|
|||||||
| Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Guest
|
hoihoii iedereen
ik wilde me niet direct voorstellen, omdat je dan misschien een verkeerd beeld van me gevormd hebt. zo heb ik dus eerst enkele berichtjes gepost om duidelijk te maken wat mijn standpunten en waarden enzo zijn goh ik ben mieke 16 jaar geworden op 7 mei ben samen met Joshua van 22 februari hou van sporten (paardrijden, joggen, zwemmen, badminton, fitness, ...) 'k heb een zus van 18 jaar ouders zijn nog steeds samen, maar de relatie tussen mijn ouders en mij is verre van goed ik hou van techno, dance (om uit te gaan) maar ook van metal, hardrock, punk, punkrock, metal, power metal, heavy metal, goth metal (om thuis naar te luisteren) ik ga graag uit naar de Zenith (een disco) en de Brass (mijn stamcafé) lievelingskleuren: donkerrood, zwart, donker paars, donker roze ik zit veel op msn en ook soms eens op redbox (en hier natuurlijk) mooie films: Moulin Rouge, Phantom Of The Opera, Romeo en Julia (met de originele teksten, versie met Claire Danes en Leonardo Di Caprio dus) ik hou van al mijn tantes, nonkels, neven, nichten en schoonfamilie *hihi* tekenen en schilderen en artistiek bezig zijn (zingen, dansen, knutselen enzo) is mijn passie en leven, ik ga naar de academie ik trek graag foto's en bewerk ze dan ook achteraf vrienden zijn mijn leven!! maatjeuhz, zie jullie graag!! nuja, ik zal jullie eens laten... voor meer info: post maar een vraag
|
|
|
|
#2 |
|
Prima
|
Wat heb ik nu weer aan mn fiets hangen?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
is je vriendin 16 samurai?
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Das een hele mond vol.
![]() Ruime muziekkeuze. ![]() Welkom, natuurlijk. (en jongens, waarom geven jullie haar geen warm welkom??) |
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
welkom!
|
|