|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik heb een probleem,
Laatst las ik in een tijdschrift dat je borsten bestaan uit vet. Ik ben zelf in de puberteit en om eerlijk te zijn gaat het een beetje snel met mij. Ik vroeg het na aan mijn moeder en ze zei dat ik me niet druk moest maken. Maar het stukje (uit de Girlz om precies te zijn) blijft me achtervolgen bij elk shirtje dat ik aandoe, Dus blijf ik me steeds afvragen of ik minder dingen moet eten om te voorkomen dat mijn borsten nog groter groeien. Wat denken jullie? ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Je borsten zijn inderdaad gewoon vet, maar minder eten heeft daar geen invloed op. Als je 20 kilo aankomt of afvalt dan heeft dat er wel effect op, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
De grootte van je borsten is niet iets waar je echt iets aan kan veranderen. Bij de een groeien ze heel snel, bij de ander duurt het wat langer, waarschijnlijk zit jij bij de eerste groep. Dus je moeder heeft gelijk en je hoeft je niet druk te maken ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ja ik denk dat je gelijk hebt
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid