|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
heejs iedereen,
ik ben hier al even, toch ga ik me nog even voorstellen. (ben hier wel niet echt goed in maar ja..) ik ben een meisje van 15 jaar en woon ergens in antwerpen. mijn hobby's zijn dwarsfluit spelen en daar stopt het zo al ongeveer. ik houd me gewoon met vanalles bezig, maar dat zijn niet echt hobby's. ik werk graag in de tuin, lees graag, zit vaak op de computer,... ik heb dus niet echt een interessant leventje maar vind het wel oké. ik amuseer me der wel mee. ik ga dus nog naar school en zit nu in het vierde middelbaar ASO (ik weet niet wat dat in nederland is) en ja dat is het zo wat. groetjes, igna |
![]() |
![]() |
#2 |
architect of life
|
![]()
Welkom!
Niet alleen goed in discussies voeren, maar ook nog eens de bespeelster van een prachtig instrument ![]() En als nieuwe hobby: al gedacht aan speelpleinwerking? ( ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]() ![]() speelpleinwerking, had ik nog niet aan gedacht. maar ik ga mss bij een jeugdafdeling van unicef wat helpen of bij een jeugdwerking van de vlaamse diabetes vereniging (heb zelf ook diabetes) maar allemaal nog niet zeker |
![]() |
![]() |
#4 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
welkom!
![]()
![]() |
#5 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als je info wilt over speelpleinwerking in het algemeen vraag je het maar ;p.
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest