|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
"Ela amuzeer u nog e, heb zo eens nagedacht over onze situatie, meer hierover bij onze volgende ontmoeting xxx"
Ik denk dus meteen aan een zware afwijzing... Maar als ik goed nadenk, heeft hij eens gezegd dat hij in alles rechtuit is... en aangezien onze volgende ontmoeting nog wel ff duurt is 't mss iets anders?? Maja, zal maar ni te veel hopen... Hebben jullie geen tips om niemer aan hem te denken?? Dus om een bepaalde persoon te doen vergeten ![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Ik denk dat je gewoon moet wachten op wat hij te melden heeft
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Mja, ik denk toch iets slecht
![]() Zit er echt neig met in... maja 't is zo moeilijk om die te vergeten en verder te gaan. |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
wacht gewoon af
![]() niet teveel van tevoren denken, heeft toch geen zin!
#5 |
Guest
|
![]()
je ziet de gelaats uitdrukking niet en hoort geen stem hoogte .. dus kan het zowiezo posetief of negatief uitdraaien . moest ze het in je gezegd gezegd hebben dit was ze smste .. dan zou je er al meer kunnen van maken
![]() mvg kurobu |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Mja als ik in jouw plaats was ik belde hem om duidelijkheid te hebben anders kan je nog zo een tijdje met onzekerheid blijven lopen tot ""jullie volgende ontmoeting"". Ik heb zelf zo +- iets meegemaakt en vindt het wat laf en eerder om met je voeten te spelen, als hij iets te zeggen heeft dat belangrijk is moet dat maar onmiddellijk gebeuren en ik denk dat jij het recht hebt op een antwoord...
|
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Nu kreeg ik gisteren weer ne gewone, lieve sms... Dus zal het wel zien zeker. Merci vr ulder antwoorden ![]() |
|
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Maar als je iemand leuk vind kun je diegene niet vergeten, echt ik heb meisje op vakantie leren kennen die ik dus erg leuk vind, en ik ga er zondag langs. Nou moet je me geloven als ik je zeg dat ik 24 uur per dag haar in me hoofd heb en er van alles om heen zit te denken dus je krijgt diegene er echt niet uit ![]() |
|
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Jij hebt net dezelfde situatie voor zoals bij mij... hopelijk heeft de uwe een happy end! ![]() ![]() |
|
![]() |
#10 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
ik denk dat ik dat berichtje gewoon verwijder ze.
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Mja, sommige mensen kunnen makkelijk vergeten.... Die hebben chans, maja zo ben ik dus ni. |
|
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hou ons op de hoogte... ![]() |
|
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Kan k ook ergens mijn verhaal kwijt ![]() |
|
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Bij mij is het dus negatief afgelopen... allé ja had het wel al verwacht ze. Hij zei dat het niet gaat lukken door onze verschillende interesses enzo, maar diep binnenin weet ik dat die mij wel graag ziet maar gewoon bindingsangst heeft. (Hij kon het ook maar moeilijk zeggen... maja aangezien ik het al verwacht had kwam het minder hard aan). Want hij zei dat het zeker niet aan mijn uiterlijk (vind mij knap:s) ligt en dat ik héél lief ben. Zijn maten zeiden dat ze hem voor zot verklaren als hij mij dumpt... (moet nu ni denken da ik een babe ben, totaal ni, ben normaal ![]() Nu heeft mijn ma mij een goede raad gegeven ![]() Ze zei dat ik die nu gewoon moet negeren, en als hij mij dan toch echt graag ziet, dat hij dan wel terugkomt... Kreeg trouwens nog nen sms 's avonds: 'Sorry, wil u niet kwetsen, maar ik moet mijn gevoel toch ook volgen, nie? Zit der nu wel mee verveeld maar ja, wa heb ik wa anderen nie hebben??Xxx Laat niet te veel tranen voor mij, ik ben da gewoon niet waard. Wil je zeker als vriendin houde als... Ja ge weet wel wat ik bedoel' Wil hem ook als vriend houden, maar eerst zien of da negeren wa helpt. ![]() Mijn ma heeft da ook bij mijn pa gedaan toen ze jong waren, en uiteindelijk heeft mijn pa beseft dat ze wel goed samen pasten... dusja. |
|
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
ooh, ik vind dat hij dat wel subtiel heeft gezegd
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maja, in 't begin doet het altijd wel wat pijn, maar ach ja het leven gaat voort. ![]() |
|
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#19 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
idd daar geloof ik ook niet in
|
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Maar dat negeren is niet echt een goed idee geloof mij
![]() Alle jongens gaan er anders over denken, maar geloof mij dat het grootste deel daarvan er op een hele negatieve manier over na gaat denken en je het zo ook natuurlijk flink kan verbruiden. Dus ik zou gewoon normaal blijven doen tegen hem, en dan kan hij er als nog wel 8ter komen dat die je leuk vind ![]() |
![]() |
#22 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Mr blijkbaar ben ik ni de 'ware' voor hem, maar de 'ware' bestaat toch niet volgens mij maarja. En hard to get is wel eens leuk om te doen, kan dat alleen niet lang volhouden hehe.. |
|
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb vannacht nog nen sms gekregen... Er stond in dat hij hem al heel de dag slecht had gevoeld en dat het hem dwars zit wat hij heeft gedaan, maar dat ik niet de vrouw van zijn dromen ben en dan zei hij nog sorry daarvoor... Ik had trouwens een goede dag gehad, tjah volgens mij bestaat da ni, de man/vrouw van je dromen. Zou ik antw op sms ofni? |
|
![]() |
#27 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
ALS je je vriendin of je vriend echt graag ziet,en het raakt uit
dan doe je wel moeite om vrienden te blijven Dat heb ik ook gedaan,het raakte uit,wegens probleem dat we elkaar zo weinig zagen,en ik ben vriendelijk blijven doen,en elke dag sms sturen of bellen,altijd iets laten weten,zo kan ze je niet vergeten... Ben ik er na een maand achtergekomen dat ze nog steeds van me houd,was het ook snel weer goed van toen af Dus je ziet maar...
#28 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Dat ligt eraan om wat voor reden het uitgaat en hoe lang je al een relatie hebt. Als het uitgaat omdat je niet genoeg tijd voor elkaar kunt vrijmaken, is wat anders dan wanneer het uitgaat omdat de ander bijv. is vreemdgegaan o.i.d.
![]() |
#29 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
en het kwam doordat we elkaar zo weinig zagen Ik heb er dan ook zwaar men werk van gemaakt om dat op te lossen ![]() nu is het al 16maand ![]()
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Nu wou ik toch even testen hoe het uiteindelijk zou draaien indien ik hem negeerde...
Hij heeft mij gisterenavond gebeld, maar had dat 'zogezegd' niet gehoord... Nu ben ik eens curieus of hij vanavond nog eens belt... Aja, ik had nadien wel een sms gestuurd dat mijn gsm op mn kamer lag en ik er ni was... Uitvluchten ![]() |
![]() |
#31 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
![]() (en nee dit is geen uitdaging ![]()
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil hem toch nog als vriend houden... Maar dit is een test, want normaal neemt die niet veel het initiatief om zelf te sturen/bellen... Dus mss beseft hij op deze manier dat hij mij wel graag ziet?? Haha, droom verder zeg maar... ![]() ![]() |
|
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
ben jij die kathleen van k3?
![]() |
![]() |
#34 | |
Beheerder
|