Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 24 January 2006, 19:27   #1
boli
Guest

Standaard Waarom niet

Sinds een paar maanden heb ik op het werk een hele leuke collega beter leren kennen.
We werken niet op dezelde afdeling maar hebben minstens elk uur communicatie met AIM. Bijna elke morgen bezoeken we elkaar om een babbel te doen.
We praten over vanalles, het werk, thuis, probleempjes.
Er is toch wel heel serieus oogcontact.
Ik mis haar als ze verlof heeft, ze zegt ook dat het stil is als ik er niet ben. Voor het laatste verlof heeft ze een privé email adres gegeven om ook tijdens het verlof af en toe contact te hebben.

Soms heb ik de indruk dat ze meer wil, opmerkingen als "ik ga sporten vanavond jammer genoeg jij niet" of "ik ga zwemmen, da's gezond (ik zwem elke week 1 keer), je zou paar keer op de week moeten gaan zwemmen" doen me vragen stellen.
De man moet inititief nemen, nog zo een opmerking.
Na het weekend merk ik steeds een iets grotere afstand, mar als ikzelf ook wat minder op AIM ben, krijg ik steevast de vraag wat er is, waarom ik niets 'zeg'.

Ik noem haar met een koosnaam. Heb nooit opmerking gekregen dat dat niet kn voor haar. Heel af en toe (heel zelden) geeft ze ook mij een koosnaam. Op uitdrukkingen van mij als, gelukkig is en weekend mar twee dagen, je weet dat je alles mag vragen, ... komt er geen reactie (niet positief, niet negatief).

We wonen beiden samen met een vaste partner, dat maakt alles een beetje meer complex. Ik heb dit bewust voor het einde gehouden.

Ik vraag me af of ze ook een ietsjes meer voelt of niet. Ik ben thuis heel gelukkig. Ik hoor aan haar gesprekken dat ook zij heel gelukkig is.

Bedankt voor reaties.
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels