|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik zoek een paar mensen die zin hebben om mee te werken aan een site voor jongeren ik zal ook meehelpen aan de site maar ik zoek 2mensen voor het forum en 1 voor de site zelf ik maak ook bewegende animatie en banners en zo ....
grtj yeehvetcool formuliertje naam msn site met welk program maak jij sites? ervaring ? |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
bewegende animatie, jezus, man krijg hier hoofdpijn van. Voordat je aan een site begint, zorg er eerst eens voor dat je een gewone animatie in mekaar flanst. Zou niet graag op jou site willen rondsurfen zo
|
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
hoofdpijn?
ik loop hier nog eerder een trauma van op ![]() ik heb zelf ook een site: www.metkunstaaoproofvis.nl en dit is geen reclame, maar daarop kun je even kijken hoe het wel moet. ik maak zelf sites met adobe fotoshop cs. een programma dat er prijzig is maar via via zul je hem vast wel kunnen downloaden. en ik raad je aan om een andere banner te kiezen, ik wil je niet afkraken, maar dit lijkt nergens op. veel suc6 met je site! ![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() User Bericht yeeehvetcool Lid Geregistreerd: Apr 2006 Reacties: 1 cam wil jij eens voor me in je nakie voor de cam staan ik heb geen kam
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
pedo alert
|
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
wat klopt er niet aan 'jongeren-site, voor jong en oud'
![]()
#8 |
Guest
|
![]()
Wij zijn ook bezig met een jongeresite, www.checkitout.nl. Op deze site kun je onderzoeken invullen en in ruil hiervoor krijg je punten, waar je bijvoorbeeld voor een playstation 2 kan sparen. Ook krijg je punten voor het schrijven van reviews. kennen jullie soortgelijke sites?
|
![]() |
#9 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
echt een stoere animatie
![]()