|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey, nu heb ik net vernomen dat mijn aller beste vriend aan de drugs zit en ook nog eens een dealer is! ik wist dat hij dat (dacht ik) vorig jaar deed en dat hij daar mee gestopt was, niet dus! Ik durf hem echt niet aan te geven. vorig jaar vertelde ik het zijn ouders. maar hij komt al zo vaak in aanmerking met de politie hij rookt en is 15(dus wordt hij opgepakt) hij is al eens voor drugs naar de politie gemoeten, voor alcohol enz... Als hij nog 1 mis stap doet zal hij naar de jeugd rechter moeten. Ik weet waarom hij die dingen doet om zijn "mizerie" te vergeten maar daar voor moet je deze dingen toch niet doen?!(hij word eigenlijk heel hard verwaarloosd (door zijn ouders) en gepest (op school voor overgewicht)
weten jullie misschien wat ik kan doen? Hij is m'n allerbeste vriend en ik zie hem niet graag zoals ie nu is... Hebben sommige van jullie misschien ook al zo iets meegemaakt? Wat heb jij toen gedaan? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() thx xxx ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Beheerder
|
![]()
Toch aangeven, hij verneukt zichzelf, en belangrijker misschien nog, hij verneukt anderen.
Ik kan me indenken dat het ontiegelijk moeilijk is, maar ik heb t idee dat jij het zelf niet uit zn hoofd kan halen
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ik hoopte op een andere oplossing. Zijn ouders zullen hem zowieso in een internaat plaatsen. en dan zie ik hem misschien wel 4 jaar ofzo niet meer ...
pfff... hij is zo dom bezig |
![]() |
![]() |
#4 |
pudiecat
|
![]()
eerlijke vriend dan...
Denk dat zo'n internaat wel het best is.
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Waarom heb ik het idee dat ik dit soort verhalen altijd hoor van emo's, goth's of satanisch people?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Verder sluit ik me bij de rest aan, hij doet illegale dingen en hoe moeilijk het ook is, hem aangeven of het weer tegen zijn ouders zeggen zal hem (denk ik) uiteindelijk meer tegen zichzelf beschermen. Als iemand zo erg in de shit zit denk ik niet dat jij alleen, hoe of een goede vriendin je ook bent, hem hieruit kan trekken, maar daar heeft hij gewoon professionele hulp bij nodig.
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Als je hem niet wil aangeven kun je misschien hulp inschakelen van iemand op school of familie van hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
hee waar is mijn reactie gebleven
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Leuke vriend dat ie tegen jou liegt.
Ik zou m aangeven, hoe moeilijk 't ook is. Een toenmalige vriend van me, 18 jaar is ie nu, 3 jaar ouder als mij, had dat ook. Ik heb niks gedaan, bang 'm kwijt te raken. Maar hij heeft zichzelf helemaal verneukt, zn ouders hebben 'm uiteindelijk wel aangegeven { waren er erachter gekomen } en na een jaar was 't weer goed. Gewoon doen. |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Mijn Bese Vriend Is Een Gabber!!!!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
ik hoop gwn dat hij er mee stopt
maar ik dring niet door mss moet ik er voor zorge dat ie betrapt wordt... Laatst aangepast door Satanisch_girl : 16 September 2006 om 12:06 |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Geef 'm gewoon aan, waarom zou je achter zn rug om zorgen dat ie betrapt wordt?
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
ik zei dat hij een gabber is omdat er hier iemand zei dat je dit soort verhale enkel van goth's enz hoort en das ni waar. + ik ben satanist en ik ben het niet die drugs gebruikt dus
|
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Waarom benadruk je telkens weer dat je satanist bent?
Je naam zegt al genoeg -,- |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banned
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
oh dan mag ik aan nemen dat jij elke dag tegen jezelf zegt ik ben beter dan al de rest...
ik zei dat ik satanist ben om aan te tonen dat het niet altijd goths of dergelijke met dit probleem zitten zoals iemand hier sugereerde daarom zei ik ik ben satanist en ben niet diegene dat drugs gebruik mn beste vriend is een gabber geen satanist of goth ofzo dus waarom zeggen jullie dat het altijd goth's,emo's of satanisten zijn die met deze problemen zitten??? satanisme endergelijke bestaan nu eenmaal leg je er bij neer niet iedereen is een macho die mensen afkraakt zoals jij |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
en mijn levensstijl heeft niets te maken met dit probleem
ipv te kankere over mijn stijl help me even of vroeg ik om een preek over de kleur kleren waar ik me goed in voel ?of een preek over dat ik leef volgens de waarde en normen die Anton Lavey belangrijk vond ?? misschien vind ik netzoals Anton Lavey respect ook belangrijk en al de rest nog is het heeft niets met satan te maken. satan is een sprookjes figuur uitgevonden om mensen bang te maken en op het rechte pad te houden zodat ze zogezegt naa de hemel konden gaan...plz give me a bracke doe normaal aub ... vandaag trof ik hem "onder invloed" aan ik vind het echt niet meer normaal. en als ik hem aan geef mss gaan al zijn andere vrienden en mijn vrienden me dan haten omdat hij door mij in een afkick centrum gezet wordt dat kan toch ![]() Laatst aangepast door Satanisch_girl : 17 September 2006 om 14:39 |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
@ topicstartster ;
Ik vind jouw manier van typen nogal onduidelijk en vervelend, misschien neem ik ooit wel de moeite om 't helemaal te lezen. Wat maakt ons 't nou uit of 't een gabber/goth etc is? Tuurlijk zijn 't heus niet altijd goth/emo mensen die zich in vergelijkbare situaties verkeren, maar 't komt indeed wel vaak voor dat 't zulke mensen zijn. En maak je niet zo druk over wat andere zeggen. |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
Ohja, ik had 't een ander topic gelezen ; satanisme *waarom?
En daar wou ik nog graag op reageren, en nu niet meteen boos worden etc, want 't is gewoon een mening.. " aight? ![]() Jij had verteld dat als een ' niet-goth ' jouw make-up lelijk vindt, dat 't je dan niks kan schelen. Zodra een ' goth ' 't niet mooi vind, ga je je bedenken ' mm, zou 't indeed niet mooi zijn? dan maar iets anders ' .. Dan ga jij je aanpassen omdat een ander 't niet mooi vindt. En dan noem jij mensen die zich gothic kleden maar bv R&B luisteren wanna be? ![]() But let's get back on topic ![]() Laat me weten hoe 't nu met je vriend is |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
Pfff...sorry allemaal tis gewoon alles gaat ff tegen. men ouders willen scheiden en ik werk alles op andere mensen uit
wel ik heb besloten zijn ouders te verwittigen en samen met hen hem aan te geven en te helpen ik hoop dat dat het juiste is .. |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Mensen die aan de drugs zitten zijn egoïstische en eigenwijze mensen.
Niet te veel mee bemoeien dus ![]() |
![]() |