Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 February 2006, 14:05   #1
annetjuh90
Guest

Standaard Hulp Nodig!!!

Heey allemaal,

ik ben anne en ik zit in de problemen. ik zit op het erasmuscollege in de 4de klas. ik doe dit jaar dus examen. mijn nichtje is begin dit jaar ernstig ziek geworden zij had bloedkanker. ik was daardoor na schooltijd altijd bij haar in het ziekenhuis omdat ze mijn alles is. ondertussen is ze weer beter maar heb ik een hele grote achterstand op school opgelopen. samen met een vriendin ben ik deze aan het wegwerken. maar eerst liep ik ervoor weg en begon te spijbelen. ik ben bang dat ik het dit schooljaar niet haal. weet er iemand hoe ik het beste kan leren. en een planning maken voor mijn huiswerk enzo. want mijn cijfers zijn ook heel erg slecht. ik ben zelf nogal onzeker doordat ik 9 jaar lang gepest ben op de basisschool en de middelbare school. dus vraag niet zo gauw hulp aan buitenstaanders. dit leek me de beste manier om dit anoniem te doen.

heeeel heeel erg bedankt
kus
anne
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  ik.gif‎
Bekeken: 256
Grootte:  28,6 KB  
  Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2006, 08:41   #2
AriesNL
Guest

Standaard

Phoei... klote meis.
als je dit jaar nog examens hebt wordt het WEL kort dag.
Praat in elk geval met mensen over je problemen, Als mensen niks weten dan KUNNEN ze je ook niet helpen.
Ik ben zelf ook een pestslachtoffer geweest dus ik weet waar ik over praat

Tja en met leren. Ik schrijf educative software dus over exacte vakken weet ik wel iets. Leren moet je toch vooral ZELF doen maar als je vast loopt dan mail me maar eens.

Owja en neem na 2 uur leren een half uur pause, en ga dan even buiten wandelen ofzo. Dan leer je een stuk makkelijker.

Ik zal mijn website ook hier posten daar staan een aantal handige programma's op waar je misschien wat aan hebt.

Website: http://members.home.nl/ejm.martens

mail: EdwinMartens378@hotmail.com

succes
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels