|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey zal alles even in het kort uitleggen...
Ik had 9 maanden een vriend en dat is dus 1,5 maand geleden uitgegaan... Omdat hij zijn ex weer terug zag en hij dacht dat ze vreemd was gegaan maar dat blijkt niet zo te zijn en nu heeft hij met haar..... Ik zou nog uit gaan met hem 1x en dat heb ik gedaan......( ik ben wel erg verliefd op hem) Ik ben dus afgelopen zaterdag met hem uit gegaan...Het was heeeeel erg gezellig en nu ben ik nog meer verliefd op hem geworden ik houd zoveeeeel van hem.. We hebben het zo leuk gehad en hij heef mij zelfs gezoend en meer....ook al weet ik dat hij een vriendin heb .. Hij begon ermee...Ik heb er ook naar gevraagd (waarom het uit is) en hij zegt dit : Ik heb een schuldgevoel wat ik bij haar gedaan heb was onterecht in die tijd.. en mij ouders kennen haar heel goed en dat is erg belangrijk (hij is turks) zijn ouders zijn ook uitgehuwlijkt en hij vind het wel okay bij haar... Dat zijn zijn woorden.. Ik vroeg waarom spreken we dan af? Dus toen zei hij ja jij wou me zien i.v.b die muntjes ..en toen moesten we lachen en hij zei dat hij me gemist had.. Ook vroeg ik zie ik je nog? Ja zei ja over een week of 2/3 anders valt het teveel op enzo.... Ik heb hem toen we weg gingen ook me brief gegeven ... Stond alleen in dat ik al die onvergetelijke weekenden niet voorbij wil hebben zeg maar..Ik ben zo in de war en snap er zelf heel weinig van ik ben ook zo verliefd?? Maak ik nou nog een kans met hem of is het gewoon over? Ook ik stuurde dit na het uitgaan: He ik heb een hele mooie avond gehad en wil je nog veel zeggen als we een keertje alleen zijn over 2 weken.. Ik voel namelijk nog wel wat vppr je enzo hoop nog een keer met je te kunnen praten enzo thanks voor de avond xxx Hij smst : Ik snap niet wat je bedoelt in je sms dat je over 2 weken alles zult vertellen? Wat zou je dan willen vertellen? xxx Ik sms: Ik zou je heel veel willen zeggen maar dat komt hopelijk nog... Heb je een schuldgevoel van gisteren? Je zou vandaag meer weten tog??? Ben erg beniewd .. Wil je nergens toe dwingen maar als je wist wat ik voor je voelde... Wat vond je van me brief? xx? Hij smst : Ik weet het niet! Ik heb namelijk schulgevoelens.. Ik wil het liefst een beetje rustig aan doen.. Ik bel je .... Maak ik nou nog een kans???? ![]() ![]() ![]() Alvast erg bedankt voor je reactie... ![]() ![]() |
![]() |