Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 August 2005, 17:48   #1
Kathleen
Guest

Standaard Wa zouden jullie denken als je zo een sms krijgt...

"Ela amuzeer u nog e, heb zo eens nagedacht over onze situatie, meer hierover bij onze volgende ontmoeting xxx"

Ik denk dus meteen aan een zware afwijzing...

Maar als ik goed nadenk, heeft hij eens gezegd dat hij in alles rechtuit is... en aangezien onze volgende ontmoeting nog wel ff duurt is 't mss iets anders??

Maja, zal maar ni te veel hopen...

Hebben jullie geen tips om niemer aan hem te denken??
Dus om een bepaalde persoon te doen vergeten

Oud 18 August 2005, 17:51   #2
Jamiel
Guest

Standaard

Ik denk dat je gewoon moet wachten op wat hij te melden heeft

Oud 18 August 2005, 17:56   #3
Kathleen
Guest

Standaard

Mja, ik denk toch iets slecht
Zit er echt neig met in... maja 't is zo moeilijk om die te vergeten en verder te gaan.

Oud 18 August 2005, 18:31   #4
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

wacht gewoon af
niet teveel van tevoren denken, heeft toch geen zin!
Oud 19 August 2005, 01:36   #5
kurobu
Guest

Standaard

je ziet de gelaats uitdrukking niet en hoort geen stem hoogte .. dus kan het zowiezo posetief of negatief uitdraaien . moest ze het in je gezegd gezegd hebben dit was ze smste .. dan zou je er al meer kunnen van maken

mvg
kurobu

Oud 19 August 2005, 09:04   #6
bommelding
Guest

Standaard

Mja als ik in jouw plaats was ik belde hem om duidelijkheid te hebben anders kan je nog zo een tijdje met onzekerheid blijven lopen tot ""jullie volgende ontmoeting"". Ik heb zelf zo +- iets meegemaakt en vindt het wat laf en eerder om met je voeten te spelen, als hij iets te zeggen heeft dat belangrijk is moet dat maar onmiddellijk gebeuren en ik denk dat jij het recht hebt op een antwoord...

Oud 19 August 2005, 09:56   #7
Kathleen
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bommelding
Mja als ik in jouw plaats was ik belde hem om duidelijkheid te hebben anders kan je nog zo een tijdje met onzekerheid blijven lopen tot ""jullie volgende ontmoeting"". Ik heb zelf zo +- iets meegemaakt en vindt het wat laf en eerder om met je voeten te spelen, als hij iets te zeggen heeft dat belangrijk is moet dat maar onmiddellijk gebeuren en ik denk dat jij het recht hebt op een antwoord...
Mr normaal is hij altijd wel eerlijk ze...
Nu kreeg ik gisteren weer ne gewone, lieve sms...
Dus zal het wel zien zeker.
Merci vr ulder antwoorden

Oud 19 August 2005, 15:36   #8
MrInsane
Guest

Standaard Re: Wa zouden jullie denken als je zo een sms krijgt...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kathleen
"Ela amuzeer u nog e, heb zo eens nagedacht over onze situatie, meer hierover bij onze volgende ontmoeting xxx"

Ik denk dus meteen aan een zware afwijzing...

Maar als ik goed nadenk, heeft hij eens gezegd dat hij in alles rechtuit is... en aangezien onze volgende ontmoeting nog wel ff duurt is 't mss iets anders??

Maja, zal maar ni te veel hopen...

Hebben jullie geen tips om niemer aan hem te denken??
Dus om een bepaalde persoon te doen vergeten
Zo te horen vind jij diegene wel leuk, of ik moet het verkeerd begrijpen
Maar als je iemand leuk vind kun je diegene niet vergeten, echt ik heb meisje op vakantie leren kennen die ik dus erg leuk vind, en ik ga er zondag langs.
Nou moet je me geloven als ik je zeg dat ik 24 uur per dag haar in me hoofd heb en er van alles om heen zit te denken dus je krijgt diegene er echt niet uit

Oud 19 August 2005, 15:47   #9
Kathleen
Guest

Standaard Re: Re: Wa zouden jullie denken als je zo een sms krijgt...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Zo te horen vind jij diegene wel leuk, of ik moet het verkeerd begrijpen
Maar als je iemand leuk vind kun je diegene niet vergeten, echt ik heb meisje op vakantie leren kennen die ik dus erg leuk vind, en ik ga er zondag langs.
Nou moet je me geloven als ik je zeg dat ik 24 uur per dag haar in me hoofd heb en er van alles om heen zit te denken dus je krijgt diegene er echt niet uit
Ik vind hem idd leuk...
Jij hebt net dezelfde situatie voor zoals bij mij... hopelijk heeft de uwe een happy end!

Oud 19 August 2005, 16:13   #10
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo

3rd boetah's Avatar

Standaard

ik denk dat ik dat berichtje gewoon verwijder ze.
Oud 19 August 2005, 17:01   #11
Kathleen
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
ik denk dat ik dat berichtje gewoon verwijder ze.

Mja, sommige mensen kunnen makkelijk vergeten....
Die hebben chans, maja zo ben ik dus ni.

Oud 19 August 2005, 17:13   #12
MrInsane
Guest

Standaard Re: Re: Re: Wa zouden jullie denken als je zo een sms krijgt...

Citaat:
Ik vind hem idd leuk...
Jij hebt net dezelfde situatie voor zoals bij mij... hopelijk heeft de uwe een happy end!
Mwah zoals ik zei ik ga er zondag heen en zoals ik het nu zie kan er eigelijk nix anders gebeuren dan een mooi begin geen einde tenminste dat mag ik niet hopen

Oud 19 August 2005, 19:48   #13
Kathleen
Guest

Standaard Re: Re: Re: Re: Wa zouden jullie denken als je zo een sms krijgt...

Citaat:
Mwah zoals ik zei ik ga er zondag heen en zoals ik het nu zie kan er eigelijk nix anders gebeuren dan een mooi begin geen einde tenminste dat mag ik niet hopen

Hou ons op de hoogte...

Oud 19 August 2005, 20:00   #14
MrInsane
Guest

Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Wa zouden jullie denken als je zo een sms krijgt...

Citaat:

Hou ons op de hoogte...
Zal ik zeker doen hoor
Kan k ook ergens mijn verhaal kwijt

Oud 20 August 2005, 10:43   #15
Kathleen
Guest

Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wa zouden jullie denken als je zo een sms krijgt...

Citaat:
Zal ik zeker doen hoor
Kan k ook ergens mijn verhaal kwijt

Bij mij is het dus negatief afgelopen... allé ja had het wel al verwacht ze.
Hij zei dat het niet gaat lukken door onze verschillende interesses enzo, maar diep binnenin weet ik dat die mij wel graag ziet maar gewoon bindingsangst heeft. (Hij kon het ook maar moeilijk zeggen... maja aangezien ik het al verwacht had kwam het minder hard aan).
Want hij zei dat het zeker niet aan mijn uiterlijk (vind mij knap:s) ligt en dat ik héél lief ben.
Zijn maten zeiden dat ze hem voor zot verklaren als hij mij dumpt... (moet nu ni denken da ik een babe ben, totaal ni, ben normaal ).
Nu heeft mijn ma mij een goede raad gegeven
Ze zei dat ik die nu gewoon moet negeren, en als hij mij dan toch echt graag ziet, dat hij dan wel terugkomt...

Kreeg trouwens nog nen sms 's avonds:
'Sorry, wil u niet kwetsen, maar ik moet mijn gevoel toch ook volgen, nie? Zit der nu wel mee verveeld maar ja, wa heb ik wa anderen nie hebben??Xxx Laat niet te veel tranen voor mij, ik ben da gewoon niet waard. Wil je zeker als vriendin houde als... Ja ge weet wel wat ik bedoel'

Wil hem ook als vriend houden, maar eerst zien of da negeren wa helpt.
Mijn ma heeft da ook bij mijn pa gedaan toen ze jong waren, en uiteindelijk heeft mijn pa beseft dat ze wel goed samen pasten... dusja.

Oud 20 August 2005, 11:01   #16
Jamiel
Guest

Standaard

ooh, ik vind dat hij dat wel subtiel heeft gezegd Hij probeert het zo te brengen om jou niet te kwetsen, en dat vind ik een goeie eigenschap van hem! Sommige jongens zijn heel direct en kortaf, waardoor het meisje nog verdrietiger wordt. Ik denk dat jij er wel bovenop komt

Oud 20 August 2005, 11:32   #17
Kathleen
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
ooh, ik vind dat hij dat wel subtiel heeft gezegd Hij probeert het zo te brengen om jou niet te kwetsen, en dat vind ik een goeie eigenschap van hem! Sommige jongens zijn heel direct en kortaf, waardoor het meisje nog verdrietiger wordt. Ik denk dat jij er wel bovenop komt
Ja is idd heel lief van hem, en hij wilt heel graag vrienden blijven, dus dan ben ik ook al blij...
Maja, in 't begin doet het altijd wel wat pijn, maar ach ja het leven gaat voort.

Oud 20 August 2005, 11:54   #18
tieky
Guest

Standaard

Citaat:
Ja is idd heel lief van hem, en hij wilt heel graag vrienden blijven, dus dan ben ik ook al blij...
Maja, in 't begin doet het altijd wel wat pijn, maar ach ja het leven gaat voort.
zeggen dat je vrienden blijft en het daadwerkelijk blijven zijn 2 heel verschillende dingen. Ik dacht ook dat toen het uitging met mn vriendin dat we vrienden zouden blijven en dat hadden we ook gezegd. Maar soms is dat toch te moeilijk omdat je toch wat voor hem of haar voelt. Maar het is altijd fijn dat het zo gaat dan dat het echt met ruzie moet. Ik vind het heel dapper van hem om het zo te doen

Oud 20 August 2005, 18:22   #19
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Ik vind het juist beter als iemand direct is, dan weet ik tenminste ook waar ik aan toe ben. Een 'Ik wil je niet kwetsen' en 'Het ligt niet aan jou maar aan mij' klinkt allemaal heel lief en aardig, maar je hebt er niets aan. En in goed bevriend blijven met exen geloof ik niet (meer).
Oud 20 August 2005, 18:35   #20
Doperwt
Guest

Standaard

idd daar geloof ik ook niet in

Oud 20 August 2005, 19:26   #21
MrInsane
Guest

Standaard

Maar dat negeren is niet echt een goed idee geloof mij
Alle jongens gaan er anders over denken, maar geloof mij dat het grootste deel daarvan er op een hele negatieve manier over na gaat denken en je het zo ook natuurlijk flink kan verbruiden.
Dus ik zou gewoon normaal blijven doen tegen hem, en dan kan hij er als nog wel 8ter komen dat die je leuk vind

Oud 20 August 2005, 19:50   #22
nevaeh1987
Lid

nevaeh1987's Avatar

Standaard

Citaat:
Maar dat negeren is niet echt een goed idee geloof mij
Alle jongens gaan er anders over denken, maar geloof mij dat het grootste deel daarvan er op een hele negatieve manier over na gaat denken en je het zo ook natuurlijk flink kan verbruiden.
Dus ik zou gewoon normaal blijven doen tegen hem, en dan kan hij er als nog wel 8ter komen dat die je leuk vind
Bij mij werkt de hard-to-get aanpak wel hoor
nevaeh1987 is offline  
Oud 20 August 2005, 19:52   #23
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
Bij mij werkt de hard-to-get aanpak wel hoor
Ja maar hard-to-get is nog geen negeren

Oud 20 August 2005, 20:50   #24
Kathleen
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Ik vind het juist beter als iemand direct is, dan weet ik tenminste ook waar ik aan toe ben. Een 'Ik wil je niet kwetsen' en 'Het ligt niet aan jou maar aan mij' klinkt allemaal heel lief en aardig, maar je hebt er niets aan. En in goed bevriend blijven met exen geloof ik niet (meer).
'T is mn ex ni... we waren alleen héél goede vrienden en we hebben 1x gezoend...
Mr blijkbaar ben ik ni de 'ware' voor hem, maar de 'ware' bestaat toch niet volgens mij maarja.
En hard to get is wel eens leuk om te doen, kan dat alleen niet lang volhouden hehe..

Oud 20 August 2005, 23:14   #25
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
'T is mn ex ni... we waren alleen héél goede vrienden en we hebben 1x gezoend...
Mr blijkbaar ben ik ni de 'ware' voor hem, maar de 'ware' bestaat toch niet volgens mij maarja.
En hard to get is wel eens leuk om te doen, kan dat alleen niet lang volhouden hehe..
Is ook niet iets om lang vol te houden, want dan verdwijnt de interesse van de jongen al snel

Oud 21 August 2005, 12:13   #26
Kathleen
Guest

Standaard

Citaat:
Is ook niet iets om lang vol te houden, want dan verdwijnt de interesse van de jongen al snel
Mjaaaa
Ik heb vannacht nog nen sms gekregen...

Er stond in dat hij hem al heel de dag slecht had gevoeld en dat het hem dwars zit wat hij heeft gedaan, maar dat ik niet de vrouw van zijn dromen ben en dan zei hij nog sorry daarvoor...

Ik had trouwens een goede dag gehad, tjah volgens mij bestaat da ni, de man/vrouw van je dromen.

Zou ik antw op sms ofni?

Oud 21 August 2005, 15:24   #27
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

ALS je je vriendin of je vriend echt graag ziet,en het raakt uit

dan doe je wel moeite om vrienden te blijven
Dat heb ik ook gedaan,het raakte uit,wegens probleem dat we elkaar zo weinig zagen,en ik ben vriendelijk blijven doen,en elke dag sms sturen of bellen,altijd iets laten weten,zo kan ze je niet vergeten...
Ben ik er na een maand achtergekomen dat ze nog steeds van me houd,was het ook snel weer goed van toen af

Dus je ziet maar...

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline  
Oud 21 August 2005, 18:43   #28
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
ALS je je vriendin of je vriend echt graag ziet,en het raakt uit

dan doe je wel moeite om vrienden te blijven
Dat heb ik ook gedaan,het raakte uit,wegens probleem dat we elkaar zo weinig zagen,en ik ben vriendelijk blijven doen,en elke dag sms sturen of bellen,altijd iets laten weten,zo kan ze je niet vergeten...
Ben ik er na een maand achtergekomen dat ze nog steeds van me houd,was het ook snel weer goed van toen af

Dus je ziet maar...

Dat ligt eraan om wat voor reden het uitgaat en hoe lang je al een relatie hebt. Als het uitgaat omdat je niet genoeg tijd voor elkaar kunt vrijmaken, is wat anders dan wanneer het uitgaat omdat de ander bijv. is vreemdgegaan o.i.d.
Oud 22 August 2005, 09:24   #29
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Dat ligt eraan om wat voor reden het uitgaat en hoe lang je al een relatie hebt. Als het uitgaat omdat je niet genoeg tijd voor elkaar kunt vrijmaken, is wat anders dan wanneer het uitgaat omdat de ander bijv. is vreemdgegaan o.i.d.
we waren een half jaar samen...
en het kwam doordat we elkaar zo weinig zagen
Ik heb er dan ook zwaar men werk van gemaakt om dat op te lossen

nu is het al 16maand

Suepahfly is offline  
Oud 23 August 2005, 15:05   #30
Kathleen
Guest

Standaard

Nu wou ik toch even testen hoe het uiteindelijk zou draaien indien ik hem negeerde...
Hij heeft mij gisterenavond gebeld, maar had dat 'zogezegd' niet gehoord... Nu ben ik eens curieus of hij vanavond nog eens belt... Aja, ik had nadien wel een sms gestuurd dat mijn gsm op mn kamer lag en ik er ni was...
Uitvluchten

Oud 23 August 2005, 15:47   #31
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

Citaat:
Nu wou ik toch even testen hoe het uiteindelijk zou draaien indien ik hem negeerde...
Hij heeft mij gisterenavond gebeld, maar had dat 'zogezegd' niet gehoord... Nu ben ik eens curieus of hij vanavond nog eens belt... Aja, ik had nadien wel een sms gestuurd dat mijn gsm op mn kamer lag en ik er ni was...
Uitvluchten
je durft hem niet helemaal te negeren he

(en nee dit is geen uitdaging)

Suepahfly is offline  
Oud 23 August 2005, 16:24   #32
Kathleen
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
je durft hem niet helemaal te negeren he

(en nee dit is geen uitdaging)
Helemaal negeren is mss net iets TE grof hé...
Ik wil hem toch nog als vriend houden...
Maar dit is een test, want normaal neemt die niet veel het initiatief om zelf te sturen/bellen...
Dus mss beseft hij op deze manier dat hij mij wel graag ziet??
Haha, droom verder zeg maar...

Oud 30 April 2006, 20:45   #33
lady~like~me
Guest

Standaard

ben jij die kathleen van k3?

Oud 30 April 2006, 22:17   #34
Chrizlybeer
Beheerder

Chrizlybeer's Avatar

Standaard

Citaat: