Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 September 2006, 17:21   #1
Meisyee.Ks
Guest

Standaard Bruin & bleek

. Mn gezicht is hartstikke wit en mijn lichaam is bruin, ik word snel bruin alleen mijn gezicht niet. Ik lig [ als de zon schijnt ] niet met mijn gezicht in de schaduw ofzo.. Heeft iemand tips??

Alvast bedānkt.. Kus.,
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2006, 18:03   #2
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard

Poep op je gezicht smeren
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2006, 19:16   #3
Cleownd
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul
Poep op je gezicht smeren
bwababawaaghagaha
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2006, 19:25   #4
Melissa =)
Guest

Standaard

Ja over wit gesproken wat vinden jullie van mensen met een bleke huid vinden jullie die gelijk lelijk of maakt het niks uit of wat ? kom maar op en oh ja ik kan niks anders verzinnen dan een zelfbruiner voor je gezicht kopen... maar is het zon verschil dat het zo erg op valt dan ? lijkt me sterk maargoed als je er mee zit je kan vast ergens bij de drogist ofzo zelfbruiner voor je gezicht kopen je kan het beste aan iemand die daar werkt advies vragen al wil je een goed resultaat je wilt natuurlijk niet de volgende dag met een duo penotti gezicht rondlopen neem ik aan! succes
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2006, 19:39   #5
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Melissa =)
Ja over wit gesproken wat vinden jullie van mensen met een bleke huid vinden jullie die gelijk lelijk of maakt het niks uit of wat ?
Bagger, daarom zijn engelse wijfen ook lelijk, geen kont en zo wit als wit... ja zo wit!
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2006, 20:06   #6
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

ik van dat engelse wit ook verschrikkelijk idd
Maar zelfs in nederland moet je wel echt veel moeite doen wil je geen "gezond kleurtje" hebben dus zo erg zal het toch niet zijn?
Oud 6 September 2006, 20:33   #7
PFP
Guest

Standaard

bij sommige mensen is bleek wel mooi, maar bij de meeste niet, zoals victoria koblenko, echt te ziekelijk net papier
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2006, 20:41   #8
Prestige
Lid

Prestige's Avatar

Standaard

Ik ben blij met mn latina kleurtje, zou niet bleek willen zijn! Was vandaag beetje ziek zag er gelijk minder goed uit, zo bleek. En als je wat meer kleur wilt gebruik je toch gewoon een iets donkerdere foundation of poedertje?
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2006, 20:42   #9
PFP
Guest

Standaard

ik zou ook geen latino neger willen zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2006, 20:47   #10
Prestige
Lid

Prestige's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP
ik zou ook geen latino neger willen zijn
Ik ook niet! Ben halfbloedje dus is niet dat ik heel bruin ben, gewoon mooi goudbruin kleurtje
Oud 7 September 2006, 00:30   #11
Jamiel
Guest

Standaard

ik word bijna altijd vies bruin door de ietiepietje kleine tint dat ik heb, omdat ik maar kwart indo ben
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2006, 13:37   #12
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Prestige
als je wat meer kleur wilt gebruik je toch gewoon een iets donkerdere foundation of poedertje?
ehm, nee, niet gewoon, want de meesten kunnen geen overgang maken tussen foundation of poeder en make-uploze huid, om het zo maar even te zeggen. Bij meiden die te donkere makeup dragen zie je dat vrijwel altijd, en das lelijk.. maar als je die overgang goed kunt maken is het idd een goed idee.

je hebt tegenwoordig wel van nivea die zelfbruinende dagcreme. ik vind hem niet zooo, maar het zou een oplossing kunnen zijn.

Verder vind ik de bleekheid van nicole kidman schitterend, maar idd bij bijv. victoria koblenko weer helemaal niks.. het moet je maar staan. (ik vind het vaak wel mooier dan rimpelig donker zonnebank-bruin )
Oud 7 September 2006, 14:40   #13
Prestige
Lid

Prestige's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro
ehm, nee, niet gewoon, want de meesten kunnen geen overgang maken tussen foundation of poeder en make-uploze huid, om het zo maar even te zeggen. Bij meiden die te donkere makeup dragen zie je dat vrijwel altijd, en das lelijk.. maar als je die overgang goed kunt maken is het idd een goed idee.

je hebt tegenwoordig wel van nivea die zelfbruinende dagcreme. ik vind hem niet zooo, maar het zou een oplossing kunnen zijn.

Verder vind ik de bleekheid van nicole kidman schitterend, maar idd bij bijv. victoria koblenko weer helemaal niks.. het moet je maar staan. (ik vind het vaak wel mooier dan rimpelig donker zonnebank-bruin )

Ja ik snap wat je bedoelt, dan zie je zo´n lijn waar de foundation stopt! Verschrikkelijk.. Maar ik denk dat als je het vaker gebruikt je er wel behendiger in wordt. Zonnebank bruin vind ik niet echt super maar misschien is het een idee om onder een gezichtsbruiner tegaan als je gezicht echt zo bleek is.
Oud 9 September 2006, 13:27   #14
Babydress
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Jamiel
ik word bijna altijd vies bruin door de ietiepietje kleine tint dat ik heb, omdat ik maar kwart indo ben
Hoezo toevallig Hetzelfde bij mij.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels