|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik ben bezig met buikspieroefeningen omdat ik graag wat gespierder wil zijn....
ik doe nu 2 setjes van 50x... maar ik heb gehoord dat je beter een dag wel en een dag niet kan trainen... zodat je spieren kunnen rusten... wie weett hoe je het beste je buikspieren kan trainen? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
als je spieren wil vergroten moet je 3 dingen doen:
- de juiste oefeningen - goed uitrusten - gebalanceerd eten, vooral eiwitrijk dan Het beste doe je je setjes van 50 situps verder dit 2 of 3 keer of gewoon blijven doorgaan tot je echt niet meer kunt. Probeer per trainingsessie toch een half uur tot 1 uur actief bezig te zijn met oefeningen, je moet die spieren echt afmatten. Laat ze daarna 1 of 2 dagen rusten. Spieren kweken doe je door ze af te breken bij het trainen en ze daarna terug op te bouwen bij het rusten, voor die opbouw zijn eiwitten nodig. Wat oefeningen betreft met gewone sit ups kom je er ook, maar het is efficiënter de verschillende spiergroepen appart te trainen: check this out http://www.bodystore.nl/buikspieroef...oefeningen.php Laatst aangepast door bommelding : 2 May 2006 om 20:38 |
![]() |