ook kiezen voor een mooie cadeau met een stront in ![]() je zal het wel begrijpen wat ik bedoel zeker ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medewerker
|
![]()
Ik denk dat de meeste mensen toch als eerste op uiterlijk afgaan.
Maar ik ben het er mee eens dat innerlijk belangrijker is ![]()
![]() |
#10 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
idd, hoeveel mensen ook lopen te blaten dat ze voor t innerlijk gaan....die kijken ook eerst naar uiterlijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
veteraan
|
![]()
ach, t uiterlijk hoeft niet zo heel speciaal te zijn, maar moet wel een catch hebben.
als je dan eenmaal de persoon leert kennen ('t innerlijk) en je valt daarvoor, dan wordt dat uiterlijk ook vanzelf alleen maar mooier ![]()
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
uiterlijk kun je veranderen, innerlijk zal je mee moeten leven..
ik vind innerlijk het belangrijkst.... ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Super Lid
|
![]()
mensen die voor het innerlijk gaan geloven dus niet in liefde op het 1e gezicht
![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Het is allebei belangrijk he.. uiterlijk is in eerste instantie belangrijk, innerlijk leer je pas later kennen.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Amanda
|
![]()
Je kijkt toch altijd eerst naar het uiterlijk bij iemand.. daarna innerlijk, wat dan uiteindelijk wel belangrijker is.
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
je gaat af op eht uiterlij (uitstraling) maar blijft voor het innerlijke
|
![]() |
![]() |
#18 |
Super Lid
|
![]()
ik kijk zeker wel als eerst na het uiterlijk..
maar ik word verliefd op het innerlijk.. ik kan geen relatie hebben met iemand met een kut innerlijk..
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
je kan meestal aan de reacties en bewegingen van de andere persoon wel zien wat voor vlees je in de kuip hebt..
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Guest