Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Actueel > Even voorstellen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 May 2006, 22:13   #1
Keira
Guest

Wink Keira'aatje

Hallo People,
Ik ben Keira, hier tenminste wel. In mijn echte leven heb ik net even een iets andere naam die ik heir niet vrij geef. Helaas voor sommigen misschien, maar ik ben erg zuinig op mijn privé gegevens.

Ik ben verder een 16,5 jarig vrouwelijk persoon die nog steeds woonbaar is in Nederland. Zeg maar Noord-Holland en dan richting Amsterdam. Precieser ga ik er niet op in.

Ik ben een persoon dat nog met veel plezier *uhum* aan haar school bezig is. Op dit moment bevindt ik me in het 4e jaar van het VWO, dit jaar zal ik alleen over 5/6 weekjes alweer hebben afgesloten.
Ik ben bezig met het Profiel N&G en heb de keuzevakken C3M en C3B erbij gekozen.

Naast mijn school ben ik ook actief als reclamerbezorgster op maandag/dinsdag/woensdag. Maar hoeland dit nog zal duren is niet zeker, de wijk is namelijk groot en betaald mij wat te slecht. Dus zodra ik de kans zie neem ik een andere baan.
Verder ben ik ook nog werkzaam op de vrijdagmiddag, dan bezorg ik een krantenwijkje. Ook deze is groot, maar bestaat voor meer dan de helft uit flats. Dat loopt lekker makkelijk en betaald ook nog goed.

Naast al die andere zooi houdt ik er erg van om te schrijven en te lezen. Ook tekenen gaat me goed af, al beperk ik me de laatste tijd meer tot het bewerken van plaatjes op de computer. Maar binnenkort moet ik nog wel even aan de slag, aangezien ik nog een heel CKV verslag moet inleveren waar ik behoorlijk wat in ga tekenen.
Ook vind ik het erg leuk om piano te spelen. Daar heb ik al 8 jaar les in, maar volgend jaar stop ik ermee aangezien ik het niet altijd even goed meer kan vinden met mijn docent. En ik wil het voor de lol spelen, terwijl hij me op ene hoger niveau wil krijgen. En ik vind het niveau wat ik nu heb wel goed.
Ik was tot dit jaar ook een fanatiek hockeyster, maar daar ben ik dit jaar mee gestopt. Maar aangezien ik niet de hele tijd op m'n kont mocht zitten ben ik na lang denken toch begonnen met mijn cursus stijldansen. Volgend jaar ga ik hier waarschijnlijk mee door.

Als ik kijk naar mijn karakter, dan ben ik eigenlijk een vreselijk vervelend persoon. Dat heb ik deze week 3 keer te horen gekregen. Maar... zodra je me goed kent weet je dat ik het niet zo kwaad meen en het helemaal niet kwaad bedoel.
Ik ben eigenlijk gewoon vreselijk irritant op sommige moment en dat kan sommige mensen soms behoorlijk de keel uit gaan hangen. Maar ik blijf lekker mijn vreemde rare zelf.

Groetjes keira.

Vraagjes mogen gesteld worden als iemand die nog heeft.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2006, 22:18   #2
Piraatje
Lid

Piraatje's Avatar

Standaard

Zo.. hele lap tekst..

Iig welkom hier.
Oud 21 May 2006, 09:11   #3
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

Niet veel privégegevens maar wel acht paragrafen gegevens ;p.

Ga je het niet jammer vinden dat je gestopt bent met piano?

In elk geval: welkom .
Oud 21 May 2006, 17:22   #4
prinskoekje
Guest

Standaard

welkom!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2006, 17:47   #5
Keira
Guest

Talking

Citaat:
a je het niet jammer vinden dat je gestopt bent met piano?
Ik denk niet dat ik het jammer ga vinden, aangezien ik alleen stop met mijn lessen. Dat betekent dus niet dat ik geen piano meer speel. Het is alleen zo dat ik dan niet meer wordt gedwongen om te spelen. Ik kan dan gewoon spelen wanneer ik zin heb en spelen wat ik wil.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2006, 18:06   #6
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Keira
Vraagjes mogen gesteld worden als iemand die nog heeft.
geloof je in god?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2006, 18:55   #7
Keira
Guest

Question

Om eerlijk te zijn ben ik wel katholiek, maar ik geloof niet in de god die de kerk kent.
Ik heb zelf een soort geloof wat een mengelmoes is van verschillende geloven. Maar het gaat vooral om het geloof in de natuurkrachten. Een soort Wicca dus.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2006, 19:49   #8
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

Citaat:
Ik denk niet dat ik het jammer ga vinden, aangezien ik alleen stop met mijn lessen. Dat betekent dus niet dat ik geen piano meer speel. Het is alleen zo dat ik dan niet meer wordt gedwongen om te spelen. Ik kan dan gewoon spelen wanneer ik zin heb en spelen wat ik wil.
Ga je dan niet het gevoel hebben dat je niet vooruit gaat? En zelfs na een bepaalde tijd achteruit?
Oud 22 May 2006, 09:08   #9
ash-hôôle
Super Lid

ash-hôôle's Avatar

Standaard

Welkom
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2006, 19:24   #10
Keira
Guest

Standaard

Citaat:
Ga je dan niet het gevoel hebben dat je niet vooruit gaat? En zelfs na een bepaalde tijd achteruit?
Aangezien ik het gevoel heb dat ik al niet eens vooruit ga zal het waarschijnlijk niet zoveel uitmaken. Ik ga er alleen maar meer plezier aan beleven. En als ik het echt ga missen, dan start ik gewoon weer met het volgen van lessen. Alleen moet ik dan nog zien of ik weer mijn docent terug wil. Als het kan gaat mijn oom me misschien les geven. Geen idee hoe hij is, maar mijn nicht(zijn dochter) kan ook behoorlijk piano spelen en dat heeft ze van hem geleerd.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2006, 08:55   #11
Iessie
Stopwoordjesverslaafde

Iessie's Avatar

Standaard

zo...nu kan niemand meer vragen naar je hobby's welkom!!
Oud 23 May 2006, 10:07   #12
AriesNL
Guest

Standaard

Citaat:
Om eerlijk te zijn ben ik wel katholiek, maar ik geloof niet in de god die de kerk kent.
Ik heb zelf een soort geloof wat een mengelmoes is van verschillende geloven. Maar het gaat vooral om het geloof in de natuurkrachten. Een soort Wicca dus.
een soort wicca
Ik denk dat je een "gewone" heks bent

maar hoezo ben je dan katholiek ?

in elk geval welkom
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2006, 12:54   #13
Keira
Guest

Standaard

Ik ben Katholiek, aangezien ik ben gedoopt, mijn Comunnie heb gedaan gevolgd door het Vormsel. Via wetten zou ik dus een katholiek zijn. Alleen ben ik niet zo gelovig in de God van de Katholieken. Waarna ik geen katholiek ben en mezelf meer vindt in de richting van de Wicca. Ik heb alleen nog nooit echt de moed gevonden met echt een heks te noemen.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2006, 14:13   #14
AriesNL
Guest

Standaard

Citaat:
Ik ben Katholiek, aangezien ik ben gedoopt, mijn Comunnie heb gedaan gevolgd door het Vormsel. Via wetten zou ik dus een katholiek zijn. Alleen ben ik niet zo gelovig in de God van de Katholieken. Waarna ik geen katholiek ben en mezelf meer vindt in de richting van de Wicca. Ik heb alleen nog nooit echt de moed gevonden met echt een heks te noemen.
er zijn wel een paar (belangrijke) verschillen tussen wicca en hekserij
Tegenwoordig wordt helaas alles op een hoop gegooit en veel wiccans beweren ook dat hekserij het zelfde is... helaas.

het grootste verschil:
Hekserij is een heel oude natuurreligie zonder enige hierarchische vorm. De enige echte regel is : "Richt geen schade aan"

Wicca is een Neopaganistische religie die zo'n 60 jaar geleden door Gerald Gardner is "bedacht" en die van dingen uit hekserij maar ook uit andere religies een "nieuwe" religie gemaakt heeft.
Wicca kent in tegenstelling tot Hekserij een hierarchische structuur.
En vooral dat "allemaal achter grote smurf aan" idee vinden heksen geen goed idee, dat heeft in de geschiedenis van de mensheid al voor aardig wat problemen gezorgd.
Een belangrijke "regel" van heksen is danook: BLIJF ALTIJD ZELF NADENKEN.

als je nog meer wil weten ofzo, vragen staat vrij
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2006, 15:07   #15
Keira
Guest

Standaard

Ik moet zeggen dat ik genoeg weet hoor over het verschil tussen Wicca, Hekserij en alles. Ik heb dus helemaal geen vragen erover, die heb ik ook nooit gesteld.
Ik kan me zelf alleen als een volwaardig heks of wat dan ook beschouwen zolang ik nog niet weer wat ik precies wil.
Het enige wat ik weet is dat ik geen Katholiek wil en kan zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2006, 15:11   #16
AriesNL
Guest

Standaard

Citaat:
Ik moet zeggen dat ik genoeg weet hoor over het verschil tussen Wicca, Hekserij en alles. Ik heb dus helemaal geen vragen erover, die heb ik ook nooit gesteld.
Ik kan me zelf alleen als een volwaardig heks of wat dan ook beschouwen zolang ik nog niet weer wat ik precies wil.
Het enige wat ik weet is dat ik geen Katholiek wil en kan zijn.

ok
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2006, 19:27   #17
MC-Buckwurst
Guest

Standaard

jij bent een vaag persoon maar volges mij heb jij veel hersens en das goed slim meisje
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2006, 10:38   #18
insanity
Banned

insanity's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

welkom!
zo nu eerst die lap tekst eens verwerken
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels