|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
Bekijk resultaten enquête: is dit een goed id? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 14,29% |
nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 85,71% |
Stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik ken een heel leuk meisje.
ze is wel wat jonger maar dat maakt mij niet uit. haar 2broers ken ik ook heel goed. ik denk dat het meisje mij ook wel leuk vind. maar nu wou ik dus eens gaan vragen aan een broer van haar of ze mij leuk vind. en dan zal hij vast aan mij vragen of ik haar leuk vind. dan zeg ik van jaa ik vind haar heel leuk. maar dan zeg ik er wel bij dat hij het aan niemand anders moet vertellen. hij mag wel es zeggen tegen het meisje dat ik haar leuk vind maar niet tegen haar vader ofzo. dan zal ze denk ik haar heel anders gedragen omdat ze dan echt weet dat ik haar leuk vind. of als ze me niet leuk vind zegt ze het misschien wel. is dit een goed id denken jullie? |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Waarom mag haar vader het niet weten?
Ik denk dat je gewoon zelf op het meisje af moet stappen, leer dr kennen als je dat nog niet hebt gedaan, en dan merk je het vanzelf wel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
zij is 11 en ik word bijna 16 dus das eerst een beetje lullig.
hij komt er later dan wel es achter.ik ken haar vader ook heel goed. en het meisje ken ik ook al haar hele leven. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ja preceis hij komt er wel achter als zij straks 13 is en hij perongeluk binnenkomt lopen en dan een kerel van 18 op zijn dochter ziet liggen |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Nee, geen goed idee.. stap gewoon zelf op dr af
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
11, dat gaat te ver
en als broer zou ik jou helemaal in de gaten houden |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ja ok klinkt misschien vreemd maar ik vind haar echt leuk en heb gevoelens voor haar. zij volgens mij ook voor mij.
ik wil dus echt met haar verder. ik heb zoiets nog nooit met een ander meisje gehad. en ik wil gerust wachten met dingen als zij er niet aan toe is. en die broers van haar hebben ons al een beetje door. en vinden het volgens mij niet erg. anders hadden ze er al wat over gezegt |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ik zou het in elk geval niet via zo'n "omweg" doen. Dat werkt meestal niet goed
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
ok bedankt voor de reactie heb je misschien een ander id?
zomaar haar vragen gaat me ook niet lukken |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
hoezo problemen?
leeftijdsverschil zegt mij niks. er zijn zoveel meensen waar zelfs 10 jaar verschil tussen zit. ja ok dit is natuurlijk wel anders omdat we jonger zijn. maar ik kan echt op dingen wachten als zij er niet aan toe is. |
![]() |
![]() |
#11 |
-
|
![]()
Oeps, da's die ene weer...
Als zij 11 is en jij 16 moet je het laten voor wat het is. Met meisjes van 11 kan je zowiso geen serieuze relatie opbouwen. En de kans dat jij na enkele maanden "meer" wilt is groot. Zij is dan nog niet klaar voor zo'n dingen. Wanneer jij bijvoorbeeld binnen 2-3j seks met haar wil, is het gewoon verkrachting. Laat dat kind toch nog even kind zijn, en zoek gewoon iemand van je eigen leeftijd. Op de leeftijd die jij hebt is 2j echt het maximum verschil dat je mag hebben in een relatie vind ik. 14-16, 15-17, 16-18,... Daarna maakt het inderdaad niet veel meer uit :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
als je zelf in zo'n situatie zit denk je er anders over.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|