Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Actueel > Even voorstellen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 21 July 2006, 13:31   #1
LovexMusic
Guest

Cool Hallo iedereen!

Ik ben gek op forummen en ben al lid van een stuk of 3 andere sites, en het leek me wel leuk om hier ook ff te kijken en te reageren

Ik ben 17 jaar, ga na de zomervakantie beginnen met VWO 5, werk nu als vakantiebaantje bij mn pa in de kroeg. Ben erg geinteresseerd in psychologie.

Ik heb een vriend van 21, Marc, die al net zo gestoord is als ik en heb aar inmiddels een half jaartje mee.

Ook heb ik 5 slangen (+ een aantal babietjes ) een hond en 3 katten. Mijn muzieksmaak is opzich heel breed, maar mn voorkeur gaat toch echt naar rock (de iets hardere voornamelijk)

Ik ben al naar concerten geweest van Metallica (met Avenged Sevenfold, Trivium en Bullet For My Valentine) naar Within Temptation,System Of A Down en twee keer naar Di-rect. Ook ben ik naar Birtney Spears en K-otic geweest, maar daar praten we niet meer over

Ik hoop dat iedereen hier een beetje normaal kan reageren op dit forum, want bij sommige andere sites heb ik al gemerkt dat sommigen erg bot kunnen doen als je nieuw bent en meteen zeuren als er per ongeluk een topic dubbel is.. nja foutje kan toch?

Nja aangenaam kennis te maken en je ziet me wel op het forum ronddwalen denk ik
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels